Dostawa środków i materiałów medycznych oraz odczynników chemicznych

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-16 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763938-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 336963008, 336965000, 384370007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków i materiałów medycznych oraz odczynników chemicznych.
2. Zamówienie zostało podzielone na 7 części.

CZĘŚĆ 1 Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
CZĘŚĆ 2 Dostawa materiałów medycznych
CZĘŚĆ 3 Dostawa narzędzi medycznych
CZĘŚĆ 4 Dostawa odczynników chemicznych
CZĘŚĆ 5 Dostawa odczynników laboratoryjnych
CZĘŚĆ 6 Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
CZĘŚĆ 7 Dostawa odczynników laboratoryjnych i specjalistycznych

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 402b283d-a075-466b-bb5a-ad8b14f52eca
Biuletyn 763938-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Regon 14070000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-369
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 497 277
Zamawiajacy fax 413 497 278
Zamawiajacy email dzp@pu.kielce.pl
Adres strony url https://www.ujk.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25–369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków i materiałów medycznych oraz odczynników chemicznych
Numer referencyjny ADP.2301.56.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków i materiałów medycznych oraz odczynników chemicznych. 2. Zamówienie zostało podzielone na 7 części. CZĘŚĆ 1 Dostawa jednorazowych materiałów medycznych CZĘŚĆ 2 Dostawa materiałów medycznych CZĘŚĆ 3 Dostawa narzędzi medycznych CZĘŚĆ 4 Dostawa odczynników chemicznych CZĘŚĆ 5 Dostawa odczynników laboratoryjnych CZĘŚĆ 6 Dostawa akcesoriów laboratoryjnych CZĘŚĆ 7 Dostawa odczynników laboratoryjnych i specjalistycznych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny oferty (patrz rozdział XIII SIWZ). Termin realizacji zamówienia należy określić w dniach roboczych.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy PZP. Uwaga: w przypadku odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub odpisu z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEIDG) – wskazane rejestry są ogólnodostępnymi i bezpłatnymi bazami danych, zatem zamawiający pobierze samodzielnie informacje z tych baz. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa w pkt. 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1. Do oferty Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Ponadto Wykonawca złoży: a. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub/i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy PZP, sporządzone według załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zawarcie umowy nastąpi według wzoru– stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2) do 6) ustawy PZP i w poniższych okolicznościach (art. 144 ust.1 pkt.1): 1) zmiana parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy - w takim przypadku Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, 2) zmiana typu, parametrów technicznych zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne) - w takim przypadku Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, 3) zmiana terminu realizacji zamówienia będąca następstwem działania siły wyższej. Przez siłę wyższą Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli Stron, którego Strona nie mogła przewidzieć oraz któremu nie mogła zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojnę, przewrót, zamieszki, rebelię, strajk w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację umowy, decyzje odpowiednich władz mające wpływ na wykonanie umowy. 3. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie. Zmiana umowy następuje w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez zamawiającego i podpisanego przez strony umowy.
IV 4 4 data 2020-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.12.2020 r. o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25– 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych. Miejsce realizacji zamówienia: Kielce 3. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Magdalena Szymkiewicz, tel. 41 349 72 96 – Dział Zamówień Publicznych, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Kontakt telefoniczny wyłącznie w sprawach organizacyjnych. 4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5, tel. 41 349 72 00; • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować pod numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem e-mail: iod@ujk.edu.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa środków i materiałów medycznych oraz odczynników chemicznych”, nr ADP.2301.56.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w art.15 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ________________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowych materiałów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal Array
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa narzędzi medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników chemicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa odczynników chemicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników laboratoryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa odczynników laboratoryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa akcesoriów laboratoryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników laboratoryjnych i specjalistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa odczynników laboratoryjnych i specjalistycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)