GuidZP400 |
7a468deb-b119-49e3-b91f-34ad3e4e56a9
|
Biuletyn |
761213-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o.
|
Regon |
47054203300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sanitariuszek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
66
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93-469
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 404 776
|
Zamawiajacy fax |
(042) 640 47 75
|
Zamawiajacy email |
gosl-zp@gos.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.gos.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gos.lod.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Spółka z o.o., 93-469 Łódź, ul. Sanitariuszek nr 70/72
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi Serwisu Oprogramowania SAP Enterprise Support (zakup abonamentu) i wsparcie techniczne systemu SAP NetWeaver 7.01
|
Numer referencyjny |
E/076/20
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
- PAKIET A „Świadczenie usługi Serwisu Oprogramowania SAP Enterprise Support – zakup usługi SAP Enterprise Support (zakup abonamentu);
- PAKIET B – „Wsparcie techniczne systemu SAP NetWeaver 7.01” .
|
Cpv glowny przedmiot |
72253200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o.
z siedzibą przy ul. Sanitariuszek 66, 93-469 Łódź,
(biuro przy ul. Sanitariuszek 70/72),
tel. 0-42 640-47-80,;
inspektorem ochrony danych osobowych w Grupowej Oczyszczalni Ścieków w Łodzi
Sp. z o.o. jest PaniAgnieszka Filipczak-Bogusławska, kontakt: iod@gos.lodz.pl,
tel. 42 29 10 575;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegopn.: „Świadczenie usługi Serwisu Oprogramowania SAP Enterprise Support(zakup abonamentu)
i wsparcie techniczne systemu SAP NetWeaver 7.01”nrE/076/20,prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póżn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
− * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
− ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
---*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Pakiet A
Posiada zdolność techniczną lub zawodową w postaci doświadczenia: Wykonawca zrealizował lub realizuje usługę polegającą na zapewnieniu minimum
2 szt. „abonamentu” usługi SAP Enterprise Support, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie.
Pakiet B
Posiada zdolność techniczną lub zawodową w postaci doświadczenia: Wykonawca wykonał minimum 2 usługi obsługi systemu SAP, każda o wartości minimum 50.000,00zł netto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku, gdy którykolwiek z załączników nie ma odniesienia do statusu lub sytuacji prawnej Wykonawcy, niezbędne jest dołączenie oświadczenia o przyczynach jego braku.
Dokumenty, o których mowa poniżej muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) lub umocowanego przedstawiciela pod warunkiem załączenia pełnomocnictwa.
Dotyczy dokumentów składanych w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie 3 dni od umieszczenia na stronie informacji (art. 24 ust. 11 PZP), o której mowa art. 86 ust. 5 PZP przekazuje Zamawiającemu wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP - Załącznik F do SIWZ.
Celem potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 5.1 SIWZ, Wykonawca składa:
-informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wykaz usług składa lider w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. 2016, poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca:
- składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP.
Dokumenty, o których mowa powyżej: jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14
i 21 PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów;
Oświadczenia Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a PZP oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale.
Inne oświadczenia/informacje dotyczące Wykonawcy/Wykonawców, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, informację składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Celem potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 5.2 SIWZ, Wykonawca składa:
- wykaz usług (Załącznik A.E. do SIWZ jeżeli składa ofertę na Pakiet A, Załącznik B.E. jeżeli składa ofertę na Pakiet B, Załączniki A.E. i B.E. do SIWZ jeżeli składa ofertę na obie części) potwierdzających posiadaniedoświadczenia, o którym mowa w pkt. 5. SIWZ ust. 2) SIWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wykaz usług składa lider w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Wykonawca składa ofertę, którą stanowi wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik A.B. i/lub B.B. do SIWZ, w terminie określonym w punkcie 12. SIWZ musi zawierać:
Cenę należy podać w formie cyfrowej - zgodnie z Formularzem Ofertowym. Wykonawca może zaoferować tylko jedną cenę. Wynagrodzenie musi obejmować pełny zakres wykonania usługi, w tym koszty ubezpieczenia, rozładunki, gwarancje, podatki oraz wszelkie inne koszty, opłaty i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia, wymienione w umowie.
UWAGA! Cena musi być wyrażona w PLN.
UWAGA! WYKLUCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ UDZIELENIA ZALICZKI.
Ewentualne upusty muszą być zawarte w cenie.
a/ Oferta (wraz ze wszystkimi załącznikami) musi być sporządzona w języku polskim w sposób zapewniający czytelność tekstu, z zachowaniem formy pisemnej
pod rygorem nieważności (w przypadku załączenia do oferty załącznika, dokumentu w języku obcym musi on być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę).
Zamawiający nie wyraża zgody na sporządzenie oferty w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym;
b /Oferta (wraz ze wszystkimi załącznikami) musi być złożona w jednym egzemplarzu;
c/Oferta, dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) lub przez umocowanego przedstawiciela pod warunkiem załączenia pełnomocnictwa do występowania w imieniu Wykonawcy. Podpis musi spełniać wymagania art. 78 ust. 1 kodeksu cywilnego.
d/Zamawiający nie określa liczby części zamówienia, na którą Wykonawca może złożyć ofertę lub maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy;
e/Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
f/Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku złożenia oferty wspólnie, Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Informację o złożeniu oferty wspólnie oraz wskazanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy należy umieścić na 1 stronie oferty.
Wszelkie dokumenty złożone w ofercie podpisuje pełnomocnik ustanowiony
do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu na warunkach Specyfikacji.
W przypadku złożenia oferty wspólnie - wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem ustanowionym do reprezentowania Wykonawców
w przedmiotowym postępowaniu.
II. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
– Załącznik A.C. i/lub B.C. do SIWZ. W przypadku konsorcjum składa każdy z konsorcjantów.
III. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
– Załącznik A.D. i/lub B.D. do SIWZ. W przypadku konsorcjum, składa się jedno oświadczenie w imieniu konsorcjum – warunek udziału konsorcjum spełnia łącznie.
IV. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z KRS lub wpisem do ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej – załączyć tylko w sytuacji, kiedy ofertę podpisuje osoba, której uprawnienie do reprezentacji nie wynika z wpisu w KRS lub centralnej informacji i ewidencji o działalności gospodarczej.
Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale, poświadczonej notarialnie
za zgodność z oryginałem kopii.
Treść dokumentu stanowiącego pełnomocnictwo musi zawierać:
- zapis do jakich czynności osoba ta ma upoważnienie
- okres obowiązywania pełnomocnictwa.
VI. W przypadku złożenia oferty wspólnej wymagane jest złożenie pełnomocnictwa
do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wraz z podaniem adresu, numerów telefonów, faksu).
Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale, poświadczonej notarialnie
za zgodność z oryginałem kopii.
Treść dokumentu stanowiącego pełnomocnictwo musi zawierać:
- zapis do jakich czynności osoba ta ma upoważnienie
- okres obowiązywania pełnomocnictwa.
VII. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu - należy załączyć oryginał bezwarunkowego dokumentu potwierdzającego jego wniesienie.
Oferta, załączniki do oferty lub inne dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wpisane do właściwego rejestru) lub przez umocowanego przedstawiciela pod warunkiem załączenia pełnomocnictwa do występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Podpis musi spełniać wymagania art. 78 ust. 1 Kodeksu cywilnego.
UWAGA!
Jeżeli Wykonawca zamierza przedstawić informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zobowiązany jest do wskazania, które informacje w ofercie są zastrzeżone (należy wymienić numery załączników).
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 PZP.
