Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni

Data publikacji 2020-12-04
Data zakończenia 2020-12-14 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni
Miejscowość Rudna
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 762272-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. produktów mleczarskich, jaj, pieczywa, produktów zwierzęcych w formie mięsa i produktów mięsnych, ryb mrożonych, produktów głęboko mrożonych, owoców i warzyw oraz różnych produktów spożywczych - zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach numer od 5 do 11 niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fcc515c6-c63f-471d-b8c4-e57fc585fe7d
Biuletyn 762272-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni
Regon 00123996700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Rudna
Zamawiajacy kod pocztowy 59-305
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76 843 95 23
Zamawiajacy fax 76 843 94 76
Zamawiajacy email zs.chobienia@interia.pl
Adres strony url www.spchobienia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spchobienia.pl, www.bip.rudna.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spchobienia.pl, www.bip.rudna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, Chobienia, ul. Szkolna 2, 59-305 Rudna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni
Numer referencyjny SP.260.18.2020.JE
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. produktów mleczarskich, jaj, pieczywa, produktów zwierzęcych w formie mięsa i produktów mięsnych, ryb mrożonych, produktów głęboko mrożonych, owoców i warzyw oraz różnych produktów spożywczych - zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach numer od 5 do 11 niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, ma obowiązek przekazania Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ww. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy w przypadku: 1) Zmiany cen jednostkowych artykułów spożywczych w okresie obowiązywania umowy, które mogą być waloryzowane co kwartał, począwszy od 01 kwietnia 2021r., w dniach 01.04.2021r., 01.07.2021r., 01.10.2021r. Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez Prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy, jeżeli ceny wzrosły w tym kwartale, o co najmniej 3%. Zmiany ww. cen mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej. 2) Zmiany danych podmiotu (stron umowy), 3) Zmiany rachunku bankowego. 2. Zmiany warunków umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy na piśmie, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. produktów mleczarskich - zgodnie z wykazem określonymi w załączniku numer od 5 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – formularz cenowy. 3. Artykuły spożywcze będą zamawiane przez przedstawiciela szkoły telefonicznie lub e-mailem. Dostawa musi nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły do siedziby Zamawiającego w godzinach 7:00- 14:00, przekazując je osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych w formularzu cenowym są ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć, a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. jaja - zgodnie z wykazem określonymi w załączniku numer od 6 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem wyszczególniony został w załączniku nr 6 do SIWZ – formularz cenowy. 3. Artykuły spożywcze będą zamawiane przez przedstawiciela szkoły telefonicznie lub e-mailem. Dostawa musi nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły do siedziby Zamawiającego w godzinach 7:00- 14:00, przekazując je osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych w formularzu cenowym są ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć, a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. pieczywo - zgodnie z wykazem określonymi w załączniku numer od 7 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem wyszczególniony został w załączniku nr 7 do SIWZ – formularz cenowy. 3. Artykuły spożywcze będą zamawiane przez przedstawiciela szkoły telefonicznie lub e-mailem. Dostawa musi nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły do siedziby Zamawiającego codziennie do godziny 7:15, przekazując je osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych w formularzu cenowym są ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć, a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych - zgodnie z wykazem określonymi w załączniku numer od 8 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem wyszczególniony został w załączniku nr 8 do SIWZ – formularz cenowy. 3. Artykuły spożywcze będą zamawiane przez przedstawiciela szkoły telefonicznie lub e-mailem. Dostawa musi nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły do siedziby Zamawiającego w godzinach 7:00- 14:00, przekazując je osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych w formularzu cenowym są ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć, a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ryby mrożone, produkty głęboko mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. ryb mrożonych, produktów głęboko mrożonych - zgodnie z wykazem określonymi w załączniku numer od 9 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem wyszczególniony został w załączniku nr 9 do SIWZ – formularz cenowy. 3. Artykuły spożywcze będą zamawiane przez przedstawiciela szkoły telefonicznie lub e-mailem. Dostawa musi nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły do siedziby Zamawiającego w godzinach 7:00- 14:00, przekazując je osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych w formularzu cenowym są ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć, a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Owoce, warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. owoców i warzyw - zgodnie z wykazem określonymi w załączniku numer od 10 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem wyszczególniony został w załączniku nr 10 do SIWZ – formularz cenowy. 3. Artykuły spożywcze będą zamawiane przez przedstawiciela szkoły telefonicznie lub e-mailem. Dostawa musi nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły do siedziby Zamawiającego w godzinach 7:00- 14:00, przekazując je osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych w formularzu cenowym są ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć, a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. różnych produktów spożywczych - zgodnie z wykazem określonymi w załączniku numer od 11 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem wyszczególniony został w załączniku nr 11 do SIWZ – formularz cenowy. 3. Artykuły spożywcze będą zamawiane przez przedstawiciela szkoły telefonicznie lub e-mailem. Dostawa musi nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły do siedziby Zamawiającego w godzinach 7:00- 14:00, przekazując je osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych w formularzu cenowym są ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć, a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)