GuidZP400 |
9a936470-8f97-4dbd-bd0d-47c8d0623a29
|
Biuletyn |
762291-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
|
Regon |
12146431000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
os. Teatralne
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-945
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 644 28 72; 12 644 28 71
|
Zamawiajacy fax |
12 644 99 97
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zjewm.krakow.pl
|
Adres strony url |
http://www.zjewm.krakow.pl/zamowienia-publiczne/
|
Adres strony internetowej |
http://www.zjewm.krakow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zjewm.krakow.pl/zamowienia-publiczne/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zjewm.krakow.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa sprzętu komputerowego w postaci dziesięciu (10) sztuk komputerów przenośnych (laptopów), w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II”.
|
Numer referencyjny |
ZP/6/PZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego w postaci dziesięciu (10) sztuk komputerów przenośnych (laptopów) w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II”.
2. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego uczniów, Poddziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów.
3. Laptopy będą wykorzystywane w ww. projekcie, w związku z łagodzeniem negatywnych skutków społecznych epidemii COVID-19.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów
i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz wezwie Wykonawcę do przedłożenia opisów technicznych lub wydruków/i ze stron internetowych, bądź katalogów/i producenta/ów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych produktów i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Zamawiający dopuszcza powyższe dokumenty w języku angielskim. Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać, której pozycji dotyczą materiały.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji umowy poprzez jego przedłużenie i/lub sposobu realizacji poprzez wprowadzenie etapów dostaw /podziału dostawy na części: ze względu na: przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, nieobecności osoby upoważnionej do odbioru ze strony Zamawiającego lub przyczyny leżące po stronie producenta sprzętu dotyczące udokumentowanych problemów związanych z produkcją lub dostawą sprzętu – o okres lub na sposób niezbędny do prawidłowej realizacji dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym np. spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 9;
b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę;
c) zmiany określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy bądź jego elementów, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym że cena wskazana w § 3 nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w treści oferty;
d) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców.
2. Zmiany nie dotyczące postanowień umownych np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego jednej ze Stron nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|