Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisławy Łakomik w Czeladzi w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021r.

Data publikacji 2020-12-04
Data zakończenia 2020-12-16 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 1 im.Stanisławy Łakomik
Miejscowość Czeladź
Województwo śląskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 762217-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151100002, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby zamawiającego w zakresie : art. spożywczych, produktów zwierzęcych , mięso i przetwory mięsne, nabiał i jego przetwory, jaja, świeże warzywa i owoce, pieczywo, mrożonki i ryby. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty powinny spełniać wymagania przepisów prawnych obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej, w szczególności: -Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.); - Ustawy o jakości handlowej
artykułów rolno-spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2178). SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA: Zał 2A- 2D Formularze asortymentowo-ilościowo cenowe (będące jednocześnie opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznikiem do formularza ofertowego) Zał nr 1A-1D Projektowane Postanowienia umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 60cc2b4f-a5e4-4491-8625-f74341926e6d
Biuletyn 762217-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 1 im.Stanisławy Łakomik
Regon 72703800000000
Zamawiajacy adres ulica Reymonta
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Czeladź
Zamawiajacy kod pocztowy 41-250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0-32 3651557
Zamawiajacy fax 0-32 3651557
Zamawiajacy email sp1@sp1.czeladz.pl
Adres strony url http://sp1.czeladz.pl/
Adres strony internetowej https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Adres strony internetowej narzedzia https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dostep do dokumentow ograniczony https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W FORMIE PISEMNEJ LUB OSOBISTEJ
Wymagane przeslanie ofert inny NIE
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisławy Łakomik w Czeladzi w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021r.
Numer referencyjny ZP/3/D/SP1/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby zamawiającego w zakresie : art. spożywczych, produktów zwierzęcych , mięso i przetwory mięsne, nabiał i jego przetwory, jaja, świeże warzywa i owoce, pieczywo, mrożonki i ryby. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty powinny spełniać wymagania przepisów prawnych obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej, w szczególności: -Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.); - Ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2178). SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA: Zał 2A- 2D Formularze asortymentowo-ilościowo cenowe (będące jednocześnie opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznikiem do formularza ofertowego) Zał nr 1A-1D Projektowane Postanowienia umowy.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE FORMUŁUJE ŻADNEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE FORMUŁUJE ŻADNEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art.26 ust. 2 ustawy pzp zamawiający nie korzysta z możliwości wezwania Wykonawcy do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3)
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga przedstawienia dodatkowych dokumentów / oświaczeń. Wystarczającym jest oświadczenie wstępne o braku podstaw do wykluczenia, które Wykonawca złoży wraz z ofertą na Załączniku nr 3
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści umowy oraz zmian będących następstwem działania organów administracji. 2. Wszelkie zmiany w umowie będą mogły być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli Stron oraz zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia produktu wskazanego w ofercie, która nie powoduje zmiany przedmiotu umowy i cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-ilościowo- cenowym, 2) nastąpi zmiana wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury, 3) zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi na: a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy b) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. 5. Jeżeli wnioskującym o zmianę będzie Wykonawca, wprowadzenie zmiany będzie możliwe dopiero po akceptacji Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy nastąpi zmiana nazwy, adresu lub statusu firmy. 7. Przewiduje się również możliwość wprowadzenia zmian w zakresie terminu realizacji umowy lub czasowego zawieszania wykonania umowy lub jej części z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, w tym w szczególności w związku z koniecznością zawieszenia działalności zamawiającego, nieobecności dzieci lub znacznej jej ilości. W razie nieosiągnięcia przez strony porozumienia w terminie 7 dni Zamawiający uprawniony będzie do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
IV 4 4 data 2020-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach. - Zawartość soli, cukru w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów. - Soczki owocowe - bez dodatku cukrów i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu - Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu mlecznego - Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego do spożycia, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g /ml produktu gotowego do spożycia - Makarony Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości – z mąki DURUM - jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania - Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego. - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa art. spożywczych , nabiału i jaj. Ilość opisana jest w załączniku nr 2a Formularza asortymentowo- ilościowo-cenowego w części A . Dostawa pozostałych produktów spożywczych nabiału i jaj odbywać się będzie 5 razy w tygodniu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu. -wędliny muszą być krojone w plasterki przez wykonawcę - Mięso świeże, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej. -wskazane przez zamawiającego mięso świeżo mielone - Przetwory mięsne zawierające co najmniej 82 - 90% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów zwierzęcych , mięso i przetwory mięsne. Ilość opisana jest w załączniku nr 2b Formularza asortymentowo- ilościowo-cenowego w części B . Dostawa pozostałych produktów zwierzęcych , mięso i przetwory mięsne odbywać się będzie 5 razy w tygodniu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „ŚWIEŻE WARZYWA, OWOCE I MROŻONKI, RYBY MROŻONE”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; -Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości -Zamawiający wymaga, aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczone folią. -Mrożonki sypkie i nie zbrylone. -Ryby mrożone nie więcej niż 10% glazury, bez skóry, bez ości - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, mrożonek i ryb. Ilość opisana jest w załączniku nr 2c Formularza asortymentowo- ilościowo-cenowego w części C . Dostawa pozostałych świeżych warzyw i owoców, mrożonek i ryb odbywać się będzie do 5 razy w tygodniu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „PIECZYWO”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa. Ilość opisana jest w załączniku nr 2d Formularza asortymentowo- ilościowo-cenowego w części D . Dostawa pieczywa odbywać się będzie 5 razy w tygodniu.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)