Zakup i dostarczenie 12 laptopów dla publicznych przedszkoli w ramach projektu: „Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci z orzeczeniami o niepełnosprawności w Publicznych Przedszkolach Miasta Zduńska Wola

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-16 00:00:00
Instytucja Miasto Zduńska Wola
Miejscowość Zduńska Wola
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763405-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 12 laptopów dla Publicznych Przedszkoli w Zduńskiej Woli w ramach projektu: „Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci z orzeczeniami
o niepełnosprawności w Publicznych Przedszkolach Miasta Zduńska Wola”
2. W ramach zamówienia wymaga się realizacji dostawy 12 szt. Laptopów.
Specyfikacja techniczna laptopów:
1) Procesor:
a) minimum 2 rdzenie,
b) osiągający w teście PassMark CPUBenchmarks na stronie: https://www.cpubenchmark.net/ średni wynik nie mniejszy niż 4050 punktów dla minimum 100 próbek (samples).
2) Wyświetlacz i grafika: Zintegrowana z procesorem karta graficzna (pamięć współdzielona z pamięcią RAM, dynamicznie przydzielana)
3) Przekątna ekranu: 15.6"
4) Tryb ekranowy: Full HD
5) Rozdzielczość ekranu: 1920 x 1080
6) Pamięć RAM: 8 GB
7) Liczba gniazd pamięci: 2
8) Czytnik kart pamięci: Tak
9) Obsługiwana karta pamięci: SD
10) Dysk Twardy: SSD
11) Pojemność dysku: 256 GB
12) Sieć i komunikacja
a) Bezprzewodowa sieć LAN standard
b) IEEE 802.11 a/b/g/n/ac/ax
c) Standard Bluetooth: Bluetooth 5.0
13) Urządzenia wbudowane: Mikrofon
14) Liczba głośników: 2
15) Interfejsy/porty: HDMI, VGA
16) Liczba portów USB 3.0 lub nowsze typu A: 3
17) Złącze USB typu C: Tak (1 sztuka)
18) Gniazdo sieciowe (RJ-45): Tak
19) Oprogramowanie: Zainstalowany system operacyjny umożliwiający instalację i poprawne działanie oprogramowania dostępnego w ramach posiadanych przez Zamawiającego licencji Microsoft Office 2013, Microsoft Office 2016. System powinien posiadać wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami.
20) Waga: max. 2,1 kg
21) Gwarancja: min. 12 miesięcy
3. Miejsce dostawy i przedmiotu zamówienia: Urząd Miasta Zduńska Wola, 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12.
1) 2 laptopy - Publiczne Przedszkole nr 2 w Zduńskiej Woli ul. Getta Żydowskiego 17A, 98-220 Zduńska Wola.
2) 2 laptopy - Publiczne Przedszkole Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Żytnia 19/23, 98-220 Zduńska Wola.
3) 2 laptopy - Publiczne Przedszkole Nr 7 w Zduńskiej Woli, ul. Kazimierza Kałużewskiego 1d, 98-220 Zduńska Wola.
4) 2 laptopy dla Publiczne Przedszkole nr 9 „Pod Planetami” w Zduńskiej Woli ul. Złota 67, 98-220 Zduńska Wola.
5) 2 laptopy - Publiczne Przedszkole nr 10 "POD SŁONECZKIEM" ul. Zielona 49, 98-220 Zduńska Wola.
6) 2 laptopy - Publiczne Przedszkole Nr 11 w Zduńskiej Woli, ul. Sieradzka 7/9, 98-220 Zduńska Wola.
4. Wymagania ogólne dla dostarczanego przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia dostarczony i uruchomiony w ramach niniejszego zamówienia musi funkcjonować zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa.
2) Dostarczane urządzenia, podzespoły i akcesoria muszą pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów.
3) Wykonawca zapewnia, że korzystanie przez Zamawiającego z zaoferowanych produktów nie będzie stanowić naruszenia praw majątkowych osób trzecich.
4) Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone do wycofania ze sprzedaży.
5) Określone przez Zamawiającego w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia wymagania są wymaganiami minimalnymi.
