GuidZP400 |
1edb59d3-a411-45ad-89e5-714031f0283e
|
Biuletyn |
761220-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy
|
Regon |
00000028200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stefana Okrzei
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-317
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 32 33 130
|
Zamawiajacy fax |
52 32 33 130
|
Zamawiajacy email |
przetargi@bydgoszcz.po.gov.pl
|
Adres strony url |
www.bydgoszcz.po.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.bydgoszcz.po.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot resoru sprawiedliwości
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bydgoszcz.po.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bydgoszcz.po.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych faksów i kalkulatorów wraz z ich utylizacją na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur okręgu bydgoskiego
|
Numer referencyjny |
PO VII WB 261.6.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych faksów i kalkulatorów wraz z ich utylizacją na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur okręgu bydgoskiego. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ i stanowi jego integralną część. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta określa załącznik nr 2 oraz 2a do formularz ofertowo-cenowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną w wys. co najmniej: 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych 00/100) (warunek musi być spełniony na dzień składania ofert).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kalkulatorów wraz z ich utylizacją o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w obiektach użyteczności publicznej (w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia, Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015r. poz. 1422).
Wykonawca winien jest złożyć załącznik nr 5 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa wyżej są:
- Poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub
ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- W przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych
przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o
którym mowa wyżej
- W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. niniejszym punkcie.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. V. 1. 2) lit. b-c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,
kwestię polegania na zasobie podmiotu trzeciego reguluje szczegółowo art. 22a ust. 1-6 ustawy PZP.
3. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdz. V. 2 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Załącznik nr 3 SIWZ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne w przypadku:
a) zmiany podatku VAT na przedmiot umowy – bez zmian pozostaje stawka netto, natomiast od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT, stosuje się stawkę nową,
b) okoliczności wymienionych w art. 144 Pzp,
c) innych obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa,
d) siły wyższej.
2. Oprócz przypadków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów, w szczególności przepisów KC oraz PZP Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym w następujących sytuacjach:
a) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie 14 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach,
b) jeśli zostanie ogłoszona upadłość, restrukturyzacja albo likwidacja Wykonawcy,
c) jeśli zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
d) jeśli Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy albo zaprzestał jej realizacji i nie rozpoczął jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie,
e) jeśli Wykonawca wykonuje usługi niezgodnie z podpisaną umową i pomimo pisemnego wezwania ze strony Zamawiającego nie zmienia sposobu ich wykonywania,
f) jeśli Wykonawca posłużył się przy realizacji niniejszej umowy innymi osobami lub podmiotami, niż dozwolone warunkami postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w ramach którego zawarta została niniejsza umowa, tj. innymi niż opisane w § 4 ust. 1 niniejszej umowy;
|
IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 5 okres |
30
|