Zakup materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Sejnach.

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-18 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach
Miejscowość Sejny
Województwo podlaskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763669-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331410000, 331411166, 331411221, 331414200, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sejnach z podziałem na 15 zadań o parametrach zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 5 do SIWZ.
Zadanie nr 1. Materiały i zestawy opatrunkowe.
Zadanie nr 2. Zestawy sterylne, kompresy.
Zadanie nr 3. Staplery.
Zadanie nr 4. Rękawice diagnostyczne z powłoką ochronną.
Zadanie nr 5. Folie i opatrunki.
Zadanie nr 6. Folie.
Zadanie nr 7. Testy.
Zadanie nr 8. Włóknina.
Zadanie nr 9. Rękaw papierowo-foliowy, papier krepowany.
Zadanie nr 10. Czepki do mycia głowy, szczoteczki-patyczki do higieny jamy ustnej.
Zadanie nr 11. Fartuchy, ubrania chirurgiczne, serwety, buty operacyjne.
Zadanie nr 12. Igły, strzykawki, cewniki, przyrządy do przetaczania krwi i płynów, kaniule.
Zadanie nr 13. Rurki intubacyjne i prowadnice.
Zadanie nr 14. Jednorazowe układy oddechowe.
Zadanie nr 15. Ściereczki, osłonki.
Wymagania w zakresie poszczególnych zadań:
- Zamawiający wymaga dostaw przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a59c2b5c-16eb-4664-bf09-258118a352dd
Biuletyn 763669-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach
Regon 79031734000000
Zamawiajacy adres ulica ul. dr. Edwarda Rittlera
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Sejny
Zamawiajacy kod pocztowy 16-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 875 162 138
Zamawiajacy fax 875 162 341
Zamawiajacy email j.szafranowska_spzoz_sejny@op.pl
Adres strony url www.szpital.sejny.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.sejny.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.sejny.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ w Sejnach, ul. dr E. Rittlera 2, 16-500 Sejny
Nazwa nadana zamowieniu Zakup materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Sejnach.
Numer referencyjny 08/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sejnach z podziałem na 15 zadań o parametrach zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 1. Materiały i zestawy opatrunkowe. Zadanie nr 2. Zestawy sterylne, kompresy. Zadanie nr 3. Staplery. Zadanie nr 4. Rękawice diagnostyczne z powłoką ochronną. Zadanie nr 5. Folie i opatrunki. Zadanie nr 6. Folie. Zadanie nr 7. Testy. Zadanie nr 8. Włóknina. Zadanie nr 9. Rękaw papierowo-foliowy, papier krepowany. Zadanie nr 10. Czepki do mycia głowy, szczoteczki-patyczki do higieny jamy ustnej. Zadanie nr 11. Fartuchy, ubrania chirurgiczne, serwety, buty operacyjne. Zadanie nr 12. Igły, strzykawki, cewniki, przyrządy do przetaczania krwi i płynów, kaniule. Zadanie nr 13. Rurki intubacyjne i prowadnice. Zadanie nr 14. Jednorazowe układy oddechowe. Zadanie nr 15. Ściereczki, osłonki. Wymagania w zakresie poszczególnych zadań: - Zamawiający wymaga dostaw przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow  Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow  Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow  Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie; W przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, nw. dokumenty składa w odniesieniu do każdego z tych podmiotów): 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć: L.p. Wymagany dokument 1 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Dokumenty podmiotów zagranicznych: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 7.1) – składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. c) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 7 pkt. 1.)
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.),– dotyczy wyrobów medycznych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kopie w/w dokumentów na każde żądanie zamawiającego- załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy z zawinionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy ze skutkiem natychmiastowym, w szczególności w przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia.
IV 4 4 data 2020-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1. Materiały i zestawy opatrunkowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1. Materiały i zestawy opatrunkowe.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2. Zestawy sterylne, kompresy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2. Zestawy sterylne, kompresy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3. Staplery.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141122-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3. Staplery.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4. Rękawice diagnostyczne z powłoką ochronną.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4. Rękawice diagnostyczne z powłoką ochronną.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5. Folie i opatrunki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5. Folie i opatrunki.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6. Folie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6. Folie.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7. Testy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 7. Testy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8. Włóknina.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 8. Włóknina.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9. Rękaw papierowo-foliowy, papier krepowany.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 9. Rękaw papierowo-foliowy, papier krepowany.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10. Czepki do mycia głowy, szczoteczki-patyczki do higieny jamy ustnej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 10. Czepki do mycia głowy, szczoteczki-patyczki do higieny jamy ustnej.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11. Fartuchy, ubrania chirurgiczne, serwety, buty operacyjne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 11. Fartuchy, ubrania chirurgiczne, serwety, buty operacyjne.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie nr 12. Igły, strzykawki, cewniki, przyrządy do przetaczania krwi i płynów, kaniule.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 12. Igły, strzykawki, cewniki, przyrządy do przetaczania krwi i płynów, kaniule.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie nr 13. Rurki intubacyjne i prowadnice.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 13. Rurki intubacyjne i prowadnice.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie nr 14. Jednorazowe układy oddechowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 14. Jednorazowe układy oddechowe.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie nr 15. Ściereczki, osłonki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 15. Ściereczki, osłonki.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)