GuidZP400 |
8621a84e-7a0d-4f44-8fda-201334041ea6
|
Biuletyn |
762534-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z.
|
Regon |
27626768600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Panewnicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
65
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-760
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 605 35 00
|
Zamawiajacy fax |
32 605 35 08
|
Zamawiajacy email |
osk_katowice@op.pl
|
Adres strony url |
http://kolejowy.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice oraz www.e-propublico.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice oraz www.e-propublico.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Elektronicznie na adres: http://e-ProPublico.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pośrednictwo operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z., ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu na potrzeby Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach - s.p.z.o.z. - III
|
Numer referencyjny |
AZP/27/P/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Zakup sprzętu na potrzeby Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach – s.p.z.o.z.” w ramach dotacji udzielonej przez Województwo Śląskie pn. „Modernizacja Izby Przyjęć oraz zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach – s.p.z.o.z. w celu zwalczania zakażenia, zapobiegania rozprzestrzenianiu się, profilaktyki oraz zwalczania skutków choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Wykazie parametrów / cech techniczno-użytkowych dla dysków i macierzy serwera, który stanowi integralny Załącznik nr 2.1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Podany termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym (granicznym).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć: 1) Karta katalogowa lub folder Producenta lub materiały firmowe (w języku polskim) na podstawie, których Zamawiający dokona weryfikacji zaoferowanego sprzętu i jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 2.1 do SIWZ pn. „Wykaz parametrów / cech techniczno-użytkowych”.
2) Dokument – Certyfikat CE.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dokumencie ”Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ” dla każdego z tych podmiotów - jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w dokumencie ”Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ” dla każdego z tych Podwykonawców - jeżeli dotyczy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony dokument ”Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ” składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - jeżeli dotyczy. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Oferta powinna także zawierać:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Wykaz parametrów technicznych / cech techniczno-użytkowych dla zaoferowanego sprzętu,
4) Pełnomocnictwo – z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy); lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy (Projekt umowy) stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy tylko i wyłącznie na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy.
1. Strony ustalają, iż zmiany do Umowy będą dokonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny, jeżeli przepisy Prawa zamówień publicznych, w szczególności art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie stanowią inaczej.
2. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w przypadku:
a) zmiany osób wyznaczonych do koordynowania procesu dostawy sprzętu;
b) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.);
c) wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), niezależne od woli człowieka i niemożliwe do uniknięcia.
3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4. Strona wnioskująca o zmianę umowy powinna przedłożyć w formie pisemnej wniosek o aneks zawierający:
a) Opis proponowanej zmiany;
b) Termin wprowadzenia zmian;
c) Uzasadnienie dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy.
5. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|