GuidZP400 |
3934b8db-3e10-4012-981b-0007ccbf7b48
|
Biuletyn |
760304-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Białostocka
|
Regon |
16720000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
(085) 7469750
|
Zamawiajacy fax |
(085) 7469752
|
Zamawiajacy email |
zampubl@pb.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pb.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.pb.edu.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.pb.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osoboście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, 15-333 Białystok ul. Zwierzyniecka 6, pok. 4,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych
|
Numer referencyjny |
K-DZP.262.139.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej (kod wg CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety, 33741100-7 – Środek do mycia rąk) wg wykazu określonego w Specyfikacji zamówienia – Formularzu cenowym stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.2 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1) 1.2 SIWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy (według załączonego wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ).
2) Informacje o sposobie przygotowania wyżej wymienionych dokumentów:
2.1 Dokumenty przyjmujące formę załączników do oferty Wykonawcy, muszą być złożone pisemnie, z tym że:
a) oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale;
b) dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa w lit. a), składane są
w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
2.2 Dokumenty złożone w formie kopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca,
w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
2.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty nie przetłumaczone na język polski nie będą brane pod uwagę.
7.1. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców
W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania:
1) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ pkt 11 SIWZ ppkt 9.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SWIZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie.
4) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ).
5) Każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone), zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1) 1.1 i 1.2 (na/wg załącznika nr 3 i 4 do SIWZ)
6) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
1) Wypełniony Formularz ofertowy (na/wg załączonego wzoru druku – zał. nr 1 do SIWZ);
2) Wypełnioną Specyfikację zamówienia – Formularz cenowy (wg załączonego wzoru – Zał. nr 2 do SIWZ).
3) Oświadczenie o zapewnieniu na czas realizacji umowy dozowników do poz.1, 3, 6 w ilości po min.100 szt. do każdej pozycji , do poz.2, 7, 10, 11, 12, 13, 19 w ilości po min.50 szt. do każdej pozycji, do poz.5, 8 w ilości po min.40 szt. do każdej pozycji (na druku Formularza oferty – Zał. nr 1 do SIWZ).
4) Oświadczenie o zgodności oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr nr 2 do SIWZ (na druku Formularza oferty – Zał. nr 1 do SIWZ).
5) Oświadczenie o zaoferowaniu asortymentu o najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym, spełniającego wymagania obowiązujących norm oraz posiadającego aktualne dokumenty dopuszczające
go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (na druku Formularza oferty – Zał. nr 1 do SIWZ).
6) Oświadczenie o potwierdzeniu warunków gwarancji i reklamacji jak w pkt 3 SIWZ oraz we wzorze umowy
(na druku Formularza oferty – Zał. nr 1 do SIWZ).
7) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
wzór umowy § 14 Zmiany umowy
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) w przypadku wykorzystania całej wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy przed upływem terminu jej obowiązywania, zwiększenia wartości umowy o maksymalnie 10%,
b) w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, dotyczących braku przygotowania / przekazania miejsca realizacji dostawy;
c) w przypadku gdy zaoferowany przez Wykonawcę asortyment został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza, po wcześniejszym uzgodnieniu, dostarczenie towarów o parametrach równoważnych bądź lepszych
w tej samej cenie;
d) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług - wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
e) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia,
z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
f) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
2. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 1 lit. d), wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę opisu propozycji zmian i ich uzasadnienie o wysokości zwiększonych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 litera e) i f).
3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
4. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
5. Zmiana musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|