GuidZP400 |
1a5f4872-7443-49b3-93d1-accbacb59814
|
Biuletyn |
762366-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Wrocławska
|
Regon |
55181193009000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-370
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 202 182,32
|
Zamawiajacy fax |
713 202 143
|
Zamawiajacy email |
bzp@pwr.edu.pl
|
Adres strony url |
http://przetargi.pwr.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.pwr.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.pwr.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu elektronicznego oraz zestawu urządzeń multimedialnych dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej. (2 ZADANIA)
|
Numer referencyjny |
AC/BZP/242-308/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu elektronicznego dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Zadanie nr 2: Dostawa zestawu urządzeń multimedialnych dla działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 a do SIWZ.
Miejsce dostawy: ul. Hoene-Wrońskiego 12, 50-370 Wrocław, bud. C-18, pom. 1.05, 50-370 Wrocław.
|
Cpv glowny przedmiot |
32321200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (w przypadku Wykonawców krajowych Zamawiający samodzielnie pobierze w/w dokumenty z ogólnodostępnych baz danych). Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego powyżej. 2. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt .1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
ZAWARTOŚĆ OFERTY - Oferta musi się składać z: oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ; formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ); (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ); opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej – pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi odpowiednio w Załączniku nr 3 i 3 a do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 i 3 a odpowiednio dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 Ustawy Prawo zamówień
Zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 Ustawy
Prawo zamówień publicznych w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiany umowy możliwe są pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności i w niżej
wskazanym zakresie:
a) zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy może nastąpić z powodu:
opóźnień, które powstały z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających
bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy. W takim przypadku zmiana
terminu wykonania Umowy następuje o okres trwania powyższych opóźnień;
działania Siły Wyższej określonej w § 9 Umowy, mającej bezpośredni wpływ na
terminowość wykonania dostawy. W takim przypadku przedłużenie terminu
wykonania Umowy następuje o czas odpowiadający okresowi wystąpienia Siły
Wyższej z uwzględnieniem postanowień § 9 ust. 4 zdanie ostatnie;
b) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, osób reprezentujących Wykonawcę i
Zamawiającego, numerów rachunków bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
c) zmiana Umowy może dotyczyć zmiany stawki podatku VAT, w razie dokonania takiej
zmiany w obowiązujących przepisach podatkowych;
d) zmiana Umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w §
3 ust.2 Umowy;
e) udzielenia przez Zamawiającego Wykonawcy niniejszej umowy zamówienia
uzupełniającego.
3. Zmiana osób wskazanych w § 7 ust. 3 i 4 nie stanowi zmiany Umowy wymagającej zawarcia
aneksu, wymaga jedynie pisemnego powiadomienia drugiej Strony. Zmiana taka jest
skuteczna od momentu otrzymania informacji przez drugą Stronę.
4. Warunki dokonywania zmian::
a) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu elektronicznego dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32321200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu elektronicznego dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Miejsce dostawy: ul. Hoene-Wrońskiego 12, 50-370 Wrocław, bud. C-18, pom. 1.05, 50-370 Wrocław.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zestawu urządzeń multimedialnych dla działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38653400-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawu urządzeń multimedialnych dla działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 a do SIWZ.
Miejsce dostawy: ul. Hoene-Wrońskiego 12, 50-370 Wrocław, bud. C-18, pom. 1.05, 50-370 Wrocław.
|
| |