GuidZP400 |
4f8ccfaf-1606-4e7c-973c-47e6fd626b97
|
Biuletyn |
761880-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
|
Regon |
27585000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Targowa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-323
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 345 800
|
Zamawiajacy fax |
042 674 81 39
|
Zamawiajacy email |
jkopera@filmschool.lodz.pl
|
Adres strony url |
bip.filmschool.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.filmschool.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą lub kurierem (za pośrednictwem posłańca)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna w Łodzi, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, bud. B pok. 108 - Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oświetlenia w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym
|
Numer referencyjny |
PN/13/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu oświetleniowego w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym. Zamówienie podzielone jest na części: Część I - Dostawa oświetlenia błyskowego z akcesoriami - 1) LAMPA KOMPAKTOWA SIROS 800 S WIFI RFS - 6 szt.; 2) RFS 2.2 C RADIOWY WYZWALACZ BRONCOLOR DO APARATÓW CANON - 3 szt.; 3) RFS 2.2 F RADIOWY WYZWALACZ BRONCOLOR DO APARATÓW FUJI - 3 szt.; 4) OKTABOKS 75 - 2 szt.; 5) OKTABOKS 150 - 2 szt.; 6) SOFTBOKS 30 X 180 - 2 szt.; 7) GRID 40 DO OKTABOKSA 75 CM - 2 szt.; 8) GRID 40 DO OKTABOKSA 150 CM - 2 szt.; 9) MASKA STRIP DO SOFTBOKSA 30 X 180 - 2 szt.; 10) GRID 40 DO SOFTBOKSA 30 X 180 CM - 2 szt.; 11) SOFTBOKS 60 X 100 - 2 szt.; 12) EDGE MASK DO SOFTBOKSA 60 X 100 CM - 2 szt.; 13) GRID 40 DO SOFTBOKSA 60 X 100 CM - 2 szt.; 14) REFLEKTOR PARABOLICZNY PARA 133 - 1 szt.; 15) Mechanizm ogniskujący z mocowaniem + sztyca - 1 szt.; 16) REFLEKTOR PARA 88 - 1 szt.; 17) Mechanizm ogniskujący z mocowaniem + sztyca - 1 szt.; 18) REFLEKTOR BRONCOLOR P65 - 2 szt.; 19) REFLEKTOR BRONCOLOR P45 - 2 szt.; 20) REFLEKTOR BRONCOLOR PAR - 2 szt.; 21) PIERŚCIEŃ MOCOWANIA SOFTBOKSA DO LAMP BRONCOLOR - 8 szt.; Część II - Dostawa akcesoriów - 1) panel LED - 10 szt.; 2) ramię z przegubem - 10 szt.; 3) uchwyt z zaciskami - 10 szt.; Część III - Dostawa paneli LED - 1) panel LED - 5 szt.; 2) panel LED - 5 szt.; 3) Soft box z rastrem - 10 szt.; Część IV - Dostawa tub LED - 1) miecz świetlny LED - 3 szt.; 2) tuba LED - 16 szt.; 3) ładowarka - 16 szt.; 4) sterownik - 2 szt.; Część V - Dostawa reflektorów LED - 1) reflektor LED - 5 szt.; 2) Softbox z rastrem - 5 szt.; 3) Soczewka Fresnel x 2 - 5 szt.; 4) Flagi do reflektora - 5 szt.; Część VI - Dostawa reflektorów żarowych - 1) Zestaw oświetleniowy typu Octodome - 3 szt.; Część VII - Dostawa osprzętu oświetleniowego - 1) Klamra typu Avenger - 3 szt.; 2) Klamra typu Cardellini - 4 szt.; 3) Głowica gripowa typu Avenger - 10 szt.; 4) Klema typu Manfrotto - 6 szt.; 5) Ramię przegubowe typu Manfrotto - 3 szt.; 6) Przedłużacz bębnowy - 5 szt.
Z uwagi na charakter środków przyznawanych Zamawiającemu cena zakupu jednostkowego z danej grupy asortymentowej nie może przekroczyć równowartości środka trwałego, tj. wartości 10 000,00 zł brutto. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga min. 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie mniej niż gwarancja producenta.
