GuidZP400 |
8fbe2a8c-acde-405b-a12c-3aaf1424ac1e
|
Biuletyn |
761360-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
00089025800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorlice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 352 67 08
|
Zamawiajacy fax |
18 352 67 08
|
Zamawiajacy email |
dpsgorlice_s@wp.pl
|
Adres strony url |
https://bip.malopolska.pl/dpsgorlices
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/dpsgorlices
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Skłądanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - prawo poczrtowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej, 38-300 Gorlice, ul. Sienkiewicza 30
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30
|
Numer referencyjny |
AG - 272 - 11 / 20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy do pomieszczeń magazynowych Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 produktów spożywczych w roku 2021. Asortyment oraz orientacyjna ilość towaru określona została w 9 częściach: cześć 1 - produkty mleczarskie, część 2 - mięso i produkty z drobiu, część 3 - mięso oraz wędliny wołowe i wieprzowe, część 4 - ryby, część 5 - owoce i warzywa świeże, część 6 - przetworzone owoce i warzywa, część 7 - pieczywo i wyroby ciastkarskie, część 8 - różne produkty spożywcze, część 9 - jaja
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty i oświadczenia wymagane w przedmiotowym postępowaniu na etapie składania oferty:
1) Uzupełniony „Arkusz – propozycja cenowa” na dostawę produktów spożywczych z poszczególnych części – załącznik nr 1 do SIWZ;
2) oferta sporządzona na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę,
o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;
3) Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ;
4) Oświadczenia Wykonawcy, złożone na formularzach określonych we wzorach stanowiących załącznik nr 4 i 4a do SIWZ, o:
a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania,
c) korzystaniu przy wykonaniu zamówienia z podwykonawców;
5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Oświadczenie Wykonawcy, złożone na formularzu określonym we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Dokumenty podmiotów zagranicznych
7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pk 2 lit b), przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga !
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie
z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231).
8) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2. W terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego – wykazu złożonych ofert, zawierającej:
• kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
• firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
• ceny oraz terminu wykonania zamówienia;
wszyscy wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007r, o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 798), celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka określona w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy. Szczegółowe zapisy w tym zakresie określono w we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 data |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 1 Załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa i produktów z drobiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa i produktów z drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 2 Załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Dostawa mięsa oraz wędlin wołowych i wieprzowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa oraz wędlin wołowych i wieprzowych do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 3 Załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy ryb do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 4 Załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa owoców i warzyw swieżych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy owoców i warzyw świeżych do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 5 Załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przetworzonych owoców i warzyw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy przetworzonych owoców i warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 6 Załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 7 Załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych produktów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 8 Załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jaj
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy jaj do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach w rodzaju i ilości określonej w części 9 Załącznika nr 1 do SIWZ
|
| |