GuidZP400 |
e3e76c3d-6388-4198-ad24-c1ed2b5c6ab4
|
Biuletyn |
762487-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół w Malawie
|
Regon |
11313940000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Malawa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Malawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 554 225
|
Zamawiajacy email |
szkolamalawa@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zsmalawa.edupage.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gminakrasne.pl/bip
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gminakrasne.pl/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście w Zespole Szkół w Malawie lub przesłać na wskazany niżej adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół w Malawie, 36-007 Krasne, Malawa 199A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa żywności do Zespołu Szkół w Malawie w 2021 roku”.
|
Numer referencyjny |
ZSM.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (wmiarę pojawiających się potrzeb) dostawa różnych artykułów spożywczych (z podziałem na osiem części) wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie, tj. do Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola w Malawie środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z
2018 r. poz. 1541). 2.Podział zamówienia na części: Różne artykuły spożywcze: Część 1: Pieczywo Część 2: Ryby i mrożonki Część 3: Świeże warzywa i owoce Część 4:
Mięso i wędliny Część 5: Różne artykuły spożywcze Cześć 6: Produkty mleczarskie i jaja Część 7: Wyroby garmażeryjne -dania gotowe Część 8: Woda mineralna
3.Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do
SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Data zakończenia 31.12.2021 dla wszystkich części zamówienia
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp.Wzór oświadczenia stanowi
załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji w celu stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.2 pkt 2.1. lit. a- SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. -Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby
lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust.2 pkt 2.1. lit. a zastępuje się go dokumentem
zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. -Dokumenty są składane w oryginale lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. -Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia wymagań
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie stawia wymagań
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowo-asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1a-1h do SIWZ dla danej
części zamówienia. 2.Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia do podpisywania oferty, jeżeli uprawnienia Osoby/ Osób podpisujących nie wynikają z przepisów
prawa lub dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony.
Pełnomocnictwo potwierdzające upewnienia do podpisania ofert musi być złożone w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza.3.Jeżeli Wykonawca polega na
wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, złoży w ofercie , w
szczególności , pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy pzp przedstawienia w
odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać
zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 poz. 1126)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z opisami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym
załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie, tj. Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola w Malawie środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie, tj. Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola w Malawie środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy
z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Świeże warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie, tj. Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola w Malawie środkiem transportu zgodnym z
wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie, tj. Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola w Malawie środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z
dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie, tj. Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola w Malawie środkiem transportu zgodnym z
wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie i jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i jaj wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie, tj. Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola w Malawie środkiem transportu zgodnym z
wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne-dania gotowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych-gotowych dań wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie, tj. Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola w Malawie środkiem transportu
zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Woda mineralna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wody mineralnej wraz z transportem do siedziby Zespołu Szkół w Malawie, tj. Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola w Malawie środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy
z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |