GuidZP400 |
594020f9-c2b1-40f8-8879-d6bab6f43db9
|
Biuletyn |
761941-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Lęborku
|
Regon |
29535000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stryjewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lębork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
059 8624200, 8624201
|
Zamawiajacy fax |
598 622 434
|
Zamawiajacy email |
dps1_lebork@wp.pl
|
Adres strony url |
www.lebork.naszdps.pl dps1lebork.mojbip.pl
|
Adres strony internetowej |
www.lebork.naszdps.pl dps1lebork.mojbip.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.lebork.naszdps.pl dps1lebork.mojbip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna Powiatu nieposiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lebork.naszdps.pl dps1lebork.mojbip.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lebork.naszdps.pl dps1lebork.mojbip.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku
|
Numer referencyjny |
AG.260.29.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku z podziałem na dziewięć części - od 01 lutego 2021 r. do 31 stycznia 2022 r.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
1.Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną/e część/ci zamówienia.
2.Na każdą z części zamówienia Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
I CZĘŚĆ: Jaja kurze
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3
II CZĘŚĆ: Warzywa i owoce oraz kapusta i ogórki kiszone
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03200000-2 15331000-1
III CZĘŚĆ: Ryby świeże, solone, wędzone
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15220000-6
IV CZĘŚĆ: Mięso wieprzowe i podroby wieprzowe
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
V CZĘŚĆ: Mięso drobiowe i podroby drobiowe
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
VI CZĘŚĆ: Wędliny wieprzowe i drobiowe
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
VII CZĘŚĆ: Produkty mleczarskie i tłuszcze roślinne
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3, 15400000-2
VIII CZĘŚĆ: Pieczywo i wyroby piekarsko – ciastkarskie
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
IX CZĘŚĆ: Różne artykuły spożywcze: produkty przemiału ziarna, tłuszcze roślinne, wyroby ciastkarskie, przyprawy, owoce i warzywa przetworzone, napoje itp.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1, 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załączniki składające się na integralną całość Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1.Zaparafowany formularz oferty załącznik nr 1 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1oraz art. 24 ust.5 pkt 1 ww. ustawy załącznik nr 2
3.Oświadczenie dotyczące podwykonawców załącznik nr 3
(oświadczenie wymagane wyłącznie w przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom)
4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 11 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 4
5 Projekt umowy – załącznik nr 5
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres możliwości zmian postanowień umowy zawarty jest w § 5 pkt 3-6 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ ,,3.Cena produktu określana w formularzu ofertowym Wykonawcy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku udokumentowanej zmiany cen produktu notowaniami Głównego Urzędu Statystycznego www.stat.gov.pl. o taki wskaźnik, o jaki nastąpił wzrost lub obniżenie ceny produktu. Do pisemnego zawiadomienia strony umowy domagającej się zmiany, zostanie dołączona decyzja cenowa Głównego Urzędu Statystycznego określająca wysokość cen. Zmienione ceny będą obowiązywały od następnej dostawy dokonanej po dacie doręczenia zawiadomienia i podpisania aneksu do umowy.
4.Waloryzacja może nastąpić najwcześniej po trzech miesiącach od podpisania umowy, tylko raz w trakcie trwania umowy.
5.Strony dopuszczają możliwość zmiany cen jak w ust. 1, jeżeli zmiana wskaźnika cen przekroczy 5%.
6.W przypadku ustawowej zmiany VAT, w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7.Każda zmiana wysokości cen wymaga formy pisemnej ( aneksowanie umowy) przez każdą ze stron".
|
IV 4 4 data |
2020-12-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
JAJA KURZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-02-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy jaj kurzych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru.
4.Dostarczone jajka muszą być klasy A, o wadze 53-63 g (klasa wagowa M), świeże, czyste w nienaruszonej skorupce, z co najmniej 14 dniowym terminem ważności, pakowane po 30 szt.
5.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce oraz kapusta i ogórki kiszone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-02-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy warzyw i owoców świeżych oraz kapusty i ogórków kiszonych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży odpowiedniej jakości, bez objawów chorób, pleśni, nie uszkodzony bez obcych zapachów, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu.
5. Wymaga się, aby wszystkie warzywa i owoce, w okresie, kiedy są dostępne na rynku krajowym pochodziły od producentów polskich.
III CZĘŚĆ: Ryby świeże, solone, wędzone
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy ryb świeżych, solonych, wędzonych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, w tym do zachowania ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających wymagane warunki techniczne.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, dostarczony w czystych nie uszkodzonych opakowaniach, oznakowany odpowiednią etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwa producenta, waga, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni .
5.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Ryby świeże, solone, wędzone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-02-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy ryb świeżych, solonych, wędzonych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, w tym do zachowania ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających wymagane warunki techniczne.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, dostarczony w czystych nie uszkodzonych opakowaniach, oznakowany odpowiednią etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwa producenta, waga, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni .
5.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięso wieprzowe i podroby wieprzowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-02-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy świeżego mięsa, podrobów wieprzowych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, w tym do zachowania ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających wymagane warunki techniczne.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawiony, o konsystencji jędrnej, elastycznej, smaku i zapachu swoistym, charakterystycznym dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia, barwie od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej. Mięso musi być zbadane przez lekarza weterynarii, zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych, nie pochodzące z knurów i loch, oznakowane etykietą zawierającą termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni.
5.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Mięso drobiowe i podroby drobiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-02-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy świeżego mięsa i podrobów drobiowych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, w tym do zachowania ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających wymagane warunki techniczne.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, mięso musi być nieuszkodzone, bez wylewów krwawych, o zapachu naturalnym, charakterystycznym dla mięsa drobiowego. Niedopuszczalny jest zapach obcy, zapach świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu. Oznakowany musi być etykietą zawierającą termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni.
5.Wykonawca gwarantuje, że mięso jest każdorazowo badane, a na żądanie Zamawiającego przedstawi stosowne zaświadczenie lekarza weterynarii.
6.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Wędliny wieprzowe i drobiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-02-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy wędlin wieprzowych i drobiowych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, w tym do zachowania ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających wymagane warunki techniczne.
4.Dostarczony towar musi być gatunku I, świeży, odpowiedniej jakości, bez dodatku mięsa mielonego mechanicznie, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami, posiadać nienaruszalne cechy pierwotnego opakowania, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwa producenta, waga, termin przydatności do spożycia, nie krótszy niż 7 dni.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie i tłuszcze roślinne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-02-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych w godzinach od 7.00 do 7.15 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, w tym do zachowania ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających wymagane warunki techniczne.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami, posiadać nienaruszalne cechy pierwotnego opakowania ( worki foliowe czyste, nienaruszone), mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, wykaz składników, waga, termin przydatności do spożycia, nazwa producenta.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby piekarsko - ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-02-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy pieczywa i wyrobów piekarsko- ciastkarskich w godzinach od 7.00 do 7.15 od poniedziałku do soboty.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, pieczywo nie kruszące się, dopieczone, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa produktu, waga, wykaz składników, nazwa producenta, termin przydatności do spożycia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze: produkty przemiału ziarna, tłuszcze roślinne, wyroby ciastkarskie, przyprawy, owoce i warzywa przetworzone, napoje itp.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-02-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy różnych artykułów spożywczych w godzinach od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru.
4.Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące.
5.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, dostarczony w czystych nie uszkodzonych opakowaniach ( słoiki bez zarysowań, pęknięć, wypukłości zakrętek, puszki bez wgnieceń i bombażu), posiadać nienaruszalne cechy pierwotnego opakowania, mieć odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, waga, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwa producenta, termin przydatności do spożycia.
|
| |