Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy z magazynami: w siedzibie głównej przy ul. Edmunda Kokota 174, w Szkole Podstawowej nr 17 przy ulicy Szkolnej 22 oraz w Szkole Podstawowej nr 11 przy ulicy Bielszowickiej 108 w Rudzie Śląskiej. Artykuły żywnościowe zostały pogrupowane w następujące pakiety; 1. Warzywa i owoce, 2. Różne artykuły spożywcze (pieczywo, nabiał i tłuszcze, ryba), 3. Mięso i wędliny. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie codziennie według potrzeb Zamawiającego, w godzinach od 6:00 do 7:00, każdorazowo na podstawie wcześniejszego zamówienia 9isemnie, mailem lub telefonicznie), określającego ilość, rodzaj: warzyw i owoców, artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin z możliwością weryfikacji dzień poprzedzający. Dostawa winna nastąpić do magazynu żywnościowego Zamawiającego, znajdującego się w Rudzie Śląskiej przy ulicy Edmunda Kokota 174, do budynku Miejskiego przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy do godziny 6:00, do budynku Szkoły Podstawowej nr 17 przy ul. Szkolnej 22 do godziny 6:30, do budynku Szkoły Podstawowej nr 11 przy ulicy Bielszowickiej 108 do godziny 7:00. Każda dostawa dokonywana jest na koszt Wykonawcy jego własnym transportem, przystosowanym do tego celu, zgodnie z wszelkimi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastrzega się iż podane ilości artykułów żywnościowych są ilościami orientacyjnymi, szacowanymi przez Zamawiającego na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał zamówienia w zależności od faktycznych potrzeb. Termin realizacji zamówienia sukcesywnie od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż 01.01.2021) do 31.07.2021r. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie w zależności od faktycznych potrzeb co oznacza, że podane ilości mogą ulec zmianie. Szczegółowy opis zamówienia podany w załączniku do SIWIZ. |
GuidZP400 |
afb36590-35e4-48fb-a5f3-7e60b1cf7ff1
|
Biuletyn |
762080-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Przedszkole nr 30 im. Bajkowej Krainy
|
Regon |
27150833000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. E. Kokota
|
Zamawiajacy adres numer domu |
174
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ruda Śląska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-711
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 24 21 353
|
Zamawiajacy email |
przedszkole30@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.mp30.bipinfo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mp30.bipinfo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Jak w rozdz.XXII ust.1 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
41-711 Ruda Śląska, ul. Edmunda Kokota 174
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych dla Miejskiego Przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy z magazynami w siedzibie głównej przy ul. Edmunda Kokota 174, w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Szkolnej 22, w Szkole Podstawowej nr 11 przy ul. Bielszowickiej 108
|
Numer referencyjny |
MP30.2701.5.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy z magazynami: w siedzibie głównej przy ul. Edmunda Kokota 174, w Szkole Podstawowej nr 17 przy ulicy Szkolnej 22 oraz w Szkole Podstawowej nr 11 przy ulicy Bielszowickiej 108 w Rudzie Śląskiej. Artykuły żywnościowe zostały pogrupowane w następujące pakiety; 1. Warzywa i owoce, 2. Różne artykuły spożywcze (pieczywo, nabiał i tłuszcze, ryba), 3. Mięso i wędliny. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie codziennie według potrzeb Zamawiającego, w godzinach od 6:00 do 7:00, każdorazowo na podstawie wcześniejszego zamówienia 9isemnie, mailem lub telefonicznie), określającego ilość, rodzaj: warzyw i owoców, artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin z możliwością weryfikacji dzień poprzedzający. Dostawa winna nastąpić do magazynu żywnościowego Zamawiającego, znajdującego się w Rudzie Śląskiej przy ulicy Edmunda Kokota 174, do budynku Miejskiego przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy do godziny 6:00, do budynku Szkoły Podstawowej nr 17 przy ul. Szkolnej 22 do godziny 6:30, do budynku Szkoły Podstawowej nr 11 przy ulicy Bielszowickiej 108 do godziny 7:00. Każda dostawa dokonywana jest na koszt Wykonawcy jego własnym transportem, przystosowanym do tego celu, zgodnie z wszelkimi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastrzega się iż podane ilości artykułów żywnościowych są ilościami orientacyjnymi, szacowanymi przez Zamawiającego na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał zamówienia w zależności od faktycznych potrzeb. Termin realizacji zamówienia sukcesywnie od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż 01.01.2021) do 31.07.2021r. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie w zależności od faktycznych potrzeb co oznacza, że podane ilości mogą ulec zmianie. Szczegółowy opis zamówienia podany w załączniku do SIWIZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków zamówienia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków zamówienia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje bez zastrzeżeń, na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1.1, 1.2, 1.3. Pełnomocnictwo ustawione do reprezentowania Wykonawcy/ców ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa należy dołączyć w oryginale, bądź kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo także może wynikać w dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Klauzura RODO - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Rozdz. 13 ust. 3.2 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Jak w rozdz. 26 ust.1 SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|