W tym celu Wykonawca musi załączyć do oferty:
a) wykaz dokumentów zastrzeżonych (na dzień składania ofert);
b) dokumenty świadczące, iż zastrzeżone dokumenty (z pkt. a), stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Dokumenty o których mowa w pkt. a i b podpisane przez Wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) powinny zostać załączone do oferty.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
PAKIET A, PAKIET B
Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest wnieść bezwarunkowe wadium w złotych polskich w wysokości:
PAKIET A 1.000 zł
PAKIET B 3.000,00 zł
Wadium należy wnieść do godz.11:30 w dniu otwarcia ofert
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu tj.przelewem na rachunek Zamawiającego:
ING Bank Śląski
nr: 23 1050 1461 1000 0024 1570 2741
iban: PL23105014611000002415702741
swift: INGBPLPW
– z dopiskiem:
„Wadium dot. przetargu pn.:
Świadczenie usługi Serwisu Oprogramowania SAP Enterprise Support (zakup abonamentu) i wsparcie techniczne systemu SAP NetWeaver 7.01PAKIET …”
(Wykonawca musi wypełnić wykropkowane miejsce)
Wadium winno znajdowaćsię na ww. koncie Zamawiającego w terminie jw.;
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) w gwarancjach bankowych;
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310,836 i 1572 z późn. zm.).
Uwaga:
Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu – musi być wystawione bezwarunkowo.
Zatrzymanie wadium następuje na każde pierwsze żądanie Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia funkcjonowania wadium przez pełny okres związania ofertą (z wyłączeniem przypadku o którym mowa w art. 85 PZP).
Zamawiający dokona zwrotu (zwolnienia) wadium wyłącznie po spełnieniu przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 1, 1a i 2 PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi zostać złożona w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET A „Świadczenie usługi Serwisu Oprogramowania SAP Enterprise Support – zakup usługi SAP Enterprise Support (zakup abonamentu)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72253200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi Serwisu Oprogramowania SAP Enterprise Support dla licencji posiadanych przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET B – Wsparcie techniczne systemu SAP NetWeaver 7.01
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72253200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Będzieaktualizował komponenty technologiczne zgodnie z harmonogramem wydań suportpacków dostępnym na SAP Marketplace, a jądro systemu 1 raz na 3 miesiące;
2. Będzieaktualizował systemy wspomagające tj. SAP Solution Manager oraz SAP Router, w tym suportpack, jądro, certyfikat SAP Routera i aktualizował je zgodnie z harmonogramem dostępnym na SAP Marketplace,
3. Każdorazowo dostosuje system po instalacji łatek i aktualizacji systemu;
4. Zapewni Zamawiającemu serwis aplikacyjny(wsparcia technicznego) do systemu będącego w posiadaniu Zamawiającego, a w szczególności zapewni:
A. Dostosowywanie systemu do aktualnych przepisów prawa, regulaminu organizacyjnego oraz układu zbiorowego obowiązującego u Zamawiającego,
B. Bieżące wsparcie działania systemu poprzez zdalny dostęp, jak i w siedzibie Zamawiającego oraz poprzez konsultacje telefoniczne i mailowe z wyznaczonymi użytkownikami kluczowymi,
C. Drobne modyfikacje systemu, tzn. nie zmieniające podstawowych funkcjonalności, a jedynie je modyfikujące, włączając w to obecnie funkcjonujące raporty, programy, moduły funkcyjne,
D. Przeprowadzi szkolenia w zakresie wprowadzonych przez wykonawcę zmian, w czasie i w miejscu ustalonym przez Zamawiającego oraz warsztaty doskonalące z obsługi systemu SAP dla użytkowników kluczowych.
5. Dokonywał będzie do SAP zgłoszeń błędów systemowych objętych usługą Serwisu Oprogramowania SAP Enterprise Support, oraz ponosił koszty nieuzasadnionych lub nieobjętych supportem zgłoszeń.
6. Będzie realizował na podstawie pkt III zgłoszenia błędów oraz problemów zgodnie z algorytmem postępowania, opisanym w pIII.3.
|
| |