„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w 2021 r.”

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-15 00:00:00
Instytucja Powiat Krakowski
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763078-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krakowie w roku 2021, o parametrach, rodzaju i ilości zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do umowy. Materiały eksploatacyjne dostarczane będą przez Wykonawcę sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi składanymi przez Zamawiającego w zależności od potrzeb.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z załącznikami:
1) Załącznik nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia,
2) Załącznik nr 2 do umowy – Cennik.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 09a9019c-9391-49e8-aa47-acfd6430980d
Biuletyn 763078-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Krakowski
Regon 35155486700000
Zamawiajacy adres ulica Al. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-037
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 634 42 70
Zamawiajacy fax 126 335 294
Zamawiajacy email zp@powiat.krakow.pl
Adres strony url www.powiat.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,328931,2020.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia składane przez wykonawców oferty wraz z załącznikami, dokumenty uzupełnione w wyniku wezwania, zmiana oferty, powiadomienie zamawiającego o wycofaniu złożonej przez wykonawcę oferty, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Krakowie, DZIENNIK PODAWCZY, al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków. UWAGA: Nie należy wrzucać oferty do wystawionych skrzynek podawczych.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w 2021 r.”
Numer referencyjny TG/ZP-4/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krakowie w roku 2021, o parametrach, rodzaju i ilości zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do umowy. Materiały eksploatacyjne dostarczane będą przez Wykonawcę sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi składanymi przez Zamawiającego w zależności od potrzeb. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z załącznikami: 1) Załącznik nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do umowy – Cennik.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Przedmiot umowy będzie wykonywany w terminie od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej c) zdolności technicznej lub zawodowej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej dostawy (jedna umowa) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na kwotę min. 200 000 brutto. Spełnianie niniejszego warunku zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie stanowi załącznik numer 4 do SIWZ). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - chyba, że Wykonawca wskaże w ofercie dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, że wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne spełniają wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (w treści formularza oferty). W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych - zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów opisanych w załączniku nr 1 do umowy (OPZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, w którym należy podać cenę brutto za wykonanie całego zamówienia (w zł) oraz zastosowania stawkę podatku VAT (w %), 2) Do Formularza oferty należy załączyć: a) wypełniony załącznik nr 2 do umowy „Cennik” b) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ według wzorów, stanowiących załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 5 pkt 1 – jeżeli dotyczy, d) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VII ust. 16 - jeżeli dotyczy. e) oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej – w sytuacji opisanej w rozdz. VII ust. 4 SIWZ UWAGA: Wykonawca w Formularzu oferty podaje informacje czy oferuje materiały oryginalne czy równoważne (w przypadku których dołącza również do oferty dokumenty potwierdzające wykazanie równoważności odnośnie parametrów wskazanych w kolumnach 2-5 załącznika nr 2 do umowy (należy wypełnić kol. 7-9 dla zaoferowanych materiałów równoważnych)
Czy wadium 1
Wadium 1. Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 2. Szczegółowe informacje dot. wnoszenia wadium znajdują się w rozdz IX SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zasady i warunki zmiany zostały opisane w par. 11 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Cena za materiały eksploatacyjne może ulec zmianie jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. W takim wypadku zmieni się wartość brutto wynagrodzenia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, zgodnie z zapisami par. 2 ust. 2-5 wzoru umowy
IV 4 4 data 2020-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)