Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujacych dla 18 jednostek Województwa Dolnośląskiego

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-16 00:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763177-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
i kopiujących dla 18 wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz wojewódzkich osób prawnych i spółek Województwa Dolnośląskiego z podziałem na 18 zadań:

Nr zadania Nazwa zadania
1 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu
2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Agencji Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. we Wrocławiu
3 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej we Wrocławiu
4 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu
5 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu
6 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu
7 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 we Wrocławiu
8 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 we Wrocławiu
9 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych we Wrocławiu
10 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół Medyczno-Sportowych w Świdnicy
11 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach
12 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Bożkowie
13 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Jaworze
14 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Karpaczu
15 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Lubinie
16 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
17 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
18 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Pogotowia Ratunkowego w Legnicy

2. Przedmiot główny zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 30124000-4 Części i akcesoria do maszyn biurowych. Przedmioty dodatkowe CPV: 30125100-2 Wkłady barwiące, 30125110-5 Tonery do drukarek laserowych/faksów, 30125120-8 Tonery do fotokopiarek.
3. Opis przedmiotu zamówienia :
1) Dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i kopiujących wyszczególnione w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU)/oferty to:
a) materiały eksploatacyjne oryginalne, tj. materiały eksploatacyjne wyprodukowane w całości
i wprowadzone do obrotu przez producenta urządzenia drukującego, kopiującego, do którego eksploatacji są przeznaczone, fabrycznie nowe (w których żaden element nie był wymieniany) oraz przewidziane i zalecane przez producentów urządzeń drukujących w instrukcjach obsługi technicznej nie powodujące utraty gwarancji producenta. Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Muszą posiadać oznaczenie produktu: znak firmowy (symbol), nazwa
i symbol materiału eksploatacyjnego, termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności, tj. kartę charakterystyki. Muszą posiadać kartę gwarancyjną dostarczaną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych;
2) materiały eksploatacyjne równoważne, tj. materiały eksploatacyjne wyprodukowane w całości
i wprowadzone do obrotu przez innego producenta niż producent urządzenia drukującego, kopiującego, do którego eksploatacji są przeznaczone, nie regenerowane pod warunkiem zagwarantowania co najmniej tych samych parametrów techniczno - jakościowych co określona klasa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (toner tusz – nie będą napełniane przy uproszczonym procesie recyklingu, taśma w kasecie barwiącej – nie będzie ponownie nasączana tuszem), fabrycznie nowe wolne od wad technicznych, kompletne, do produkcji których użyto materiałów nowych nie regenerowanych, które przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), w tym: obudowy, wałki światłoczułe, bębny optyczne w tonerach, listwy czyszczące i rozprowadzające, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne i inne. Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne remanufakturowane tj. takie, w których nastąpiła wymiana zużytych elementów mechanicznych na nowe, nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniu czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (lista typów urządzeń drukujących, do których dany materiał eksploatacyjny jest przystosowany), termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności, tj. kartę charakterystyki. Muszą posiadać kartę gwarancyjną dostarczaną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych;
3) Zamawiający nie określa kto (producent lub Wykonawca) sporządza kartę gwarancyjną i kartę charakterystyki. Przez kartę gwarancyjną i kartę charakterystyki Zamawiający rozumie: 1) Karta gwarancyjna jest pisemnym oświadczeniem gwaranta i musi zawierać: - nazwę i adres gwaranta; - datę zakupu; - określenie materiału eksploatacyjnego sprzedanego; - czas, na jaki gwarancja została udzielona; - zobowiązania gwaranta. 2) Karta charakterystyki musi zawierać poniższe informacje. Kartą charakterystyki może być również firmowe opakowanie produktu, na którym zawarte będą min. poniższe informacje: - znak firmowy (symbol) lub nazwa producenta, - nazwę materiału eksploatacyjnego, - symbol materiału eksploatacyjnego, - termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności - typ urządzenia drukującego, dla którego został wyprodukowany materiał eksploatacyjny.
4) Użycie materiałów eksploatacyjnych wymienionych w Załączniku nr 1 do IPU/oferty nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzeń drukujących i nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń drukujących oraz jakości wydruku wyspecyfikowanej w warunkach technicznych producenta urządzeń.
5) materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą naruszać patentów i znaków towarowych producentów sprzętu drukującego.

