Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi w 2021 r.

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-18 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi
Miejscowość Bolesławiec
Województwo łódzkie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763651-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu do siedziby zamawiającego tj. do Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi w 2021 r. Dostawy towaru, będą realizowane w miarę potrzeb do zakładu pod adresem Chróścin 50. Szczegółowy wykaz i opis w zał. nr 1 do SIWZ.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
KOD CPV – 15100000

2. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami Ustawy z 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 913 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności:
a) Ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127 z póź. zm.),
b) Rozporządzenie (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 14),
c) Rozporządzenie (WE) nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 75),
d) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr. 112 poz. 744 ).
2) Dostawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych produktów oraz terminów ważności na dostarczony towar. Do każdej dostawy należy dołączyć dokumenty potwierdzające termin przydatności do spożycia na dany towar. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości określonej w ofercie (zmniejszenie lub zwiększenie) o 15% w okresie realizacji umowy ze względu na zmianę liczby osób, rodzaj diety lub inne nieprzewidziane okoliczności.
4) Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem dopuszczonym do przewozu art. mięsnych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 913 ze zm).
5) Dowóz przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
6) Dostawy realizowane będą – w zależności od potrzeb zamawiającego na podstawie zamówień składanych przez Magazyniera do zakładu pod adresem Chróścin 50. Zamówienie składane będzie telefonicznie do godz. 12.00, a realizowane w następnym dniu roboczym.
7) Opakowania jednostkowe oraz transportowe (zbiorcze) powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia.
8) Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury (VAT) do każdej dostawy.
9) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy

3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia będzie następowała w formie przelewu na rachunek bankowy Dostawcy. Termin płatności wynosić będzie do 30 dni od daty dostarczenia zweryfikowanej przez Zamawiającego faktury.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f3c8981c-257a-4dc1-a98c-de9b8c3bfedd
Biuletyn 763651-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi
Regon 30889600000000
Zamawiajacy adres ulica Chróścin
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 98-430
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 627 836 130
Zamawiajacy fax 627 836 019
Zamawiajacy email dps-chroscin-wies@prd.pl
Adres strony url bip-dps.powiat-wieruszowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie – Wsi , Chróścin 50 , 98-430 Bolesławiec , pokój administracji nie później niż do dnia 18.12.2020 r. do godz. 9.00.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi w 2021 r.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu do siedziby zamawiającego tj. do Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi w 2021 r. Dostawy towaru, będą realizowane w miarę potrzeb do zakładu pod adresem Chróścin 50. Szczegółowy wykaz i opis w zał. nr 1 do SIWZ. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: KOD CPV – 15100000 2. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami Ustawy z 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 913 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności: a) Ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127 z póź. zm.), b) Rozporządzenie (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 14), c) Rozporządzenie (WE) nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 75), d) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr. 112 poz. 744 ). 2) Dostawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych produktów oraz terminów ważności na dostarczony towar. Do każdej dostawy należy dołączyć dokumenty potwierdzające termin przydatności do spożycia na dany towar. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości określonej w ofercie (zmniejszenie lub zwiększenie) o 15% w okresie realizacji umowy ze względu na zmianę liczby osób, rodzaj diety lub inne nieprzewidziane okoliczności. 4) Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem dopuszczonym do przewozu art. mięsnych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 913 ze zm). 5) Dowóz przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6) Dostawy realizowane będą – w zależności od potrzeb zamawiającego na podstawie zamówień składanych przez Magazyniera do zakładu pod adresem Chróścin 50. Zamówienie składane będzie telefonicznie do godz. 12.00, a realizowane w następnym dniu roboczym. 7) Opakowania jednostkowe oraz transportowe (zbiorcze) powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. 8) Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury (VAT) do każdej dostawy. 9) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy 3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia będzie następowała w formie przelewu na rachunek bankowy Dostawcy. Termin płatności wynosić będzie do 30 dni od daty dostarczenia zweryfikowanej przez Zamawiającego faktury.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow O udzielenie tego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie oceniona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie tego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji finansowej i ekonomicznej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie oceniona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie tego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie oceniona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
IV 4 4 data 2020-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ I - MIĘSO Lp Kod CPV Asortyment – mięso J.m. Szacunkowa ilość do zakupu 1 15113000-3 Szynka b/k kg 230 2 15113000-3 Karczek b/k kg 300 3 15113000-3 Schab b/k kg 110 4 15113000-3 Łopatka b/k kg 500 5 15113000-3 Żeberka kl I paski kg 180 6 15113000-3 Nogi wieprzowe kg 60 7 15113000-3 Golonko kg 60 8 15113000-3 Mięso mielone wieprzowe kl I świeże kg 600 9 15113000-3 Słonina b/skóry kg 80 10 15113000-3 Żołądki wieprzowe kg 300 11 15111300-3 Kości wieprzowe kg 1000 12 15113000-3 Mięso gulaszowe kg 300 13 15113000-3 Wątroba wieprzowa kg 100
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wedliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ II – WĘDLINY Lp Kod CPV Asortyment – wędliny J.m. Szacunkowa ilość do zakupu 1 15131130-5 Kiełbasa podwawelska kg 200 2 15131130-5 Kiełbasa szynkowa kg 150 3 15131130-5 Kiełbasa śląska kg 250 4 15131130-5 Kiełbasa zwyczajna kg 450 5 15131130-5 Kiełbasa grillowa kg 300 6 15131130-5 Kiełbasa kanapkowa gruba kg 150 7 15131130-5 Kiełbasa mielona gruba kg 120 8 15131130-5 Kiełbasa biała kg 150 9 15131130-5 Mortadela kg 300 10 15131130-5 Metka kg 60 11 15131130-5 Ogonówka kg 100 12 15131130-5 Parówka wieprzowa kg 400 13 15131310-1 Pasztet pieczony kg 100 14 15131100-6 Pasztetowa kg 100 15 15131100-6 Salceson wieprzowy biały kg 100 16 15131100-6 Salceson wieprzowy czarny kg 100 17 15131410-2 Szynka konserwowa kg 200 18 15131410-2 Szynka zwyczajna wieprzowa kg 130 19 15131134-3 Kaszanka kg 250 20 15131130-5 Polędwica sopocka kg 100 21 15131130-5 Rolada boczkowa kg 100 22 15131200-7 Boczek wędzony parzony kg 120 23 15131200-7 Podgardle wędzone parzone kg 350 24 15131135-0 Kiełbasa drobiowa gruba kg 150 25 15131135-0 Kiełbasa drobiowa z warzywami w galarecie kg 150 26 15131135-0 Polędwica drobiowa kg 150 27 15131135-0 Szynka drobiowa kg 100 28 15131135-0 Parówka cienka drobiowa kg 400 29 15131500-0 Pasztet drobiowy we flaku kg 130
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część III DRÓB Lp Kod CPV Asortyment – drób J.m. Szacunkowa ilość do zakupu 1 15112000-6 Filet z kurczaka kg 300 2 15112000-6 Kurczaki kg 270 3 15112100-7 Porcje rosołowe kg 500 4 15112100-7 Skrzydełka z kurczaka kg 230 5 15112100-7 Ćwiartka tylna z kurczaka kg 720 6 15112300-9 Wątroba drobiowa kg 200 7 15112300-9 Żołądki wieprzowe kg 150
  

Criterion

Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 70,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)