Dostawa artykułów spożywczych różnych

Data publikacji 2020-12-04
Data zakończenia 2020-12-14 00:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Soki owocowe i warzywne,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Oleje zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty z ziaren zbóż,
  • Kakao,
  • Czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761667-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 153300000, 158712006, 156131009, 154111003, 158410005, 158420002, 153200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych różnych. Dostawy będą realizowane na rzecz Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie; miejsce dostawy: 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195. Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy;
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U.
z 2019 r. poz. 2178 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
Dostawy będą realizowane w dni robocze, w ilości i terminach określonych przez zamawiającego, średnio trzy razy w tygodniu, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Dostawy będą realizowane wg wskazań zamawiającego w godzinach 7:00 ÷ 9:00.
Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca.
Zobowiązuje się wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych – z zastrzeżeniem określonym
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa – powodowały obniżenie ponoszonych przez zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne części. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełen asortyment danej części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy. Liczba części – 7:
Część I – owoce i warzywa konserwowe; Część II – przyprawy, grzyby suszone, owoce suszone; Część III – produkty przemiału zbóż; Część IV – oleje, sosy; Część V – kawa, herbata, kakao;
Część VI – wyroby cukiernicze; Część VII – napoje zimne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 57070511-af7f-4232-bf4c-7bf732c05ec3
Biuletyn 761667-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie
Regon 381510697
Zamawiajacy adres ulica Wiśniowa
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-520
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 602 44 14,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@wskip.edu.pl ,
Adres strony url wskip.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Publiczna uczelnia zawodowa służb państwowych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.wskip.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kampus Mundurowy Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie, ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz, sekretariat Rektora- Komendanta
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych różnych
Numer referencyjny 34/zp/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych różnych. Dostawy będą realizowane na rzecz Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie; miejsce dostawy: 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195. Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z: 1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy; 2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2178 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. Dostawy będą realizowane w dni robocze, w ilości i terminach określonych przez zamawiającego, średnio trzy razy w tygodniu, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Dostawy będą realizowane wg wskazań zamawiającego w godzinach 7:00 ÷ 9:00. Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca. Zobowiązuje się wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych – z zastrzeżeniem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa – powodowały obniżenie ponoszonych przez zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne części. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełen asortyment danej części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy. Liczba części – 7: Część I – owoce i warzywa konserwowe; Część II – przyprawy, grzyby suszone, owoce suszone; Część III – produkty przemiału zbóż; Część IV – oleje, sosy; Część V – kawa, herbata, kakao; Część VI – wyroby cukiernicze; Część VII – napoje zimne.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W zakresie nieuregulowanym SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.). 5. