GuidZP400 |
fcc515c6-c63f-471d-b8c4-e57fc585fe7d
|
Biuletyn |
762272-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni
|
Regon |
00123996700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rudna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-305
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
76 843 95 23
|
Zamawiajacy fax |
76 843 94 76
|
Zamawiajacy email |
zs.chobienia@interia.pl
|
Adres strony url |
www.spchobienia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spchobienia.pl, www.bip.rudna.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spchobienia.pl, www.bip.rudna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, Chobienia, ul. Szkolna 2, 59-305 Rudna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni
|
Numer referencyjny |
SP.260.18.2020.JE
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. produktów mleczarskich, jaj, pieczywa, produktów zwierzęcych w formie mięsa i produktów mięsnych, ryb mrożonych, produktów głęboko mrożonych, owoców i warzyw oraz różnych produktów spożywczych - zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach numer od 5 do 11 niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, ma obowiązek przekazania Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ww. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy w przypadku:
1) Zmiany cen jednostkowych artykułów spożywczych w okresie obowiązywania umowy, które mogą być waloryzowane co kwartał, począwszy od 01 kwietnia 2021r., w dniach 01.04.2021r., 01.07.2021r., 01.10.2021r. Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez Prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy, jeżeli ceny wzrosły w tym kwartale, o co najmniej 3%. Zmiany ww. cen mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej.
2) Zmiany danych podmiotu (stron umowy),
3) Zmiany rachunku bankowego.
2. Zmiany warunków umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy na piśmie, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. produktów mleczarskich - zgodnie z wykazem określonymi w załączniku numer od 5 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – formularz cenowy. 3. Artykuły spożywcze będą zamawiane przez przedstawiciela szkoły telefonicznie lub e-mailem. Dostawa musi nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły do siedziby Zamawiającego w godzinach 7:00- 14:00, przekazując je osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych w formularzu cenowym są ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć, a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. jaja - zgodnie z wykazem określonymi w załączniku numer od 6 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem wyszczególniony został w załączniku nr 6 do SIWZ – formularz cenowy. 3. Artykuły spożywcze będą zamawiane przez przedstawiciela szkoły telefonicznie lub e-mailem. Dostawa musi nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły do siedziby Zamawiającego w godzinach 7:00- 14:00, przekazując je osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych w formularzu cenowym są ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć, a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. pieczywo - zgodnie z wykazem określonymi w załączniku numer od 7 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem wyszczególniony został w załączniku nr 7 do SIWZ – formularz cenowy. 3. Artykuły spożywcze będą zamawiane przez przedstawiciela szkoły telefonicznie lub e-mailem. Dostawa musi nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły do siedziby Zamawiającego codziennie do godziny 7:15, przekazując je osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych w formularzu cenowym są ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć, a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych - zgodnie z wykazem określonymi w załączniku numer od 8 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem wyszczególniony został w załączniku nr 8 do SIWZ – formularz cenowy. 3. Artykuły spożywcze będą zamawiane przez przedstawiciela szkoły telefonicznie lub e-mailem. Dostawa musi nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły do siedziby Zamawiającego w godzinach 7:00- 14:00, przekazując je osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych w formularzu cenowym są ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć, a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Ryby mrożone, produkty głęboko mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. ryb mrożonych, produktów głęboko mrożonych - zgodnie z wykazem określonymi w załączniku numer od 9 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem wyszczególniony został w załączniku nr 9 do SIWZ – formularz cenowy. 3. Artykuły spożywcze będą zamawiane przez przedstawiciela szkoły telefonicznie lub e-mailem. Dostawa musi nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły do siedziby Zamawiającego w godzinach 7:00- 14:00, przekazując je osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych w formularzu cenowym są ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć, a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Owoce, warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. owoców i warzyw - zgodnie z wykazem określonymi w załączniku numer od 10 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem wyszczególniony został w załączniku nr 10 do SIWZ – formularz cenowy. 3. Artykuły spożywcze będą zamawiane przez przedstawiciela szkoły telefonicznie lub e-mailem. Dostawa musi nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły do siedziby Zamawiającego w godzinach 7:00- 14:00, przekazując je osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych w formularzu cenowym są ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć, a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. różnych produktów spożywczych - zgodnie z wykazem określonymi w załączniku numer od 11 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem wyszczególniony został w załączniku nr 11 do SIWZ – formularz cenowy. 3. Artykuły spożywcze będą zamawiane przez przedstawiciela szkoły telefonicznie lub e-mailem. Dostawa musi nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły do siedziby Zamawiającego w godzinach 7:00- 14:00, przekazując je osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych w formularzu cenowym są ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć, a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki.
|
| |