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-29T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji: nie później niż do 29.12.2020 r. do godz. 16:00. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie wymienione w pkt III.3) – zał. nr 3; 3) wypełniony formularz cenowy – zał. nr 5 do SIWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
5. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 1282).
6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt III.3, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:
1) zmiana terminu dostawy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia zmian w dostawie;
2) nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy;
3) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;
4) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
5) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oświetlenia błyskowego i akcesoriów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji: najpóźniej do 29.12.2020 r. do godz. 16:00. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1) LAMPA KOMPAKTOWA SIROS 800 S WIFI RFS - 6 szt.; 2) RFS 2.2 C RADIOWY WYZWALACZ BRONCOLOR DO APARATÓW CANON - 3 szt.; 3) RFS 2.2 F RADIOWY WYZWALACZ BRONCOLOR DO APARATÓW FUJI - 3 szt.; 4) OKTABOKS 75 - 2 szt.; 5) OKTABOKS 150 - 2 szt.; 6) SOFTBOKS 30 X 180 - 2 szt.; 7) GRID 40 DO OKTABOKSA 75 CM - 2 szt.; 8) GRID 40 DO OKTABOKSA 150 CM - 2 szt.; 9) MASKA STRIP DO SOFTBOKSA 30 X 180 - 2 szt.; 10) GRID 40 DO SOFTBOKSA 30 X 180 CM - 2 szt.; 11) SOFTBOKS 60 X 100 - 2 szt.; 12) EDGE MASK DO SOFTBOKSA 60 X 100 CM - 2 szt.; 13) GRID 40 DO SOFTBOKSA 60 X 100 CM - 2 szt.; 14) REFLEKTOR PARABOLICZNY PARA 133 - 1 szt.; 15) Mechanizm ogniskujący z mocowaniem + sztyca - 1 szt. ; 16) REFLEKTOR PARA 88 - 1 szt.; 17) Mechanizm ogniskujący z mocowaniem + sztyca - 1 szt.; 18) REFLEKTOR BRONCOLOR P65 - 2 szt.; 19) REFLEKTOR BRONCOLOR P45 - 2 szt.; 20) REFLEKTOR BRONCOLOR PAR - 2 szt.; 21) PIERŚCIEŃ MOCOWANIA SOFTBOKSA DO LAMP BRONCOLOR - 8 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa akcesoriów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji: nie później niż do 29.12.2020 r. do godz. 16:00. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa akcesoriów - 1) panel LED - 10 szt.; 2) ramię z przegubem - 10 szt.; 3) uchwyt z zaciskami - 10 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa paneli LED
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji: nie później niż do 29.12.2020 r. do godz. 16:00. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1) panel LED - 5 szt.; 2) panel LED - 5 szt.; 3) Soft box z rastrem - 10 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tub LED
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji: nie później niż do 29.12.2020 r. do godz. 16:00. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1) miecz świetlny LED - 3 szt.; 2) tuba LED - 16 szt.; 3) ładowarka - 16 szt.; 4) sterownik - 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa reflektorów LED
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji: nie później niż do 29.12.2020 r. do godz. 16:00. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1) reflektor LED - 5 szt.; 2) Softbox z rastrem - 5 szt.; 3) Soczewka Fresnel x 2 - 5 szt.; 4) Flagi do reflektora - 5 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa reflektorów żarowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji: nie później niż do 29.12.2020 r. do godz. 16:00. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1) Zestaw oświetleniowy typu Octodome - 3 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa osprzętu oświetleniowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji: nie później niż do 29.12.2020 r. do godz. 16:00. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1) Klamra typu Avenger - 3 szt.; 2) Klamra typu Cardellini - 4 szt.; 3) Głowica gripowa typu Avenger - 10 szt.; 4) Klema typu Manfrotto - 6 szt.; 5) Ramię przegubowe typu Manfrotto - 3 szt.; 6) Przedłużacz bębnowy - 5 szt.
|
| |