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierać błędy lub budzić wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Forma dokumentów: 1) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą "za zgodność z oryginałem" i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Umowa może być zmieniona w zakresie, o którym mowa w § 9 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa konserwowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ananas w lekkim syropie 200 kg, Brzoskwinie w syropie 200 kg, Jabłka typu szarlotka 200 kg, Groszek konserwowy 400 kg, Ogórek konserwowy 800 kg, Papryka konserwowa 700 kg, Pieczarki marynowane 20 kg, Sałatka z ogórków 600 kg, Szczaw konserwowy 250 kg, Kukurydza konserwowa 300 kg, Fasolka konserwowa 400 kg, Fasola czerwona konserwowa 300 kg, Fasola biała konserwowa 200 kg, Kiełki sojowe 80 kg, Ciecierzyca w zalewie 10 kg, Groch suszony cały i łuskany 400 kg, Fasola typu Piękny Jaś 600 kg, Soczewica sucha 10 kg, Oliwki zielone bez pestek 10 kg, Oliwki czarne bez pestek 10 kg, Seler konserwowy 100 kg, Pasztet sojowy 10 kg
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przyprawy, grzyby suszone, owoce suszone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15871200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis FIX do potraw chińskich 30 kg, Przyprawa do zup typu MAGGI 200 litr, Sos sojowy 10 litr, Ocet jabłkowy 150 litr, Ocet spirytusowy 400 litr, Bulion wołowo-drobiowy 50 kg, Przyprawa typu VEGETA 150 kg, Sól spożywcza 1200 kg, Sól spożywcza porcja 20 kg, Pieprz czarny mielony gatunek I 60 kg, Pieprz czarny mielony porcja gatunek I 8 kg, Pieprz ziołowy 10 kg, Papryka mielona słodka 10 kg, Papryka mielona ostra 10 kg, Przyprawa typu kebab-gyros 5 kg, Ziele angielskie 10 kg, Liść laurowy 10 kg, Imbir mielony 3 kg, Zioła prowansalskie 5 kg, Cynamon mielony 3 kg, Czosnek granulowany 10 kg, Kwasek cytrynowy 10 kg, Majeranek 20 kg, Gałka muszkatołowa mielona 2 kg, Grzyby suszone podgrzybek 30 kg, Pestki słonecznika 10 kg, Pestki dyni 10 kg, Wiórki kokosowe 10 kg, Sezam 10 kg, Orzech laskowy łuskany 20 kg, Morela suszona 20 kg, Rodzynki 30 kg, Śliwka kalifornijska 20 kg.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty przemiału zbóż
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15613100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Kasza gryczana 400 kg, Kasza jęczmienna 400 kg, Kasza kuskus 30 kg, Kasza jaglana 30 kg, Kasza manna 50 kg, Ryż parboiled 1300 kg, Ryż brązowy 50 kg, Mąka pszenna 1500 kg, Mąka ziemniaczana 50 kg, Płatki kukurydziane 200 kg, Musli 200 kg, Groszek ptysiowy 30 kg, Makaron ryżowy 5 kg, Makarony 1500 kg, Tortilla Wraps 50 kg, Kotlet sojowy a la schabowy 10 kg .
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Oleje, sosy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15411100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Olej uniwersalny 1200 litr, Oliwa z oliwek 150 litr, Majonez 400 litr, Majonez porcja 200 kg, Musztarda porcja 400 kg, Musztarda wieloporcjowa 50 kg, Ketchup porcja 400 kg, Ketchup wieloporcjowy 150 kg, Sos czosnkowy 30 litr, Chrzan 200 kg, Koncentrat pomidorowy 400 kg.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Kawa, herbata, kakao
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15841000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Kawa naturalna mielona 100 kg, Kawa ziarnista 40 kg, Kawa naturalna rozpuszczalna 80 kg, Herbata ekspresowa 400 kg, Kakao 20 kg .
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15842000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Czekolada mleczna 200 kg, Czekolada gorzka 200 kg, Wafel w czekoladzie 300 kg, Wafel bez polewy 300 kg, Ciastka kakaowe 40 kg, Ciastka maślane z cukrem 40 kg, Ciastka w czekoladzie typu Jeżyki 20 kg, Ciastka w czekoladzie z galaretką typu Delicje 20 kg, Herbatniki 200 kg, Figurki czekoladowe 40 kg, Czekoladki nadziewane 50 kg, Cukierki KRÓWKI 50 kg, Cukierki czekoladowe typu MICHAŁKI 50 kg, Cukier biały 600 kg, Cukier biały porcja 1600 kg, Cukier puder 10 kg, Dżem porcja 350 kg, Miód pszczeli porcja 350 kg, Powidła śliwkowe porcja 350 kg, Krem czekoladowy porcja 200 kg
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Napoje zimne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15320000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sok owocowy 1000 ml 10.000 litrów, Sok owocowy porcja 1.200 litrów, Sok marchwiowy 990 litrów, Napój gazowany typu COCA COLA 990 litrów, Napój gazowany typu FANTA 990 litrów, Naturalna woda gazowana 20.000 litrów, Naturalna woda niegazowana 20.000 litrów,
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)