GuidZP400 |
8538e2e7-46d7-4e51-b48b-f7ff87df066f
|
Biuletyn |
763177-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
|
Regon |
93195038200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże J. Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12-14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-411
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48717769643
|
Zamawiajacy fax |
+48717769141
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@umwd.pl
|
Adres strony url |
https://umwd-dolnyslask. logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego z siedzibą przy ul. Wybrzeże J.Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław działa na podstawie uchwały Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 1307/VI/19 z dnia 8 października 2019r. w sprawie wyznaczenia Wspólnego Zamawiającego do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych w imieniu własnym oraz jako pełnomocnik (na zasadzie art.16 ust.4 ustawy) wskazanych wyżej Zamawiających, z którymi zostaną zawarte odrębne umowy o wykonanie poszczególnych zadań wchodzących w skład przedmiotowego zamówienia publicznego.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50- 411 Wrocław, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujacych dla 18 jednostek Województwa Dolnośląskiego
|
Numer referencyjny |
DU-Z-IV.272.12.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
i kopiujących dla 18 wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz wojewódzkich osób prawnych i spółek Województwa Dolnośląskiego z podziałem na 18 zadań:
Nr zadania Nazwa zadania
1 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu
2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Agencji Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. we Wrocławiu
3 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej we Wrocławiu
4 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu
5 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu
6 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu
7 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 we Wrocławiu
8 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 we Wrocławiu
9 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych we Wrocławiu
10 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół Medyczno-Sportowych w Świdnicy
11 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach
12 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Bożkowie
13 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Jaworze
14 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Karpaczu
15 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Lubinie
16 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
17 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
18 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
2. Przedmiot główny zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 30124000-4 Części i akcesoria do maszyn biurowych. Przedmioty dodatkowe CPV: 30125100-2 Wkłady barwiące, 30125110-5 Tonery do drukarek laserowych/faksów, 30125120-8 Tonery do fotokopiarek.
3. Opis przedmiotu zamówienia :
1) Dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i kopiujących wyszczególnione w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU)/oferty to:
a) materiały eksploatacyjne oryginalne, tj. materiały eksploatacyjne wyprodukowane w całości
i wprowadzone do obrotu przez producenta urządzenia drukującego, kopiującego, do którego eksploatacji są przeznaczone, fabrycznie nowe (w których żaden element nie był wymieniany) oraz przewidziane i zalecane przez producentów urządzeń drukujących w instrukcjach obsługi technicznej nie powodujące utraty gwarancji producenta. Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Muszą posiadać oznaczenie produktu: znak firmowy (symbol), nazwa
i symbol materiału eksploatacyjnego, termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności, tj. kartę charakterystyki. Muszą posiadać kartę gwarancyjną dostarczaną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych;
2) materiały eksploatacyjne równoważne, tj. materiały eksploatacyjne wyprodukowane w całości
i wprowadzone do obrotu przez innego producenta niż producent urządzenia drukującego, kopiującego, do którego eksploatacji są przeznaczone, nie regenerowane pod warunkiem zagwarantowania co najmniej tych samych parametrów techniczno - jakościowych co określona klasa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (toner tusz – nie będą napełniane przy uproszczonym procesie recyklingu, taśma w kasecie barwiącej – nie będzie ponownie nasączana tuszem), fabrycznie nowe wolne od wad technicznych, kompletne, do produkcji których użyto materiałów nowych nie regenerowanych, które przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), w tym: obudowy, wałki światłoczułe, bębny optyczne w tonerach, listwy czyszczące i rozprowadzające, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne i inne. Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne remanufakturowane tj. takie, w których nastąpiła wymiana zużytych elementów mechanicznych na nowe, nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniu czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (lista typów urządzeń drukujących, do których dany materiał eksploatacyjny jest przystosowany), termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności, tj. kartę charakterystyki. Muszą posiadać kartę gwarancyjną dostarczaną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych;
3) Zamawiający nie określa kto (producent lub Wykonawca) sporządza kartę gwarancyjną i kartę charakterystyki. Przez kartę gwarancyjną i kartę charakterystyki Zamawiający rozumie: 1) Karta gwarancyjna jest pisemnym oświadczeniem gwaranta i musi zawierać: - nazwę i adres gwaranta; - datę zakupu; - określenie materiału eksploatacyjnego sprzedanego; - czas, na jaki gwarancja została udzielona; - zobowiązania gwaranta. 2) Karta charakterystyki musi zawierać poniższe informacje. Kartą charakterystyki może być również firmowe opakowanie produktu, na którym zawarte będą min. poniższe informacje: - znak firmowy (symbol) lub nazwa producenta, - nazwę materiału eksploatacyjnego, - symbol materiału eksploatacyjnego, - termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności - typ urządzenia drukującego, dla którego został wyprodukowany materiał eksploatacyjny.
4) Użycie materiałów eksploatacyjnych wymienionych w Załączniku nr 1 do IPU/oferty nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzeń drukujących i nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń drukujących oraz jakości wydruku wyspecyfikowanej w warunkach technicznych producenta urządzeń.
5) materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą naruszać patentów i znaków towarowych producentów sprzętu drukującego.
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umowy (IPU) stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest odrębny dla każdego z zadań.
5. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
6. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań.
|
Cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
714728,60
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia (dla wszystkich zadań):
a) rozpoczęcia: z dniem zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że pierwsza dostawa częściowa materiałów eksploatacyjnych zostanie dokonana po dniu 1.01.2021 r.,
b) zakończenia, w tym wykonania wszystkich dostaw wchodzących w skład przedmiotu zamówienia: do dnia 31.12.2021 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia.
2.Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –
pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Ad. pkt III.3) ogłoszenia ("WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI") - Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
- dla ZADANIA 1 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
- dla pozostałych zadań - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany określono w IPU-załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-12-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
415459,92
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Agencji Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
28728,70
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11511,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
35235,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11704,69
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5395,39
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9539,53
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 8- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
36036,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 9- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8129,98
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 10- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół Medyczno-Sportowych w Świdnicy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4004,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 11- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6206,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 12- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Bożkowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3747,35
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 13- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Jaworze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12899,89
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 14- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Karpaczu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3526,58
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 15- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Lubinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6506,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 16- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
31382,54
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 17- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
42842,80
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 18- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
41871,83
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
|
| |