GuidZP400 |
09a9019c-9391-49e8-aa47-acfd6430980d
|
Biuletyn |
763078-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Krakowski
|
Regon |
35155486700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-037
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 634 42 70
|
Zamawiajacy fax |
126 335 294
|
Zamawiajacy email |
zp@powiat.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,328931,2020.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia składane przez wykonawców oferty wraz z załącznikami, dokumenty uzupełnione w wyniku wezwania, zmiana oferty, powiadomienie zamawiającego o wycofaniu złożonej przez wykonawcę oferty, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Krakowie, DZIENNIK PODAWCZY, al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków. UWAGA: Nie należy wrzucać oferty do wystawionych skrzynek podawczych.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w 2021 r.”
|
Numer referencyjny |
TG/ZP-4/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krakowie w roku 2021, o parametrach, rodzaju i ilości zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do umowy. Materiały eksploatacyjne dostarczane będą przez Wykonawcę sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi składanymi przez Zamawiającego w zależności od potrzeb.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z załącznikami:
1) Załącznik nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia,
2) Załącznik nr 2 do umowy – Cennik.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot umowy będzie wykonywany w terminie od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
|
Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
c) zdolności technicznej lub zawodowej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej dostawy (jedna umowa) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na kwotę min. 200 000 brutto. Spełnianie niniejszego warunku zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie stanowi załącznik numer 4 do SIWZ).
3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - chyba, że Wykonawca wskaże w ofercie dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne spełniają wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (w treści formularza oferty).
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych - zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów opisanych w załączniku nr 1 do umowy (OPZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) wypełniony Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, w którym należy podać cenę brutto za wykonanie całego zamówienia (w zł) oraz zastosowania stawkę podatku VAT (w %),
2) Do Formularza oferty należy załączyć:
a) wypełniony załącznik nr 2 do umowy „Cennik”
b) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ według wzorów, stanowiących załącznik nr 2 i 3 do SIWZ,
c) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 5 pkt 1 – jeżeli dotyczy,
d) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VII ust. 16 - jeżeli dotyczy.
e) oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej – w sytuacji opisanej w rozdz. VII ust. 4 SIWZ
UWAGA: Wykonawca w Formularzu oferty podaje informacje czy oferuje materiały oryginalne czy równoważne (w przypadku których dołącza również do oferty dokumenty potwierdzające wykazanie równoważności odnośnie parametrów wskazanych w kolumnach 2-5 załącznika nr 2 do umowy (należy wypełnić kol. 7-9 dla zaoferowanych materiałów równoważnych)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
2. Szczegółowe informacje dot. wnoszenia wadium znajdują się w rozdz IX SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zasady i warunki zmiany zostały opisane w par. 11 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
Cena za materiały eksploatacyjne może ulec zmianie jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. W takim wypadku zmieni się wartość brutto wynagrodzenia.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, zgodnie z zapisami par. 2 ust. 2-5 wzoru umowy
|
IV 4 4 data |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|