GuidZP400 |
84df8a32-3e18-4915-9fe0-a53d16775681
|
Biuletyn |
762076-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy
|
Regon |
25101239400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pleszew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
627 420 602
|
Zamawiajacy fax |
627 420 602
|
Zamawiajacy email |
ckiwpleszew@ohp.pl
|
Adres strony url |
www.ckiw-pleszew.ohp.pl
|
Adres strony internetowej |
www.ckiw-pleszew.ohp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka podległa MRPiT
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ckiw-pleszew.ohp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ckiw-pleszew.ohp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1) Zgodnie z art. 10 c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – prawo zamówień publicznych oraz niektórych ustaw składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r., poz. 1020), osobiście lub za pośrednictwem posłańców 2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują pisemnie lub za pomocą faksu lub środków komunikacji elektronicznej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
63-300 Pleszew, al. Wojska Polskiego 21
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności - pieczywo
|
Numer referencyjny |
BSIZP-12-2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Postępowanie obejmuje dostawę (wielkości szacunkowe):
LP. NAZWA TOWARU J.M. ILOŚĆ
1 Chleb pszenno - żytni 1 kg szt. 1700
2 Bułka min.70g szt. 3200
3 Bułka kanapkowa min.300g szt. 2800
4 Bułka tarta 0,5kg szt. 200
5 Bułka tarta extra 0,5kg szt. 150
6 Drożdżówka min 100g szt. 250
7 Hot dog szt 1100
8 Chleb razowy min. 500g szt. 100
9 Rogal szt 100
10 Chleb z ziarnami ciemny min 500g szt. 150
11 Bułki z ziarnami szt. 200
12 Bułka ciemnia szt. 200
13 Bułki do hamburgerów sz 300
14 Pączek min. 50g szt. 500
3.2. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia:
W przypadku podania w nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych”. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, gramaturę oraz wartości odżywcze i walory smakowe co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca .
Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez konserwantów i uszkodzeń, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu
1) Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy asortymentu odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz. od 900 do 1100.
2) Zamawiający przekaże faksem lub telefonicznie Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godzinami dostawy.
3) Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4) Odbioru towaru w siedzibie Zamawiający zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik.
5) Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie Zamawiającego.
6) Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego.
7) Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości t.j. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.
8) W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty.
9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie.
10) Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
11) W przypadku produktów równoważnych - Wykonawca dostarczy do Zamawiającego (na pisemne wezwanie Zamawiającego) próbkę reprezentacyjną, w celu porównania zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanymi przez Wykonawcę produktami. Do każdej próbki należy dołączyć etykietę. Komisja dokonując oceny próbek weźmie pod uwagę cechy charakterystyczne danego produktu zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Z przeprowadzonej oceny komisja sporządzi notatki zawierające opis oferowanego produktu wraz ze zdjęciem asortymentu
|
Cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia, dokument ten składa każdy z nich; zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie dotyczące powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego, pełnomocnictwa, informacja o podwykonawcach, poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopie decyzji sanepidu lub inspekcji weterynaryjnej dla środków transportu (samochodów dostawczych) przystosowanych do przewozu artykułów spożywczych, którymi będą dowożone artykuły spożywcze, zwłaszcza te które wymagają odpowiednio niskiej temperatury. Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że posiada wprowadzony system zdrowej żywności HACCAP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|