GuidZP400 |
b1aafeb0-32cf-40df-b87a-2da54cca2654
|
Biuletyn |
762137-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy
|
Regon |
25101239400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pleszew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
627 420 602
|
Zamawiajacy fax |
627 420 602
|
Zamawiajacy email |
ckiwpleszew@ohp.pl
|
Adres strony url |
www.ckiw-pleszew.ohp.pl
|
Adres strony internetowej |
www.ckiw-pleszew.ohp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka podległa MRPiT
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ckiw-pleszew.ohp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ckiw-pleszew.ohp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1) Zgodnie z art. 10 c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – prawo zamówień publicznych oraz niektórych ustaw składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r., poz. 1020), osobiście lub za pośrednictwem posłańców 2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują pisemnie lub za pomocą faksu lub środków komunikacji elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
63-300 Pleszew, al. Wojska Polskiego 21
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności - produkty mięsne
|
Numer referencyjny |
BSIZP-14-2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Postępowanie obejmuje dostawę (wielkości szacunkowe):
LP. NAZWA TOWARU J.M. ILOŚĆ
1 Boczek wędzony kg 30
2 Boczek faszerowany kg 20
3 Baleron kg 30
4 Golonka z kością przednia peklowana 350-400g kg 90
5 Golonka w siatce peklowana kg 50
6 boczek surowy kg 20
7 Karkówka z kością kg 90
8 Keks kg 30
9 Kiełbasa biała kg 50
10 Kiełbasa krakowska kg 130
11 Parówki we folii kg 130
12 Kiełbasa kanapkowa kg 30
13 Kiełbasa szynkowa kg 80
14 Kiełbasa szynkowa wędzona kg 50
15 Kiełbasa śląska kg 180
16 Kiełbasa zwyczajna kg 50
17 Kiełbasa holenderska kg 20
18 Kiełbasa golonkowa kg 30
19 Kiełbasa żywiecka kg 200
20 Lancz kg 70
21 Łopatka bez kości kg 200
22 Metka kg 100
23 Mięso mielone kg 250
24 Mięso z szynki peklowane kg 80
25 Parówki delikatesowe kg 90
26 Pasztet kg 70
27 Pasztet zapiekany kg 30
28 Pasztet borowikowy kg 30
29 Przysmak śniadaniowy kg 30
30 Polędwica z indyka kg 90
31 Rzymska pieczeń kg 30
32 Pieczeń bacy kg 20
33 Salceson kg 10
34 Schab z kością kg 180
35 Schab bez kości kg 180
36 Słonina kg 10
37 Smalec kg 70
38 Szynka biała kg 30
39 Szynka drobiowa kg 30
40 Szynka królewska kg 30
41 Szynka gotowana kg 30
42 Szynka tyrolska kg 40
43 Udziec upieczony z kością i skórą waga około 10kg szt. 5
44 Kiełbasa parówkowa gruba kg 30
45 Mortadela kg 10
46 Karkówka b/k peklowana kg 80
47 Salami kg 10
48 Wołowina ligowa kg 15
49 Wołowina do rosołu kg 15
50 Kabanosy kg 20
51 Kiełbasa pieczona podsuszana kg 20
52 Kiełbasa śląska cienka kg 30
53 Kiełbasa biała cienka kg 30
54 Paróweczki cielęce kg 20
55 Mięso z szynki kg 20
56 Kiełbasa sucha kg 20
57 Kości kg 40
58 kiełbasa grilowa kg 20
59 kiełbasa podwawelska kg 20
60 kiełbasa drobiowa kg 20
61 Karkówka b/k kg 30
62 Metka łososiowa kg 20
63 Schab pieczony kg 20
W przypadku podania w nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych”. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, gramaturę oraz wartości odżywcze i walory smakowe co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca .
Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez konserwantów i uszkodzeń, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu
3.1. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia:
3.1.1. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy asortymentu odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz. od 900 do 1100.
3.1.2. Zamawiający przekaże faksem lub telefonicznie Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godzinami dostawy.
3.1.3. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.1.4. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiający zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik.
3.1.5. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie Zamawiającego.
3.1.6. Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego.
3.1.7. Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości t.j. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.
3.1.8. W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 3.2.7.
3.1.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie.
3.1.10. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
3.1.11. W przypadku produktów równoważnych - Wykonawca dostarczy do Zamawiającego (na pisemne wezwanie Zamawiającego) próbkę reprezentacyjną, w celu porównania zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanymi przez Wykonawcę produktami. Do każdej próbki należy dołączyć etykietę. Komisja dokonując oceny próbek weźmie pod uwagę cechy charakterystyczne danego produktu zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Z przeprowadzonej oceny komisja sporządzi notatki zawierające opis oferowanego produktu wraz ze zdjęciem asortymentu
3.1.12. Wykonawca na okres pomiędzy dostawami udostępni bezpłatnie Zamawiającemu opakowania transportowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia, dokument ten składa każdy z nich; zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwa, informacja o podwykonawcach, oświadczenie dotyczące powstania obowiązku podatkowego u zamawiającego
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|