„Dostawa laptopów dla szkół ponadpodstawowych Powiatu Tureckiego i Starostwa Powiatowego w Turku”.

Data publikacji 2020-12-03
Data zakończenia 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Tureckiego
Miejscowość Turek
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761183-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów w ilości 4 szt. dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Turku w ramach dotacji Wojewody Wielkopolskiego na realizację zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami i środków własnych powiatu Tureckiego.
oraz
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, poddziałanie 8.3.1 - Kształcenie zawodowe młodzieży– tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie COVID-19 projekt Edukacja zdalna w Powiecie Tureckim dostawa laptopów z oprogramowaniem operacyjnym dla:
a) 5-letniego technikum w Zespole Szkół Technicznych w Turku – 14 sztuk;
b) 5-letniego technikum w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Kaczkach Średnich – 14 sztuk;
c) 3 - letniej branżowej szkoły I stopnia specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Turku – 4 sztuki.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2269213f-7dd6-4500-9aff-d33b504d3f2c
Biuletyn 761183-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu Tureckiego
Regon 31101898200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kaliska
Zamawiajacy adres numer domu 59
Zamawiajacy miejscowosc Turek
Zamawiajacy kod pocztowy 62-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 63 222 32 00
Zamawiajacy fax 63 278 83 19
Zamawiajacy email starostwo@powiat.turek.pl
Adres strony url www.bip.powiat.turek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, poddziałanie 8.3.1 - Kształcenie zawodowe młodzieży– tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie COVID-19 projekt Edukacja zdalna w Powiecie Tureckim
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.powiat.turek.pl/zamowienia_publiczne/163/status/5/rodzaj/wzp/zwr/0/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności, pisemnie w formie papierowej, w języku polskim, pismem czytelnym
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres STAROSTWO POWIATOWE w Turku Punkt Obsługi Interesanta - kancelaria ogólna ul. Kaliska 59, 62 - 700 Turek
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa laptopów dla szkół ponadpodstawowych Powiatu Tureckiego i Starostwa Powiatowego w Turku”.
Numer referencyjny IZP.272.36.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów w ilości 4 szt. dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Turku w ramach dotacji Wojewody Wielkopolskiego na realizację zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami i środków własnych powiatu Tureckiego. oraz w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, poddziałanie 8.3.1 - Kształcenie zawodowe młodzieży– tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie COVID-19 projekt Edukacja zdalna w Powiecie Tureckim dostawa laptopów z oprogramowaniem operacyjnym dla: a) 5-letniego technikum w Zespole Szkół Technicznych w Turku – 14 sztuk; b) 5-letniego technikum w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Kaczkach Średnich – 14 sztuk; c) 3 - letniej branżowej szkoły I stopnia specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Turku – 4 sztuki.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 114186,01
Waluta calosc pln
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 7 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Mając na uwadze fakt, iż Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3) zdolności technicznej lub zawodowej; Wykonawca nie składa oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wykazania przez Wykonawcę spełniania przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: opisy lub inne podobne materiały (np. specyfikacje techniczne) wraz z podaniem nazwy producenta oraz nazwy modelu (jeżeli został określony przez producenta) oferowanego sprzętu. Opisy mogą zawierać fotografie i rysunki (jeżeli są udostępniane przez producenta). Opisy będą służyć ocenie spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, w tym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym powinny zawierać informacje o spełnieniu przez oferowane urządzenia minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego. Nie spełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako sprzecznej z treścią SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia: oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 6 do SIWZ (dokument składany razem z ofertą pisemnie w formie papierowej) stosownie do przepisu art. 25a ust. 1 pkt 1 pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert w/w oświadczenie. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 7 do SIWZ). (dokument składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej www.bip.powiat.turek.pl (art. 86 ust. 5 pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (art. 23 ust. 1 pzp), oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust. 6 pzp). Ponadto do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii; Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126), zwanym dalej „MR” dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w MR inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 7, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w MR, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst wzory umów stanowią załączniki do SIWZ. Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy, zgodnych z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 pzp w stosunku do treści Oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) w zakresie zmiany terminu dostawy - jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu; termin dostawy zostanie przedłużony o czas trwania przeszkody; 2) zmiany stawki podatku VAT cena brutto zostanie określona na podstawie ceny netto oraz stawki VAT obowiązującej Wykonawcę w dniu wystawienia faktury, 3) powstania możliwości dostarczenia sprzętu z zastosowaniem nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy i nie powodujących podwyższenia ceny.
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający zgodnie z art.93 ust 1a pkt.1 . zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części: a) nr 2 „Dostawa 14 szt. laptopów z oprogramowaniem operacyjnym dla 5-letniego technikum w Zespole Szkół Technicznych w Turku” b) nr 3„Dostawa 14 szt. laptopów z oprogramowaniem operacyjnym dla 5- letniego technikum w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Kaczkach Średnich” c) nr 4 „Dostawa 4 szt. laptopów z oprogramowaniem operacyjnym dla 3 - letniej branżowej szkoły I stopnia specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Turku”niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, poddziałanie 8.3.1 - Kształcenie zawodowe młodzieży (część nr 2-4). – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie COVID-19 projekt Edukacja zdalna w Powiecie Tureckim - część nr 2 - 4. Klauzula RODO STANOWI ZAŁĄCZNIK DO SIWZ. Środki ochrony prawnej określone są przepisami Działu VI pzp i przysługują wykonawcy,a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 pzp. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie pzp. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2188) jest równoznaczne z jej wniesieniem. Skarga powinna czynić zadość wymaganiom przewidzianym dla pisma procesowego oraz zawierać oznaczenie zaskarżonego orzeczenia, przytoczenie zarzutów, zwięzłe ich uzasadnienie, wskazanie dowodów, a także wniosek o uchylenie orzeczenia lub o zmianę orzeczenia w całości lub w części. W postępowaniu toczącym się na skutek wniesienia skargi nie można rozszerzyć żądania odwołania ani występować z nowymi żądaniami. Od wyroku sądu lub postanowienia kończącego postępowanie w sprawie nie przysługuje skarga kasacyjna. Przepisu nie stosuje się do Prezesa Urzędu. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia SIWZ na stronie www.bip.powiat.turek.pl. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej - w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11-12-2020 roku, o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 205, II piętro. Uwaga: Jeżeli do dnia otwarcia ofert nie będzie możliwości fizycznej obecności zainteresowanych osób przy otwarciu ofert (z uwagi na epidemię koronawirusa), procedura otwarcia ofert w w/w postępowaniu będzie transmitowana w dniu otwarcia ofert online poprzez stronę internetową. Link pozwalający otworzyć transmisję sesji otwarcia ofert zostanie umieszczony na stronie BIP Powiatu Tureckiego pod ogłoszeniem i specyfikacją (SIWZ) przedmiotowego postępowania : http://www.bip.powiat.turek.pl/zamowienia_publiczne/163/status/rodzaj/wzp/zwr/0/

