GuidZP400 |
a154aaeb-540e-44a7-b843-f711436b47bd
|
Biuletyn |
761972-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
PILSKIE SCHRONISKO DLA ZWIERZĄT SP. Z O.O.
|
Regon |
381909637
|
Zamawiajacy adres ulica |
Na Leszkowie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
PIŁA
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
500-805-565, 500-805-565
|
Zamawiajacy email |
dorsch@gwda.pl, biuro@schronisko.pila.pl
|
Adres strony url |
www.schronisko.pila.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.schronisko.pila.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.schronisko.pila.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pilskie Schronisko Dla Zwierząt sp. z o.o. 64-920 Piła, Na Leszkowie 8
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z rozładunkiem pełnowartościowej karmy suchej i mokrej dla psów i kotów do Pilskiego Schroniska Dla Zwierząt w Pile, przy ulicy Na Leszkowie 8. Zamówienie podzielone jest na 2 części.
|
Numer referencyjny |
PSDZ/ZP/1/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wraz z rozładunkiem pełnowartościowej karmy suchej i mokrej dla psów
i kotów do Pilskiego Schroniska Dla Zwierząt w Pile, przy ulicy Na Leszkowie 8. W całym
okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zakup: Część I - Karmy suchej -
30.375 kg Część II - Karmy mokrej - 9.690 kg. Szczegółowy asortyment oraz ilości
poszczególnych rodzajów karmy określa Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do
SIWZ. Zamówienie realizowane będzie w formie dostaw cząstkowych na podstawie
składanych przez Zamawiającego zamówień w terminie do 7 dni kalendarzowych licząc od
daty otrzymania zamówienia składanego przez osobę upoważnioną w formie zgłoszenia
telefonicznego, lub emailem. W przypadku nagłej potrzeby, Zamawiający ma prawo złożyć zamówienie telefonicznie lub w jakikolwiek inny sposób, a Wykonawca zobowiąże się dostarczyć zamówiony towar w terminie nie dłuższym niż 2 dni licząc od momentu otrzymania zamówienia.
Dostawy należy realizować własnym transportem bezpośrednio do magazynu Pilskiego Schroniska Dla Zwierząt sp. z o.o. w Pile w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 16:00. Dostawa obejmuje rozładunek i wniesienie na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15713000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać
przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania
Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie
poświadczonej kopii; 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał
lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do
podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że
Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu Ustawy Pzp z dnia 17
lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
Dz.U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze
złożeniem oferty. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – zgodne w treści z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych:
1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie,
w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) siłą wyższą - rozumianą, jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
2. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia zmiany stawki podatku od towarów i usług - na zasadach i w sposób określony w ust. 3 - 7, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
5. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 2, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz
z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty,
o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
6. W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 5, Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
7. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa karmy suchej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15713000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z rozładunkiem pełnowartościowej karmy suchej dla psów
i kotów do Pilskiego Schroniska Dla Zwierząt w Pile, przy ulicy Na Leszkowie 8. W całym
okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zakup
30.375 kg karmy. Szczegółowy asortyment oraz ilości
poszczególnych rodzajów karmy określa Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do
SIWZ. Zamówienie realizowane będzie w formie dostaw cząstkowych na podstawie
składanych przez Zamawiającego zamówień w terminie do 7 dni kalendarzowych licząc od
daty otrzymania zamówienia składanego przez osobę upoważnioną w formie zgłoszenia
telefonicznego, lub emailem. W przypadku nagłej potrzeby, Zamawiający ma prawo złożyć zamówienie telefonicznie lub w jakikolwiek inny sposób, a Wykonawca zobowiąże się dostarczyć zamówiony towar w terminie nie dłuższym niż 2 dni licząc od momentu otrzymania zamówienia.
Dostawy należy realizować własnym transportem bezpośrednio do magazynu Pilskiego Schroniska Dla Zwierząt sp. z o.o. w Pile w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 16:00. Dostawa obejmuje rozładunek i wniesienie na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa karmy mokrej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15713000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z rozładunkiem pełnowartościowej karmy mokrej dla psów
i kotów do Pilskiego Schroniska Dla Zwierząt w Pile, przy ulicy Na Leszkowie 8. W całym
okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zakup 9.690 kg karmy. Szczegółowy asortyment oraz ilości
poszczególnych rodzajów karmy określa Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do
SIWZ. Zamówienie realizowane będzie w formie dostaw cząstkowych na podstawie
składanych przez Zamawiającego zamówień w terminie do 7 dni kalendarzowych licząc od
daty otrzymania zamówienia składanego przez osobę upoważnioną w formie zgłoszenia
telefonicznego, lub emailem. W przypadku nagłej potrzeby, Zamawiający ma prawo złożyć zamówienie telefonicznie lub w jakikolwiek inny sposób, a Wykonawca zobowiąże się dostarczyć zamówiony towar w terminie nie dłuższym niż 2 dni licząc od momentu otrzymania zamówienia.
Dostawy należy realizować własnym transportem bezpośrednio do magazynu Pilskiego Schroniska Dla Zwierząt sp. z o.o. w Pile w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 16:00. Dostawa obejmuje rozładunek i wniesienie na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
|
| |