Wykonanie oświetlenia placu technicznego w Fałkowie

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Gmina Fałków
Miejscowość Fałków
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764046-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315272008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie oświetlenia zewnętrznego placu technicznego na działce nr 1119/2 w Fałkowie, poprzez dostawę i montaż 6 sztuk autonomicznych latarni solarnych LED.
Parametry techniczne latarni solarnych:

- latarnia autonomiczna, o zasilaniu solarnym (słonecznym), z wbudowanym akumulatorem
- źródło światła LED na wysięgniku 1-1,5m, o mocy 20 - 50 W, - wyposażone w system ściemniania
- barwa światła: zimna 5500K-6500K
- żywotność źródła światła do 50 tys. godzin
- strumień świetlny [lm] 2800-7000 lm
- wysokość oprawy od podłoża: 5 m (+/- 5%)
- akumulator: żywotność co najmniej 5 lat, 120Ah zamontowany w podłożu w dedykowanej hermetycznej obudowie
- czas pracy nie mniej niż 8 godzin
- panel fotowoltaiczny nad źródłem światła o mocy nie mniej niż 270W
- słup metalowy ocynkowany lub aluminiowy
- fundament betonowy
-zestaw z regulatorem ładowania i wewnętrznym okablowaniem
- urządzenia nowe, nieużywane i wolne od wad
Montaż w gruncie, wzdłuż krawędzi placu technicznego.
Szczegółowe warunki i zakres zamówienia określono we wzorze umowy. Wyliczona cena jest ceną ryczałtową.

Należy zamontować materiały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważne. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zmawiający w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Zadanie realizowane jest w ramach Projektu nr RPSW.06.05.00-26-0004/17 pn. „Poprawa jakości życia mieszkańców Fałkowa poprzez rewitalizację zdegradowanych obszarów miejscowości”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”

Okres gwarancji: nie mniej niż 24 miesięcy od daty odbioru zadania bez wad.(uwaga: deklarowany okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert)

Termin wykonania: do 30.06.2021r

Uwaga: Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego

Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie Umowy o pracę (art. 29 ust. 3a).

Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy P.Z.P. wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące niżej wymienione czynności były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy:
- bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych i montażowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 260873b9-622f-4f95-9dcd-58e20c5eae51
Biuletyn 764046-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Fałków
Regon 59064806600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 1 A
Zamawiajacy miejscowosc Fałków
Zamawiajacy kod pocztowy 26-260
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 447 873 535
Zamawiajacy fax 447 873 535
Zamawiajacy email p.pekala@falkow.pl
Adres strony url http://www.bip.falkow.pl/
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane jest w ramach Projektu nr RPSW.06.05.00-26-0004/17 pn. „Poprawa jakości życia mieszkańców Fałkowa poprzez rewitalizację zdegradowanych obszarów miejscowości”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.falkow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.falkow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Za termin złożenia oferty uznaje się datę i godzinę jej wpływu do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Fałkowie, Ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków, Piętro I; Pokój nr 110 – sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie oświetlenia placu technicznego w Fałkowie
Numer referencyjny ZP.271.23.2020.RPOWŚ
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie oświetlenia zewnętrznego placu technicznego na działce nr 1119/2 w Fałkowie, poprzez dostawę i montaż 6 sztuk autonomicznych latarni solarnych LED. Parametry techniczne latarni solarnych: - latarnia autonomiczna, o zasilaniu solarnym (słonecznym), z wbudowanym akumulatorem - źródło światła LED na wysięgniku 1-1,5m, o mocy 20 - 50 W, - wyposażone w system ściemniania - barwa światła: zimna 5500K-6500K - żywotność źródła światła do 50 tys. godzin - strumień świetlny [lm] 2800-7000 lm - wysokość oprawy od podłoża: 5 m (+/- 5%) - akumulator: żywotność co najmniej 5 lat, 120Ah zamontowany w podłożu w dedykowanej hermetycznej obudowie - czas pracy nie mniej niż 8 godzin - panel fotowoltaiczny nad źródłem światła o mocy nie mniej niż 270W - słup metalowy ocynkowany lub aluminiowy - fundament betonowy -zestaw z regulatorem ładowania i wewnętrznym okablowaniem - urządzenia nowe, nieużywane i wolne od wad Montaż w gruncie, wzdłuż krawędzi placu technicznego. Szczegółowe warunki i zakres zamówienia określono we wzorze umowy. Wyliczona cena jest ceną ryczałtową. Należy zamontować materiały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważne. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zmawiający w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zadanie realizowane jest w ramach Projektu nr RPSW.06.05.00-26-0004/17 pn. „Poprawa jakości życia mieszkańców Fałkowa poprzez rewitalizację zdegradowanych obszarów miejscowości”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Okres gwarancji: nie mniej niż 24 miesięcy od daty odbioru zadania bez wad.(uwaga: deklarowany okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert) Termin wykonania: do 30.06.2021r Uwaga: Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie Umowy o pracę (art. 29 ust. 3a). Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy P.Z.P. wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące niżej wymienione czynności były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: - bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych i montażowych.
Cpv glowny przedmiot 31527200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, wg formuły spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, wg formuły spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, wg formuły spełnia/nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy („Informacja z otwarcia ofert”).
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: 1. Formularz ofertowy-wg załącznika nr 1; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2; 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia-wg załącznika nr 3; 4. Pełnomocnictwo-o ile dotyczy; 5.Dowód wniesienia wadium ( w przypadku wniesienia wadium w gotówce, nie ma obowiązku przedkładania takiego dowodu a jedynie się to zaleca)
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1 nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT), 2 nastąpi ograniczenie przedmiotu umowy przez Zamawiającego, 3 wystąpi konieczność zmiany kluczowych osób: np. inspektora nadzoru, osób reprezentujących Strony w umowie, 4 w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań – strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy, 5 dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych, geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych warunkach, 6 konieczność realizacji dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie. 7 zmiany wynikające w wyniku spełnienia łącznie następujących warunków: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie, 8 wszelkie zmiany, niezależnie od ich wartości gdy są nieistotne w rozumieniu art. 144 ust 1e ustawy Pzp, 9 wszelkie zmiany określone art. 144 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp tj.: gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone art. 11 ust 8 ustawy Pzp i jest mniejsza niż 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 10 ewentualne zmiany umowy zostaną wprowadzone Aneksem do umowy
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)