„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,,Wyrównanie szans – wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w wiejskiej gminie Prażmów ”

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-15 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Prażmów
Miejscowość Prażmów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763825-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Rodzaj zamówienia: Dostawy
1. Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych rozwijających umiejętności sensoryczne oraz zakup i dostawę profesjonalnych parownic w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom/personelowi projektu w związku z COVID-19 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ)
a) dostawa, wraz z transportem i wniesieniem urządzeń do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Prażmowie ul. Fr. Ryxa 72, 05-505 Prażmów, powiat piaseczyński.

2. Zamówienie musi być podzielone na osobne paczki (każda pozycja z opisu przedmiotu zamówienia – załącznik A, oddzielnie zapakowana i opisana w sposób łatwy do identyfikacji zawartości)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w załączniku A do siwz. Wymienione sprzęty powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
4. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach:
1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności;
2) Elastyczność w użytkowaniu;
3) Proste i intuicyjne użytkowanie;
4) Czytelna informacja;
5) Tolerancja na błędy;
6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku;
7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania;
8) Percepcja równości.

Wymagany okres gwarancji: minimum 12 miesięcy (dotyczy pozycji dla, których nie wskazano innego czasu gwarancji w specyfikacji technicznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e905166-126e-40b4-b70c-8a4ccfe5c006
Biuletyn 763825-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Prażmów
Regon 54443890901000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piotra Czołchańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Prażmów
Zamawiajacy kod pocztowy 05-505
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 270 177,
Zamawiajacy fax 227 270 522
Zamawiajacy email zamowienia.prazmow@jst.pl,
Adres strony url https://prazmow.bip.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu: ,,Wyrównanie szans- wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w wiejskiej gminie Prażmów” o nr RPMA.10.01.01-14-c488/19 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://prazmow.bip.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://prazmow.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę zapakowaną i oznaczoną zgodnie z pkt. 12.10 należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Prażmów ul. P. Czołchańskiego 1, 05-505 Prażmów. Uwaga! Jeżeli nie będzie możliwości złożenia oferty w kancelarii Urzędu ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju, oferty należy złożyć w terminie wskazanym poniżej poprzez: operatora pocztowego lub firmę kurierską, bądź wrzucenie do skrzynki podawczej ustawionej przy wejściu głównym do UG. Oferty wrzucone do skrzynki po terminie 15.12.2020 godz. 12:00 zostaną zwrócone wykonawcom bez ich otwierania, zgodnie z art. 84 ust. 2 Ustawy.
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,,Wyrównanie szans – wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w wiejskiej gminie Prażmów ”
Numer referencyjny ZAM.271.1.26.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Rodzaj zamówienia: Dostawy 1. Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych rozwijających umiejętności sensoryczne oraz zakup i dostawę profesjonalnych parownic w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom/personelowi projektu w związku z COVID-19 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ) a) dostawa, wraz z transportem i wniesieniem urządzeń do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Prażmowie ul. Fr. Ryxa 72, 05-505 Prażmów, powiat piaseczyński. 2. Zamówienie musi być podzielone na osobne paczki (każda pozycja z opisu przedmiotu zamówienia – załącznik A, oddzielnie zapakowana i opisana w sposób łatwy do identyfikacji zawartości) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w załączniku A do siwz. Wymienione sprzęty powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 4. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. Wymagany okres gwarancji: minimum 12 miesięcy (dotyczy pozycji dla, których nie wskazano innego czasu gwarancji w specyfikacji technicznej.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.1.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 4 do siwz); 7.1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do siwz) a) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT) b) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)