GuidZP400 |
8ee52848-c562-4014-ba94-5856d9878656
|
Biuletyn |
761351-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi
|
Regon |
36809324900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lwowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-253
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 269 66 95
|
Zamawiajacy fax |
32 269 66 95
|
Zamawiajacy email |
sp5@sp5.czeladz.pl
|
Adres strony url |
www.sp5.czeladz.pl/zamowienia publiczne
|
Adres strony internetowej |
sp5-czeladz.logintrade.net
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
sp5-czeladz.logintrade.net
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
sp5-czeladz.logintrade.net
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Poczta Polska, osobiście za pośrednictwem posłańca
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi w okresie 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
|
Numer referencyjny |
ZP/01/D/SP5/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi w okresie 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz warunki jego realizacji zostały w załączniku nr 1 (wzór umowy), a także w załączniku nr 2 Formularza asortymentowo- ilościowo- cenowym
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast tych dokumentów(Odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się przedmiotowych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dot. odpisu z KRS (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub odpisu z CEIDG (dla podmiotów wpisanych do CEIDG)
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy pzp ( w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie Zakupowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy Załącznik nr 1 do SIWZ.
1) gdy nastąpi zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia produktu wskazanego w ofercie, która nie powoduje zmiany przedmiotu umowy i cen wskazanych w Formularzu asortymentowo- cenowym. Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę;
2) gdy nastąpi zmiana wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury, warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę;
3) zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi na:
a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,
b) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy.
Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
4) Przewiduje się również możliwość wprowadzenia zmian w zakresie terminu realizacji umowy lub czasowego zawieszania wykonania umowy lub jej części z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, w tym w szczególności w związku z koniecznością zawieszenia działalności zamawiającego, nieobecności dzieci lub znacznej jej ilości. W razie nieosiągnięcia przez strony porozumienia w terminie 7 dni Zamawiający uprawniony będzie do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
|
IV 4 4 data |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie A "Produkty spożywcze, nabiał i jaja"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamamawiąjący wymaga, aby aby artykuły spożywcze nie zawierały benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach. Zawartość soli i cukru w w/w produktach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartościa odżywvzą w 100g produktu. Soczki owocowe- bez dodatku cukru i substancji słodzących o niskiej zawartosci sodu. Masło o zawartości min. 82% tłuszczu. Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10g cukru w 100g produktu gotowego do spożycia. Makarony Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równowaznych o podobnej lecz nie gorszej jakości z mąki durum. Jajka konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania. Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznegobez pomocy otwieracza mechanicznego.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych, w szczególności artykułów spożywczych, nabiału i jaj, zgodnie z asortymentem opisanym w Formularzu asortymentowo-ilościowo-cen wym. Artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia muszą być świeże, z aktualnym terminem przydatności do spożycia, wysokiej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, GMP, oraz systemu HACCAP.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie B " Mięso i przetwory mięsne"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W przypadki kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywaczą w 100g produktu. Mięso winno być świeże, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej. Przetwory mięsne zawierające min. 80-90% mięsa, i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu. Termin do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy dla wędlin i 5 dni dla mięsa.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą mięsa oraz przetworów mięsnych, w tym wędlin w ilości opisanej w Formularzu asortymentowo-iloścowo-cenowym. Dostawy mięsa będą realizowane 3 do 4 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie C "Ryby mrożone, mrożonki"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby zamówiony towar przewożony był w temperaturze minimum -18 st.C z terminem do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczony folią. Mrożonki winny być sypkiei nie zbrylone. Termin przydatności do spożycia min. 21 od daty dostawy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup w raz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych, szczególnie ryb i mrożonek w ilości opisanej w Formularzu asortymento-ilościowo-cenowym. Dostawa wymienionych produktów odbywać się będzie 4 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie D "Warzywa i owoce świeże"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Świeże owoce i warzywa mają być jędrne, bez przebarwień świadczących o braku świeżości. Mają cechować się regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany. Będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń, oznak wyrastania korzeni w pędy nasienne, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia oraz gnicia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup w raz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych, szczególnie warzyw i owoców świeżychw ilościach opisanych w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym. Doastawa owoców i warzyw odbywać się będzie 4 razy w tygodniu. Dostarczone produkty muszą być świeże, bez plam nalotów gnilnych zgodnie z opisem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie E " Pieczywo, wyroby piekarskie"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pieczywo ma być wypieczone w dobie dostawy, zawartość soli i cukru w w/w produktach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100g produktu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą pieczywa i wyrobów piekarskich w ilości opisanej w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym. Dostawa produktów odbywać się będzie codziennie.
|
| |