1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia budynków na stadionie miejskim
w Skoczowie w podziale na dwie części:
część nr 1 – dostawa wyposażenia meblowego,
część nr 2 – dostawa wyposażenia sportowego,
w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynków na stadionie miejskim w Skoczowie przy ul. Sportowej 6 – hala i pawilon sportowy”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje meble oraz sprzęt sportowy, zgodnie z załącznikiem „Specyfikacja wyposażenia” wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji obsługi w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia.
3. Zakres zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, załadunek, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu, uruchomienie wyposażenia (jeżeli dotyczy), utylizację opakowań.
4. Zamawiający wymaga, aby asortyment w ramach realizacji zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.
6. Dostawa wyposażenia musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym/Użytkownikiem.
7. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru wyposażenia przez Zamawiającego.
8. Całość dostarczonego wyposażenia winna być przed odbiorem zmontowana i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem.
9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego.
Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdziale XVI SIWZ.W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SIWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 24 miesięcy (minimalny okres gwarancji) i nie większą niż 60 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
10. Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
|
GuidZP400 |
f4eedd76-e4db-4b94-8d25-5fa0220d7101
|
Biuletyn |
762173-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Skoczów
|
Regon |
72182522000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Skoczów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-430
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 853 38 54
|
Zamawiajacy fax |
33 853 91 52
|
Zamawiajacy email |
zampub@um.skoczow.pl
|
Adres strony url |
www.skoczow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.skoczow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.skoczow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, za pośrednictwem posłańca, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Skoczowie, 43-430 Skoczów, Rynkek 1, pok. 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wyposażenia budynków na stadionie miejskim w Skoczowie w podziale na dwie części: część nr 1 – dostawa wyposażenia meblowego, część nr 2 – dostawa wyposażenia sportowego
|
Numer referencyjny |
BZP.271.13.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia budynków na stadionie miejskim
w Skoczowie w podziale na dwie części:
część nr 1 – dostawa wyposażenia meblowego,
część nr 2 – dostawa wyposażenia sportowego,
w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynków na stadionie miejskim w Skoczowie przy ul. Sportowej 6 – hala i pawilon sportowy”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje meble oraz sprzęt sportowy, zgodnie z załącznikiem „Specyfikacja wyposażenia” wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji obsługi w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia.
3. Zakres zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, załadunek, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu, uruchomienie wyposażenia (jeżeli dotyczy), utylizację opakowań.
4. Zamawiający wymaga, aby asortyment w ramach realizacji zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.
6. Dostawa wyposażenia musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym/Użytkownikiem.
7. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru wyposażenia przez Zamawiającego.
8. Całość dostarczonego wyposażenia winna być przed odbiorem zmontowana i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem.
9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego.
Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdziale XVI SIWZ.W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SIWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 24 miesięcy (minimalny okres gwarancji) i nie większą niż 60 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
10. Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
2
|
Informacje na temat katalogow |
Dot. pkt II.8) Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 2: do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje , stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy dopuszczalna jest w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|