Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych
Miejscowość Lwówek Śląski
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763612-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim w 2021 roku. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo- cenowych przez cały okres trwania Umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na poszczególne części zamówienia) Jeden wykonawca może złożyć ofertę na kilka części max. 4 wg . części określonych w zał. nr 2 – formularzu asortymentowo- cenowym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet lub więcej pakietów Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danego pakietu Zamówienia.
Część NR 1 RÓŻNE PORODUKTY SPOŻYWCZE
- przyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji.
Część NR 2 PORODUKTY MLECZARSKIE
świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty
Część Nr 3 PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
- barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety.
Część NR 4 PIECZYWO pieczywo świeże, z nocnego wypieku


Dodatkowe informacje

GuidZP400 c012a2ed-1059-421c-8371-56363d2f5f17
Biuletyn 763612-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych
Regon 02034801200000
Zamawiajacy adres ulica Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Lwówek Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 59-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (75)7824525
Zamawiajacy fax (75)7823577
Zamawiajacy email zbigniew_malczewski@op.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatlwowecki.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny NIE
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZPEW, ul. Parkowa 9, 59-600 Lwówek Śląski
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim
Numer referencyjny ZPEW-ZP/6/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim w 2021 roku. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo- cenowych przez cały okres trwania Umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na poszczególne części zamówienia) Jeden wykonawca może złożyć ofertę na kilka części max. 4 wg . części określonych w zał. nr 2 – formularzu asortymentowo- cenowym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet lub więcej pakietów Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danego pakietu Zamówienia. Część NR 1 RÓŻNE PORODUKTY SPOŻYWCZE - przyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji. Część NR 2 PORODUKTY MLECZARSKIE świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty Część Nr 3 PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE - barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety. Część NR 4 PIECZYWO pieczywo świeże, z nocnego wypieku
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, polegające na: a) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiany ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) zmiany terminu, częstotliwości dostaw i sposobu wykonywania umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zamiana sposobu wykonywania lub terminu, częstotliwości realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy. c)w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową , pod warunkiem , iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości , za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową. d)przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem , iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższa niż cena produktu objętego umową. e)wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową f)dopuszcza się zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego, nazwy produktu wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów- w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami. g) zwiększenia o 10% wartości umowy brutto o ile stało się to niezbędne dla zapewnienia ciągłości dostawy oraz prawidłowego funkcjonowania stołówki na skutek okoliczności jakich nie można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o zamówienie. 2. Dopuszcza się zmiany w treści niniejszej umowy gdy zmiany te są nieistotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:50
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Sposób dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)