Zakup komputerów przenośnych dla Starostwa Powiatowego w Przeworsku

Data publikacji 2020-12-04
Data zakończenia 2020-12-14 00:00:00
Instytucja Powiat Przeworski
Miejscowość Przeworsk
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 762194-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa komputerów przenośnych dla Starostwa Powiatowego w Przeworsku.

2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany W CZTERECH CZĘŚCIACH:
• CZĘŚĆ 1 – Zakup komputerów przenośnych typu laptop do projektu pn.
,,Aktywna Tablica”
• CZĘŚĆ 2 – Zakup komputerów przenośnych dla Nieodpłatnej Pomocy
Prawnej
• CZĘŚĆ 3 – Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Finansowego
• CZĘŚĆ 4 – Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Geodezji
i Gospodarki Nieruchomościami

3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia. Zamawiający dokona oceny wykonawców, ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia odrębnie.

4. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

I. CZĘŚĆ 1 – Zakup komputerów przenośnych typu laptop do projektu
pn. ,,Aktywna Tablica”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 30213100-6 - komputery przenośne
1. Przedmiot zamówienia w Części 1 obejmuje zakup komputerów przenośnych typu laptop - w ilości 6 szt. w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020-2024 „Aktywna tablica”.
2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ

II. CZĘŚĆ 2 – Zakup komputerów przenośnych dla Nieodpłatnej Pomocy
Prawnej
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV:
30213100-6- komputery przenośne
48900000-7 – Różne pakiety oprogramowania
1. Na przedmiot zamówienia w Części 2 składa się :
a) zakup komputera przenośnego - w ilości 2 szt.
b) pakiet biurowy z bezterminową licencją MS Office 2016 lub nowszy dla użytkowników domowych i małych firm na PC 32/64bit PL – 2 licencje .
2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

III. CZĘŚĆ 3 – Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Finansowego
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV:
30213100-6- komputery przenośne
48900000-7 – Różne pakiety oprogramowania
1. Na przedmiot zamówienia w Części 3 składa się:
a) zakup komputera przenośnego - w ilości 3 szt.
b) pakiet biurowy z bezterminową licencją MS Office 2016 lub nowszy dla użytkowników domowych i małych firm na PC 32/64bit PL – 2 licencje .
2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

IV. CZĘŚĆ 4 – Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV:
30213100-6- komputery przenośne
48900000-7 – Różne pakiety oprogramowania
1. Na przedmiot zamówienia w Części 4 składa się :
a) zakup komputera przenośnego - w ilości 10 szt.
b) pakiet biurowy z bezterminową licencją MS Office 2016 lub nowszy dla użytkowników domowych i małych firm na PC 32/64bit PL – 2 licencje .
2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

