GuidZP400 |
3deeb53a-657f-42e1-84a8-865bd73c77ee
|
Biuletyn |
764039-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna
|
Regon |
51139872500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Władysława Jagiełły
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostróda
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
896 427 357,
|
Zamawiajacy fax |
896 469 250
|
Zamawiajacy email |
pzozsa.zamowienia@wp.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital-ostroda.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpital-ostroda.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpital-ostroda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-ostroda.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-ostroda.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
www.szpital-ostroda.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
|
Numer referencyjny |
SZOSA DZP-3321-35/2020 r.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego (magazyn medyczny) sprzętu medycznego jednorazowego użytku według ilości i asortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety : Pakiet nr 1 : Kombinezon ochronny, Pakiet nr 2 : Rękawice diagnostyczne,
Pakiet nr 3 : Półmaska filtrująca typu FFP 3 z zaworkiem, Pakiet nr 4 : Półmaska filtrująca typu FFP 2 bez zaworka, Pakiet nr 5 : Ubranie chirurgiczne jednorazowego użytku, Pakiet nr 6 : System do nawilżenia tlenu, Pakiet nr 7 : Materiały j. uż do pobierania i transportu wymazów z gardła lub nosa
Pakiet nr 8 : Jednorazowe ochraniacze na buty
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Okreslenie warunkow |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek wymagane jest załączenie do oferty : a) oryginału oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz ofertą przedłoży podpisanie oświadczenie z art. 25a ust. 1ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz ofertą przedłoży podpisanie oświadczenie z art. 25a ust. 1ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 5) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru na Załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
2) Oświadczenie oferenta, że wszystkie oferowane towary posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020, poz. 186 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi, oraz że zostaną one udostępnione na każde życzenie Zamawiającego : - dla wyrobów klasy I – deklaracja zgodności CE, - dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; - dla wyrobów klas : IIb i III – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania – OŚWIADCZENIE OFERENTA, 3) katalogi lub kopie ich stron lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanego asortymentu (foldery, katalogi, instrukcje obsługi itp.).
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony formularz oferty – (na załączonym druku - zał. nr 1do SIWZ), b) wypełniony formularz cenowy – (na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ), c) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - (na załączonym druku załącznik nr 3 do SIWZ), d) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – ( na załączonym druku - załączniku nr 4 do SIWZ) , e) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego Wykonawcę – pełnomocnika, g) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP.
3. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy PZP podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu.
4. Jeżeli Zamawiający zamierza zmienić warunki realizacji zamówienia, które wykraczają poza zmiany umowy dopuszczalne zgodnie z art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy PZP obowiązany jest przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie zamówienia.
5. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku :
a) zmiany wielkości opakowań,
b) zaprzestania produkcji,
c) wycofania serii,
d) wprowadzenia nowszej serii wyrobu będącego przedmiotem zamówienia o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych,
e) wprowadzenia przez producenta (wytwórcę) towaru do obrotu w cenie promocyjnej, w sytuacji gdy :
zmiana ceny jest mniejsza niż cena promocyjna ,
zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego,
zmiana umowy jest dokonywana jedynie na czas trwania promocji,
f)zamiany przedmiotu zamówienia w obrębie poszczególnych zadań objętych niniejszą umową, zgodnie z uzasadnionymi potrzebami zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zmiana wartości brutto umowy,
g) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności jak klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, , konflikty zbrojne , które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie,
h) przedłużenia terminu obowiązywania umowy, jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową.
i) zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy PZP (Dz. U. z 2017 r, poz. 1579 z późn. zm.) w tym, w szczególności gdy łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonego w § 1 niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 -Kombinezon ochronny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Rękawice diagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3-Półmaska filtrująca typu FFP 3 z zaworkiem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3-Półmaska filtrująca typu FFP 2 bez zaworka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Ubranie chirurgiczne jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - System do nawilżenia tlenu,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - Materiały j. uż do pobierania i transportu wymazów z gardła lub nosa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - Jednorazowe ochraniacze na buty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |