GuidZP400 |
510ad196-b962-40e9-8fb4-0f989bb0770d
|
Biuletyn |
762122-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Poznaniu "Radio Poznań" Spółka Akcyjna
|
Regon |
---00000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Berwińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-765
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
616 644 900
|
Zamawiajacy fax |
618 660 310
|
Zamawiajacy email |
ewa.zawieja@radiopoznan.fm
|
Adres strony url |
www.radiopoznan.fm
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.radiopoznan.fm
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
radiopoznan.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
radiopoznan.ezamawiajacy.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
radiopoznan.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bramy internetowej wraz z usługą wdrożenia
|
Numer referencyjny |
BKZP_7_2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bramy internetowej (2 szt.), serwera zarządzania (1 szt), switcha LAN (1 szt.) oraz usługi instalacji i konfiguracji sprzętu.
|
Cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek a spełniony jeżeli wykonawca wykaże:
a/ że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 3 umowy obejmujące realizację przedmiotu zamówienia tożsamego z niniejszym postępowaniem, o wartości co najmniej 100.000 zł brutto każda (w przypadku gdy wartość wykazanych umów jest określona w innej walucie niż złoty polski, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia otwarcia ofert).
b/ że dwie osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają kwalifikacje inżynierskie potwierdzone certyfikatem producenta.
c/ wykonawca ma status partnera serwisowego oferowanego rozwiązania bezpieczeństwa
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 Ustawy, z zastrzeżeniem pkt 3.11
3/ oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ew., odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłaty tych należności, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 15 Ustawy, wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ.
4/ oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 22 Ustawy, wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ
5/ oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 o podatkach i opłatach lokalnych, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt 8 Ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1/ Zestawienie parametrów technicznych
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1/ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 umów obejmujących realizację przedmiotu zamówienia tożsamego z niniejszym postępowaniem, o wartości co najmniej 100.000 zł brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.
2/ wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wzór wykazu – załącznik nr 9 do SIWZ
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy określonych w art. 144 Ustawy, a ponadto dopuszcza zmiany:
1/ zaoferowanego przedmiotu umowy, pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi warunkami:
a/ zmiany na sprzęt o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie
b/ niepodwyższania cen jednostkowych i wynagrodzenia umownego
2/ zmiany części składowych zaoferowanego sprzętu pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy oraz pod następującymi warunkami:
a/ zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż oferowane pierwotnie
b/ pod warunkiem niepodwyższania cen jednostkowych oraz wynagrodzenia umownego
c/ zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego sprzętu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie.
|
IV 4 4 data |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|