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa 4 szt. laptopów dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Turku”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12560,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Polska, województwo wielkopolskie, powiat turecki, Kod NUTS: PL414 Adres dostawy: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62 – 700 Turek.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów w ilości 4 szt. dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Turku w ramach dotacji Wojewody Wielkopolskiego na realizację zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami i środków własnych Powiatu Tureckiego .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Opis zawiera wymagania minimalne.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa 14 szt. laptopów z oprogramowaniem operacyjnym dla 5-letniego technikum w Zespole Szkół Technicznych w Turku”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 44461,39
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Miejsce realizacji: Polska, województwo wielkopolskie, powiat turecki, Kod NUTS: PL414 Adres dostawy: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62 – 700 Turek.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, poddziałanie 8.3.1 - Kształcenie zawodowe młodzieży– tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie COVID-19 projekt Edukacja zdalna w Powiecie Tureckim laptopów z oprogramowaniem operacyjnym dla 5-letniego technikum w Zespole Szkół Technicznych w Turku – 14 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Opis zawiera wymagania minimalne.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Dostawa 14 szt. laptopów z oprogramowaniem operacyjnym dla 5- letniego technikum w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Kaczkach Średnich”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 44461,39
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Miejsce realizacji: Polska, województwo wielkopolskie, powiat turecki, Kod NUTS: PL414 Adres dostawy: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62 – 700 Turek.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, poddziałanie 8.3.1 - Kształcenie zawodowe młodzieży– tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie COVID-19 projekt Edukacja zdalna w Powiecie Tureckim laptopów z oprogramowaniem operacyjnym dla 5-letniego technikum w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Kaczkach Średnich – 14 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Opis zawiera wymagania minimalne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa 4 szt. laptopów z oprogramowaniem operacyjnym dla 3 - letniej branżowej szkoły I stopnia specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Turku”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12703,25
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Miejsce realizacji: Polska, województwo wielkopolskie, powiat turecki, Kod NUTS: PL414 Adres dostawy: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62 – 700 Turek.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, poddziałanie 8.3.1 - Kształcenie zawodowe młodzieży– tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie COVID-19 projekt Edukacja zdalna w Powiecie Tureckim laptopów z oprogramowaniem operacyjnym dla 3 - letniej branżowej szkoły I stopnia specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Turku – 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Opis zawiera wymagania minimalne.
  

Criterion

Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji producenta i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)