4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umowy (IPU) stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest odrębny dla każdego z zadań.
5. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
6. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8538e2e7-46d7-4e51-b48b-f7ff87df066f
Biuletyn 763177-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Regon 93195038200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże J. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 12-14
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-411
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48717769643
Zamawiajacy fax +48717769141
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@umwd.pl
Adres strony url https://umwd-dolnyslask. logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego z siedzibą przy ul. Wybrzeże J.Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław działa na podstawie uchwały Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 1307/VI/19 z dnia 8 października 2019r. w sprawie wyznaczenia Wspólnego Zamawiającego do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych w imieniu własnym oraz jako pełnomocnik (na zasadzie art.16 ust.4 ustawy) wskazanych wyżej Zamawiających, z którymi zostaną zawarte odrębne umowy o wykonanie poszczególnych zadań wchodzących w skład przedmiotowego zamówienia publicznego.
Dostep dokumentow zamowienia https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50- 411 Wrocław, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujacych dla 18 jednostek Województwa Dolnośląskiego
Numer referencyjny DU-Z-IV.272.12.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla 18 wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz wojewódzkich osób prawnych i spółek Województwa Dolnośląskiego z podziałem na 18 zadań: Nr zadania Nazwa zadania 1 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu 2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Agencji Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. we Wrocławiu 3 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej we Wrocławiu 4 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu 5 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu 6 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu 7 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 we Wrocławiu 8 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 we Wrocławiu 9 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych we Wrocławiu 10 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół Medyczno-Sportowych w Świdnicy 11 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach 12 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Bożkowie 13 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Jaworze 14 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Karpaczu 15 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Lubinie 16 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu 17 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze 18 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Pogotowia Ratunkowego w Legnicy 2. Przedmiot główny zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 30124000-4 Części i akcesoria do maszyn biurowych. Przedmioty dodatkowe CPV: 30125100-2 Wkłady barwiące, 30125110-5 Tonery do drukarek laserowych/faksów, 30125120-8 Tonery do fotokopiarek. 3. Opis przedmiotu zamówienia : 1) Dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i kopiujących wyszczególnione w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU)/oferty to: a) materiały eksploatacyjne oryginalne, tj. materiały eksploatacyjne wyprodukowane w całości i wprowadzone do obrotu przez producenta urządzenia drukującego, kopiującego, do którego eksploatacji są przeznaczone, fabrycznie nowe (w których żaden element nie był wymieniany) oraz przewidziane i zalecane przez producentów urządzeń drukujących w instrukcjach obsługi technicznej nie powodujące utraty gwarancji producenta. Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Muszą posiadać oznaczenie produktu: znak firmowy (symbol), nazwa i symbol materiału eksploatacyjnego, termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności, tj. kartę charakterystyki. Muszą posiadać kartę gwarancyjną dostarczaną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych; 2) materiały eksploatacyjne równoważne, tj. materiały eksploatacyjne wyprodukowane w całości i wprowadzone do obrotu przez innego producenta niż producent urządzenia drukującego, kopiującego, do którego eksploatacji są przeznaczone, nie regenerowane pod warunkiem zagwarantowania co najmniej tych samych parametrów techniczno - jakościowych co określona klasa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (toner tusz – nie będą napełniane przy uproszczonym procesie recyklingu, taśma w kasecie barwiącej – nie będzie ponownie nasączana tuszem), fabrycznie nowe wolne od wad technicznych, kompletne, do produkcji których użyto materiałów nowych nie regenerowanych, które przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), w tym: obudowy, wałki światłoczułe, bębny optyczne w tonerach, listwy czyszczące i rozprowadzające, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne i inne. Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne remanufakturowane tj. takie, w których nastąpiła wymiana zużytych elementów mechanicznych na nowe, nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniu czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (lista typów urządzeń drukujących, do których dany materiał eksploatacyjny jest przystosowany), termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności, tj. kartę charakterystyki. Muszą posiadać kartę gwarancyjną dostarczaną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych; 3) Zamawiający nie określa kto (producent lub Wykonawca) sporządza kartę gwarancyjną i kartę charakterystyki. Przez kartę gwarancyjną i kartę charakterystyki Zamawiający rozumie: 1) Karta gwarancyjna jest pisemnym oświadczeniem gwaranta i musi zawierać: - nazwę i adres gwaranta; - datę zakupu; - określenie materiału eksploatacyjnego sprzedanego; - czas, na jaki gwarancja została udzielona; - zobowiązania gwaranta. 2) Karta charakterystyki musi zawierać poniższe informacje. Kartą charakterystyki może być również firmowe opakowanie produktu, na którym zawarte będą min. poniższe informacje: - znak firmowy (symbol) lub nazwa producenta, - nazwę materiału eksploatacyjnego, - symbol materiału eksploatacyjnego, - termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności - typ urządzenia drukującego, dla którego został wyprodukowany materiał eksploatacyjny. 4) Użycie materiałów eksploatacyjnych wymienionych w Załączniku nr 1 do IPU/oferty nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzeń drukujących i nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń drukujących oraz jakości wydruku wyspecyfikowanej w warunkach technicznych producenta urządzeń. 5) materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą naruszać patentów i znaków towarowych producentów sprzętu drukującego. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umowy (IPU) stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest odrębny dla każdego z zadań. 5. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań.
Cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 714728,60
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia (dla wszystkich zadań): a) rozpoczęcia: z dniem zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że pierwsza dostawa częściowa materiałów eksploatacyjnych zostanie dokonana po dniu 1.01.2021 r., b) zakończenia, w tym wykonania wszystkich dostaw wchodzących w skład przedmiotu zamówienia: do dnia 31.12.2021 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 2.Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Ad. pkt III.3) ogłoszenia ("WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI") - Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: - dla ZADANIA 1 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) - dla pozostałych zadań - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany określono w IPU-załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 415459,92
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Agencji Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28728,70
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11511,50
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 35235,20
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11704,69
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5395,39
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9539,53
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 36036,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8129,98
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół Medyczno-Sportowych w Świdnicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4004,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6206,20
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Bożkowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3747,35
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie 13- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Jaworze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12899,89
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie 14- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Karpaczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3526,58
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie 15- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Lubinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6506,50
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zadanie 16- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 31382,54
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zadanie 17- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 42842,80
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zadanie 18- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 41871,83
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących opisanych w sekcji II.4) pkt 3 ogłoszenia.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy częściowej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)