5. ZAPISY WSPÓLNE DLA CZEŚCI 1,2,3 i 4 ZAMÓWIENIA:
1) Szczegółowe wymagania dotyczące dostawy:
a) Wykonawca uzgodni telefonicznie dokładną datę i godzinę dostawy.
b) Zamówienie realizowane będzie jednorazowo polegające na dostawie i wniesieniu zamawianego sprzętu do Starostwa Powiatowego w Przeworsk ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk w miejsce przeznaczenia wskazane przez Zamawiającego.
c) Wykonawca w ramach wykonania niniejszej umowy dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz przekaże, dokumentację oraz instrukcje obsługi w języku polskim.
d) Wykonawca zapewnia, że dostarczony przez niego sprzęt jest fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości, nie używany, pozbawiony wad technicznych, produkcyjnych, materiałowych oraz posiada odpowiednie atesty, dokumenty, zaświadczenia dopuszczające je do pracy.
e) Do sprzętu należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
f) Zostanie sporządzony i podpisany protokół odbioru sprzętu zgodnie z treścią umowy.
2) Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji, na dostarczony sprzęt, licząc od daty podpisania protokołu odbioru przez obie strony bez zastrzeżeń. Warunki gwarancji urządzenia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca wraz z sprzętem przekaże dokument zawierający warunki gwarancji. Warunki gwarancji opisane w dokumencie gwarancyjnym nie mogą być sprzeczne z warunkami gwarancji wynikającymi z umowy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji strony związane są postanowieniami umowy. Warunki w tym okresie gwarancji opisane w dokumencie gwarancyjnym mogą być korzystniejsze od określonych w umowie.
3) Rozwiązania równoważne.
1) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to ,że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
2) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
3) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje potwierdzające równoważność oferowanego sprzętu w stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego przez zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c7cea77c-562c-4ea0-96b4-e94cffdfcd22
Biuletyn 762194-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Przeworski
Regon 65090025200000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Przeworsk
Zamawiajacy kod pocztowy 37-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 16 648 70 09,
Zamawiajacy fax 16 648 94 84
Zamawiajacy email zamowienia@powiat.przeworsk.pl, starosta@powiat.przeworsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatprzeworsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatprzeworsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Przeworski , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk
Nazwa nadana zamowieniu Zakup komputerów przenośnych dla Starostwa Powiatowego w Przeworsku
Numer referencyjny GZ.272.19.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa komputerów przenośnych dla Starostwa Powiatowego w Przeworsku. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany W CZTERECH CZĘŚCIACH: • CZĘŚĆ 1 – Zakup komputerów przenośnych typu laptop do projektu pn. ,,Aktywna Tablica” • CZĘŚĆ 2 – Zakup komputerów przenośnych dla Nieodpłatnej Pomocy Prawnej • CZĘŚĆ 3 – Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Finansowego • CZĘŚĆ 4 – Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia. Zamawiający dokona oceny wykonawców, ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia odrębnie. 4. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: I. CZĘŚĆ 1 – Zakup komputerów przenośnych typu laptop do projektu pn. ,,Aktywna Tablica” Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 30213100-6 - komputery przenośne 1. Przedmiot zamówienia w Części 1 obejmuje zakup komputerów przenośnych typu laptop - w ilości 6 szt. w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020-2024 „Aktywna tablica”. 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ II. CZĘŚĆ 2 – Zakup komputerów przenośnych dla Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 30213100-6- komputery przenośne 48900000-7 – Różne pakiety oprogramowania 1. Na przedmiot zamówienia w Części 2 składa się : a) zakup komputera przenośnego - w ilości 2 szt. b) pakiet biurowy z bezterminową licencją MS Office 2016 lub nowszy dla użytkowników domowych i małych firm na PC 32/64bit PL – 2 licencje . 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. III. CZĘŚĆ 3 – Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Finansowego Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 30213100-6- komputery przenośne 48900000-7 – Różne pakiety oprogramowania 1. Na przedmiot zamówienia w Części 3 składa się: a) zakup komputera przenośnego - w ilości 3 szt. b) pakiet biurowy z bezterminową licencją MS Office 2016 lub nowszy dla użytkowników domowych i małych firm na PC 32/64bit PL – 2 licencje . 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. IV. CZĘŚĆ 4 – Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 30213100-6- komputery przenośne 48900000-7 – Różne pakiety oprogramowania 1. Na przedmiot zamówienia w Części 4 składa się : a) zakup komputera przenośnego - w ilości 10 szt. b) pakiet biurowy z bezterminową licencją MS Office 2016 lub nowszy dla użytkowników domowych i małych firm na PC 32/64bit PL – 2 licencje . 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. ZAPISY WSPÓLNE DLA CZEŚCI 1,2,3 i 4 ZAMÓWIENIA: 1) Szczegółowe wymagania dotyczące dostawy: a) Wykonawca uzgodni telefonicznie dokładną datę i godzinę dostawy. b) Zamówienie realizowane będzie jednorazowo polegające na dostawie i wniesieniu zamawianego sprzętu do Starostwa Powiatowego w Przeworsk ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk w miejsce przeznaczenia wskazane przez Zamawiającego. c) Wykonawca w ramach wykonania niniejszej umowy dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz przekaże, dokumentację oraz instrukcje obsługi w języku polskim. d) Wykonawca zapewnia, że dostarczony przez niego sprzęt jest fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości, nie używany, pozbawiony wad technicznych, produkcyjnych, materiałowych oraz posiada odpowiednie atesty, dokumenty, zaświadczenia dopuszczające je do pracy. e) Do sprzętu należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. f) Zostanie sporządzony i podpisany protokół odbioru sprzętu zgodnie z treścią umowy. 2) Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji, na dostarczony sprzęt, licząc od daty podpisania protokołu odbioru przez obie strony bez zastrzeżeń. Warunki gwarancji urządzenia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca wraz z sprzętem przekaże dokument zawierający warunki gwarancji. Warunki gwarancji opisane w dokumencie gwarancyjnym nie mogą być sprzeczne z warunkami gwarancji wynikającymi z umowy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji strony związane są postanowieniami umowy. Warunki w tym okresie gwarancji opisane w dokumencie gwarancyjnym mogą być korzystniejsze od określonych w umowie. 3) Rozwiązania równoważne. 1) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to ,że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. 2) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. 3) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje potwierdzające równoważność oferowanego sprzętu w stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego przez zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Terminy wykonania zamówienia dla Części 1 - do dnia 28.12.2020r. Terminy wykonania zamówienia dla Części 2 - do dnia 28.12.2020r. Terminy wykonania zamówienia dla Części 3 - do dnia 28.12.2020r. Terminy wykonania zamówienia dla Części 4 - do dnia 28.12.2020r.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Z uwagi, iż Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.3) należy złożyć jedynie w zakresie dotyczącym oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu. 2.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie przesłanki wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert). 3.wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym załącznikiem nr 2a i/lub 2b i/lub 2c i/lub 2d formularzem specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu Uwaga: W druku oferta dla jednoznacznej identyfikacji oferowanego sprzętu należy podać co najmniej nazwę producenta, a także typ/model/symbol oferowanego sprzętu a w przypadku pakietu dot. Cz. 2-4 producenta, nazwę i wersje. Zamawiający wymaga również podania faktycznych parametrów sprzętu w załączniku nr 2a i/lub 2b i/lub 2c i/lub 2d - formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, który należy uzupełnić w taki sposób, by zamawiający był w stanie stwierdzić, czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania specyfikacji. Oferty, w których nie zostaną wskazane wymagane dane zostaną odrzucone. 4. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza), 5. pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmiany treści umowy, stosownie do art. 144 ust.1 pkt 1 w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w zakresie: a) zmiany stawki podatku VAT, poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku; b) gdy zamawiany sprzęt nie jest już dostępny na rynku lub gdy zaprzestano jego produkcji Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy zamiennika. Zamiennik musi mieć, co najmniej takie same parametry jak sprzęt zamawiany lub lepsze. Zmiana sprzętu nie może powodować zmiany ceny. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić propozycję zmiany Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację, c) wprowadzenia do sprzedaży sprzętu zmodyfikowanego/udoskonalonego, d) gdy opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy spowodowane jest okolicznościami leżącymi poza Wykonawcą m.in. trudności wynikające z przyczyn technicznych lub organizacyjnych dotyczących sprowadzania z zagranicy sprzętu komputerowego. e) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: – konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; – okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; – okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; – zawarcia aneksu do niniejszej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, o ile jego zawarcie wpływa na termin wykonania niniejszej umowy, f) inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2020-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup komputerów przenośnych typu laptop do projektu pn.,,Aktywna Tablica”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia w Części 1 obejmuje zakup komputerów przenośnych typu laptop - w ilości 6 szt. w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020-2024 „Aktywna tablica”. 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup komputerów przenośnych dla Nieodpłatnej Pomocy Prawnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Na przedmiot zamówienia w Części 2 składa się : a) zakup komputera przenośnego - w ilości 2 szt. b) pakiet biurowy z bezterminową licencją MS Office 2016 lub nowszy dla użytkowników domowych i małych firm na PC 32/64bit PL – 2 licencje . 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Finansowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Na przedmiot zamówienia w Części 3 składa się: a) zakup komputera przenośnego - w ilości 3 szt. b) pakiet biurowy z bezterminową licencją MS Office 2016 lub nowszy dla użytkowników domowych i małych firm na PC 32/64bit PL – 2 licencje . 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup komputerów przenośnych dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Na przedmiot zamówienia w Części 4 składa się : a) zakup komputera przenośnego - w ilości 10 szt. b) pakiet biurowy z bezterminową licencją MS Office 2016 lub nowszy dla użytkowników domowych i małych firm na PC 32/64bit PL – 2 licencje . 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny, należytej jakości oraz posiadać okablowanie oraz wszystkie inne komponenty zapewniające właściwe użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)