GuidZP400 |
6cf7699a-c75a-4001-b0ce-aa479dd77491
|
Biuletyn |
761272-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ruścu
|
Regon |
59226283300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieluńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rusiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-438
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
436 766 021
|
Zamawiajacy fax |
436 766 021
|
Zamawiajacy email |
zsz-przedszkolny@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zsprusiec.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zsp.rusiec
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsprusiec.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ruścu
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy obejmują następujący asortyment w zadaniach:
zadanie 1.CPV 15300000-1 „ Owoce, warzywa i podobne produkty”
zadanie 2.CPV 15500000-3 „ Produkty mleczarskie”
zadanie 3.CPV 15400000-2 „ Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne”
zadanie 4.CPV 15600000-4 „Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych”
zadanie 5.CPV 15200000-0 „Ryby przetworzone i konserwowane”
zadanie 6.CPV 15100000-9 „Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne”
zadanie 7.CPV 15900000-7 „Napoje”
zadanie 8.CPV 15810000-9 „Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie”
zadanie 9.CPV 15800000-6 „Różne produkty spożywcze”
Ilość dostaw w formularzu oferty załacznik nr 1
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „ dobrej praktyki higienicznej” ( dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
46304,75
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ruścu.: Zamówienia na produkty będzie składane dwa razy w tygodniu, w każdą środę i piątek na następny„ tydzień żywieniowy”. Dostawa dwa razy w tygodniu w poniedziałek i w czwartek w godz. 800 – 830. Wymagania dla owoców i warzyw przetworzonych: gatunek I, klasa I, w opakowaniach od producenta z etykietą lub informacją o składnikach zawartych w produkcie, z czytelną datą produkcji i terminem ważności, opakowanie bez oznak uszkodzenia, pęknięcia, bez oznak zepsucia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PRODUKTY MLECZARSKIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
29132,21
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ruścu. Zamówienia na produkty będzie składane jeden raz w tygodniu, w każdy piątek na następny „ tydzień żywieniowy”. Dostawa w poniedziałek, środę i w piątek w godz. 800 – 830. Wymagania dla produktów mleczarskich: klasa I, świeże, bez oznak pleśni i zanieczyszczeń ciałami obcymi, opakowanie bez oznak uszkodzenia, pęknięcia folii, powinny być w opakowaniu oryginalnym z datą produkcji i przydatności do spożycia na etykiecie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
OLEJE I TŁUSZCZE ZWIERZĘCE LUB ROŚLINNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4147,36
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju i tłuszczów zwierzęcych lub roślinnych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ruścu. Zamówienie na produkty będzie składane dwa razy w tygodniu, w każdą środę i piątek na następny tydzień żywieniowy. Dostawa w poniedziałek i w czwartek w godz. 800 – 830.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I PRODUKTÓW SKROBIOWYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2541,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ruścu. Zamówienie na produkty będzie składane dwa razy w tygodniu, w każdą środę i piątek na następny tydzień żywieniowy. Dostawa w poniedziałek i w czwartek w godz.800 – 830. Produkty powinny być świeże w opakowaniach zgrzanych na obrzeżach z etykietą, na której jest data produkcji i termin przydatności do spożycia. Opakowania szczelnie zamknięte, bez oznak uszkodzenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
17811,63
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ruścu. Zamówienie na produkty będzie składane jeden raz w tygodniu, w każdą środę na następny tydzień żywieniowy. Dostawa w czwartek w godz.800 – 830. Wymagania dla ryb mrożonych: gatunek I, z długim terminem ważności, zapach swoisty bez oznak zepsucia charakterystycznych dla ryb, w opakowaniach hermetycznie zamkniętych lub w opakowaniach oryginalnych, na których powinna być etykieta z datą produkcji i przydatności do spożycia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
40522,25
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ruścu. Zamówienie na produkty będzie składane codziennie od poniedziałku do piątku, z dostawą dwa razy w ciągu dnia w godz.800 – 830 i 1200 - 1230. Wymagania dla mięsa: klasa I, świeże, czyste bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, barwa od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej. Wymagania dla wędlin: klasa I, świeże, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie pomarszczona, niedopuszczalne zacieki tłuszczu, pęknięcia, wycieki farszu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
NAPOJE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2683,89
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa napojów do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ruścu. Zamówienie na produkty będzie składane dwa razy w tygodniu, w każdą środę i piątek na następny tydzień żywieniowy. Dostawa w poniedziałek i w czwartek w godz.800 – 830. Produkty powinny być świeże z etykietą, na której jest data produkcji i termin przydatności do spożycia. Opakowania szczelnie zamknięte, bez oznak uszkodzenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO,ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
14119,63
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ruścu. Zamówienie na produkty będzie składane jeden raz w tygodniu, w każdy czwartek na następny tydzień żywieniowy z codzienną dostawą w godz. 800 - 830. Wymagania dotyczące pieczywa: świeże, gatunek I.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20180,76
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów spożywczych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ruścu. Zamówienie na produkty będzie składane dwa razy w tygodniu, w każdą środę i piątek na następny tydzień żywieniowy. Dostawa w poniedziałek i w czwartek w godz. 800 – 830. Produkty powinny być świeże w opakowaniach zgrzanych na obrzeżach z etykietą, na której jest data produkcji i termin przydatności do spożycia. Opakowania szczelnie zamknięte, bez oznak uszkodzenia.
|
| |