Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w celach edukacyjnych dla młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki do Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach projektu pn. ,,Nowe kompetencje nowe możliwości - wsparcie Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej", z podziałem na dwa zadania częściowe.

Data publikacji 2020-12-03
Data zakończenia 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Powiat Wadowicki
Miejscowość Wadowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 760473-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Podział zamówienia na części:
Zadanie częściowe nr 1 – 39162100-6 pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
Zadanie częściowe nr 2 - 39162100-6 Meble szkolne
Pozostałe szczegóły w siwz

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5ed9cff5-ccfb-41da-a953-14558bc310e3
Biuletyn 760473-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Wadowicki
Regon 72183421000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wadowice
Zamawiajacy kod pocztowy 34-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338 734 200
Zamawiajacy fax 338 232 433
Zamawiajacy email biuro@powiat.wadowice.pl
Adres strony url www.powiat.wadowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Nowe kompetencje nowe możliwości - wsparcie Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Dokumenty postępowania znajdują się w siedzibie Zamawiającego, na stronie BIP w zakładce Zamówienia Publiczne udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat.wadowice.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony W biuletynie informacji publicznej udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Wadowicach, 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2 - dziennik podawczy
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w celach edukacyjnych dla młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki do Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach projektu pn. ,,Nowe kompetencje nowe możliwości - wsparcie Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej", z podziałem na dwa zadania częściowe.
Numer referencyjny NIZ.272.PN.68.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Podział zamówienia na części: Zadanie częściowe nr 1 – 39162100-6 pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny Zadanie częściowe nr 2 - 39162100-6 Meble szkolne Pozostałe szczegóły w siwz
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą: Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane, w części na którą składana jest oferta. Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wraz z ofertą należy złożyć: a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. c) Wypełniony zgodnie z instrukcją formularz oferty, w części na która składana jest oferta. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570, ze zm.). Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności: • Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1. • Oświadczenie wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.). W okresie obowiązywania stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego strony umowy stosują regulacje zawarte w art. 15 r ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( Dz.U. z 2020 r. poz. 374 z późn. zm.) dotyczące zakazu potrącania kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy lub z innych jego wierzytelności, a także zakazu zaspokajania kar umownych z zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz inne przepisy tej ustawy określające zakazy, warunki i nakazy dla stron umowy lub wprowadzone później w okresie realizacji umowy. Pozostałe zmiany zgodnie z siwz i pzp
IV 6 1 sposob udostepniania Klauzula RODO - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Wadowicki - Starostwo Powiatowe w Wadowicach, 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2 e-mail: biuro@powiat.wadowice.pl; www.powiat.wadowice.pl, tel. (33) 873 42 30 fax. (33) 823 24 33. • inspektorem ochrony danych osobowych w Powiat Wadowicki - Starostwo Powiatowe w Wadowicach jest Pan Paweł Pławny pawel.plawny@powiat.wadowice.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe nr 1 – 39162100-6 pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie częściowe nr 1 – pomoce dydaktyczne, Sprzęt dydaktyczny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe nr 2 - 39162100-6 Meble szkolne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie częściowe nr 2 - Meble szkolne
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)