GuidZP400 |
1311ff68-9a8d-4168-b731-95d6fede175e
|
Biuletyn |
760467-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Opolu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
53141815100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kośnego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
53
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-372
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 4433121
|
Zamawiajacy fax |
77 4433021
|
Zamawiajacy email |
przetargidlg@szpital.opole.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością samorządu województwa opolskiego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.opole.pl; Platforma Przetargowa Zamawiającego: https://szpital-opole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.opole.pl; Platforma Przetargowa Zamawiającego: https://szpital-opole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Miejsce i termin składania ofert: 1) miejsce składania ofert: Sekretariat Prezesa Zarządu – budynek Zarządu spółki (D), I piętro (sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.05), 2) termin składania ofert: do dnia 15.12.2020 r. godz. 13.00. Miejsce i termin publicznego otwarcia ofert: 1) miejsce otwarcia ofert: Sala konferencyjna w budynku Administracji – pok. 4, 2) termin publicznego otwarcia ofert: w dniu 15.12.2020 r. o godz. 13.30.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o.o., ul. Kośnego 53, 45-372 Opole, Sekretariat Prezesa Zarządu – budynek Zarządu spółki (D), I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PN.D.BO.35.20_Zakup wraz z dostawą materiału szewnego
|
Numer referencyjny |
Znak/Sygnatura sprawy: PN.D.BO.35.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą materiału szewnego przez okres 36 m-cy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych zadań częściowych określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje 18 zadań częściowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517), 2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikami nr 5 i nr 6 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 Pzp - zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla Zadania nr 1 i nr 2 w kwocie: 1) dla Zadania nr 1: 12.000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych 0/100 zł), 2) dla Zadania nr 2: 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 0/100 zł), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać: a) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, b) że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup wraz z dostawą materiału szewnego – ZADANIE NR …” Znak/Sygnatura sprawy: PN.D.BO.35.20. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Ochrony Środowiska O/Opole nr 11 1540 12292055 4600 9599 0004. Zaleca się, aby w treści przelewu Wykonawcy wpisali dodatkowo numer NIP. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu z zastrzeżeniem, że dokument będzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia 9. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 10. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust.1, 1a i 2 ustawy Pzp. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegółowo kwestie te regulują postanowienia wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – MATERIAŁ SZEWNY WCHŁANIALNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający żąda wniesienia wadium do niniejszego zadania w kwocie 12.000,00 PLN.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (pkt 10).
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – MATERIAŁ SZEWNY NIEWCHŁANIALNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający żąda wniesienia wadium do niniejszego zadania w kwocie 4.000,00 PLN.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (pkt 10).
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Szew wykonany z kopolimeru glikolidu i kaprolaktonu, z koralikami, okres podtrzymywania tkankowego: 50% od 6-8 dni, 0% po 21 dniach, całkowite wchłonięcie szwu: od 90 – 120 dni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - Specjalistyczny zestaw szwów do szycia ścięgien wykonany z poliestru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - SZEW MONOFILAMENTOWY WCHŁANIALNY O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO 50% 90 DNI WCHŁANIANIE CAŁKOWITE 13 MIESIĘCY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 - Szew wchłanialny, syntetyczny, powlekany z poliglaktyny 910 z powleczeniem antybakteryjnym o okresie wchłaniania około 56-70 dni i podtrzymywania tkankowego 25% po 28 dniach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7 - Szwy specjalistyczne różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8 - TAŚMA DO SZYCIA WĄTROBY WCHŁANIALNA, PLECIONA NIEPOWLEKANA O OKRESIE WCHŁANIANIA OKOŁO 18 DNI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9 - ZAMYKANIE RAN
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10 - WOSK KOSTNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 11 - SZEW ZE STALI NIERDZEWNEJ NIEWCHŁANIALNY MONOFILAMENTOWY DO LECZENIA URAZÓW RZEPKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 12 - SZEW niewchłanialny syntetyczny pleciony poliestrowy niepowlekany
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 13 - ODCIĄGI CHIRURGICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 14 - SZEW MONOFILAMENTOWY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 15 - ZSZYWACZ DO SKÓRY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 16 - Klej chirurgiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 17 - MATERIAŁY HEMOSTATYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 18 - FILC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niniejszego zadania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
| |