Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z bieżącej produkcji pakietu oprogramowania do symulacji i analizy obwodów mikrofalowych

Data publikacji 2020-12-04
Data zakończenia 2020-12-15 00:00:00
Instytucja Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 760965-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 484600000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

(Licencja) Zakup licencji bezterminowej (wieczystej) wraz z minimum 5 letnim (60 miesięcy od daty dostawy) wsparciem technicznym oprogramowania do wielowymiarowej i interdyscyplinarnej symulacji oraz analizy obwodów mikrofalowych umożliwiający jednoczesną pracę nie mniej niż 10 pełnoprawnych użytkowników wykonujących obliczenia naukowo – badawcze z pełną dostępną w pakiecie wydajnością i nieograniczaną funkcjonalnością oraz równoległą do nich jednoczesną pracę dla nie mniej niż 100 użytkowników działających z ograniczeniem co do wielkości liczonych modeli.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 98fb9249-d33a-4796-9062-077c091ecb4a
Biuletyn 760965-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
Regon 10401369000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Księcia Bolesława
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-494
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 851 482
Zamawiajacy fax 261 851 450
Zamawiajacy email przetargi@itwl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Krajowy ośrodek badawczy inteligentnych materiałów kompozytowych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.itwl.pl
Dostep do dokumentow ograniczony www.itwl.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, Kancelaria Jawna (budynek nr 1, pokój nr 5)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z bieżącej produkcji pakietu oprogramowania do symulacji i analizy obwodów mikrofalowych
Numer referencyjny 43/Z-16/8260, 8264/PN/2020/D
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu (Licencja) Zakup licencji bezterminowej (wieczystej) wraz z minimum 5 letnim (60 miesięcy od daty dostawy) wsparciem technicznym oprogramowania do wielowymiarowej i interdyscyplinarnej symulacji oraz analizy obwodów mikrofalowych umożliwiający jednoczesną pracę nie mniej niż 10 pełnoprawnych użytkowników wykonujących obliczenia naukowo – badawcze z pełną dostępną w pakiecie wydajnością i nieograniczaną funkcjonalnością oraz równoległą do nich jednoczesną pracę dla nie mniej niż 100 użytkowników działających z ograniczeniem co do wielkości liczonych modeli.
Cpv glowny przedmiot 48460000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 a oraz ust. 1 b ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu dotyczące: A) zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę, pakietu oprogramowania do symulacji i analizy obwodów mikrofalowych - o wartości brutto minimum 300 000,00 zł (trzysta tysięcy zł), w zakresie zamówienia. Poprzez: - jedną dostawę należy rozumieć wszystkie dostawy realizowane w ramach jednej umowy. - wartość dostawy należy rozumieć łączną wartość wszystkich dostaw realizowanych w ramach jednej umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wstępnego potwierdzenia warunków, o których mowa w pkt. 4.1 SIWZ Wykonawca, wraz z ofertą, złoży Zamawiającemu aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie, o którym mowa w pkt 4.3 SIWZ należy złożyć: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, Wykonawca zagraniczny, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Ww. dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszenie obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 7) ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 8) ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, e) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązana z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ww. ustawy tj. dokument wskazany w pkt. 5.6 e) SIWZ stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 4.2 A) SIWZ należy złożyć: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej są: a1) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były' wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydanie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza następujące możliwości dokonania zmian niniejszej umowy: a) zmiany terminu realizacji umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, b) zmiany podwykonawcy w zakresie zgodnym z ofertą, c) zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego podatku od towarów i usług VAT, d) zmiany postanowień umowy dokonane na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2) + 6) ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)