Zakup i dostawa wyposażenia budynków na stadionie miejskim w Skoczowie w podziale na dwie części: część nr 1 – dostawa wyposażenia meblowego, część nr 2 – dostawa wyposażenia sportowego

Data publikacji 2020-12-04
Data zakończenia 2020-12-14 00:00:00
Instytucja Gmina Skoczów
Miejscowość Skoczów
Województwo śląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 762173-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia budynków na stadionie miejskim
w Skoczowie w podziale na dwie części:
część nr 1 – dostawa wyposażenia meblowego,
część nr 2 – dostawa wyposażenia sportowego,
w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynków na stadionie miejskim w Skoczowie przy ul. Sportowej 6 – hala i pawilon sportowy”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje meble oraz sprzęt sportowy, zgodnie z załącznikiem „Specyfikacja wyposażenia” wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji obsługi w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia.
3. Zakres zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, załadunek, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu, uruchomienie wyposażenia (jeżeli dotyczy), utylizację opakowań.
4. Zamawiający wymaga, aby asortyment w ramach realizacji zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.
6. Dostawa wyposażenia musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym/Użytkownikiem.
7. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru wyposażenia przez Zamawiającego.
8. Całość dostarczonego wyposażenia winna być przed odbiorem zmontowana i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem.
9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego.
Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdziale XVI SIWZ.W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SIWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 24 miesięcy (minimalny okres gwarancji) i nie większą niż 60 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
10. Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f4eedd76-e4db-4b94-8d25-5fa0220d7101
Biuletyn 762173-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Skoczów
Regon 72182522000000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Skoczów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-430
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 853 38 54
Zamawiajacy fax 33 853 91 52
Zamawiajacy email zampub@um.skoczow.pl
Adres strony url www.skoczow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.skoczow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.skoczow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, za pośrednictwem posłańca, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Skoczowie, 43-430 Skoczów, Rynkek 1, pok. 2
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia budynków na stadionie miejskim w Skoczowie w podziale na dwie części: część nr 1 – dostawa wyposażenia meblowego, część nr 2 – dostawa wyposażenia sportowego
Numer referencyjny BZP.271.13.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia budynków na stadionie miejskim w Skoczowie w podziale na dwie części: część nr 1 – dostawa wyposażenia meblowego, część nr 2 – dostawa wyposażenia sportowego, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynków na stadionie miejskim w Skoczowie przy ul. Sportowej 6 – hala i pawilon sportowy”. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje meble oraz sprzęt sportowy, zgodnie z załącznikiem „Specyfikacja wyposażenia” wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji obsługi w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Zakres zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, załadunek, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu, uruchomienie wyposażenia (jeżeli dotyczy), utylizację opakowań. 4. Zamawiający wymaga, aby asortyment w ramach realizacji zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. 6. Dostawa wyposażenia musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym/Użytkownikiem. 7. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru wyposażenia przez Zamawiającego. 8. Całość dostarczonego wyposażenia winna być przed odbiorem zmontowana i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem. 9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego. Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdziale XVI SIWZ.W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SIWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 24 miesięcy (minimalny okres gwarancji) i nie większą niż 60 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. 10. Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Informacje na temat katalogow Dot. pkt II.8) Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 2: do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje , stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy dopuszczalna jest w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2020-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)