6) Podane długości okresów trwania gwarancji w poszczególnych opisach sprzętu są okresami minimalnymi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 537f9306-922c-4801-a7fc-a3ac12ae508c
Biuletyn 763405-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Zduńska Wola
Regon 59842800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Złotnickiego
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Zduńska Wola
Zamawiajacy kod pocztowy 98-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 43 825 02 00
Zamawiajacy fax 43 825 02 02
Zamawiajacy email urzad_miasta@zdunskawola.pl
Adres strony url www.zdunskawola.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci z orzeczeniami o niepełnosprawności w publicznych przedszkolach Miasta Zduńska Wola” jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałania XI.1.1 Edukacja przedszkolna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zdunskawola.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Zduńska Wola ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostarczenie 12 laptopów dla publicznych przedszkoli w ramach projektu: „Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci z orzeczeniami o niepełnosprawności w Publicznych Przedszkolach Miasta Zduńska Wola
Numer referencyjny SRM.FZWP.271.28.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 12 laptopów dla Publicznych Przedszkoli w Zduńskiej Woli w ramach projektu: „Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci z orzeczeniami o niepełnosprawności w Publicznych Przedszkolach Miasta Zduńska Wola” 2. W ramach zamówienia wymaga się realizacji dostawy 12 szt. Laptopów. Specyfikacja techniczna laptopów: 1) Procesor: a) minimum 2 rdzenie, b) osiągający w teście PassMark CPUBenchmarks na stronie: https://www.cpubenchmark.net/ średni wynik nie mniejszy niż 4050 punktów dla minimum 100 próbek (samples). 2) Wyświetlacz i grafika: Zintegrowana z procesorem karta graficzna (pamięć współdzielona z pamięcią RAM, dynamicznie przydzielana) 3) Przekątna ekranu: 15.6" 4) Tryb ekranowy: Full HD 5) Rozdzielczość ekranu: 1920 x 1080 6) Pamięć RAM: 8 GB 7) Liczba gniazd pamięci: 2 8) Czytnik kart pamięci: Tak 9) Obsługiwana karta pamięci: SD 10) Dysk Twardy: SSD 11) Pojemność dysku: 256 GB 12) Sieć i komunikacja a) Bezprzewodowa sieć LAN standard b) IEEE 802.11 a/b/g/n/ac/ax c) Standard Bluetooth: Bluetooth 5.0 13) Urządzenia wbudowane: Mikrofon 14) Liczba głośników: 2 15) Interfejsy/porty: HDMI, VGA 16) Liczba portów USB 3.0 lub nowsze typu A: 3 17) Złącze USB typu C: Tak (1 sztuka) 18) Gniazdo sieciowe (RJ-45): Tak 19) Oprogramowanie: Zainstalowany system operacyjny umożliwiający instalację i poprawne działanie oprogramowania dostępnego w ramach posiadanych przez Zamawiającego licencji Microsoft Office 2013, Microsoft Office 2016. System powinien posiadać wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami. 20) Waga: max. 2,1 kg 21) Gwarancja: min. 12 miesięcy 3. Miejsce dostawy i przedmiotu zamówienia: Urząd Miasta Zduńska Wola, 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12. 1) 2 laptopy - Publiczne Przedszkole nr 2 w Zduńskiej Woli ul. Getta Żydowskiego 17A, 98-220 Zduńska Wola. 2) 2 laptopy - Publiczne Przedszkole Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Żytnia 19/23, 98-220 Zduńska Wola. 3) 2 laptopy - Publiczne Przedszkole Nr 7 w Zduńskiej Woli, ul. Kazimierza Kałużewskiego 1d, 98-220 Zduńska Wola. 4) 2 laptopy dla Publiczne Przedszkole nr 9 „Pod Planetami” w Zduńskiej Woli ul. Złota 67, 98-220 Zduńska Wola. 5) 2 laptopy - Publiczne Przedszkole nr 10 "POD SŁONECZKIEM" ul. Zielona 49, 98-220 Zduńska Wola. 6) 2 laptopy - Publiczne Przedszkole Nr 11 w Zduńskiej Woli, ul. Sieradzka 7/9, 98-220 Zduńska Wola. 4. Wymagania ogólne dla dostarczanego przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia dostarczony i uruchomiony w ramach niniejszego zamówienia musi funkcjonować zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa. 2) Dostarczane urządzenia, podzespoły i akcesoria muszą pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów. 3) Wykonawca zapewnia, że korzystanie przez Zamawiającego z zaoferowanych produktów nie będzie stanowić naruszenia praw majątkowych osób trzecich. 4) Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone do wycofania ze sprzedaży. 5) Określone przez Zamawiającego w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia wymagania są wymaganiami minimalnymi. 6) Podane długości okresów trwania gwarancji w poszczególnych opisach sprzętu są okresami minimalnymi.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 5
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w ciągu 5 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza niżej wymienione zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: 1) zmiana sposobu spełnienia świadczenia będzie możliwa w przypadku: a) zmian przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu zamówienia w tym aktów prawa miejscowego; w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, b) zmiany wskazanego w ofercie sprzętu na inny, spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie sprzętu wskazanego w ofercie; 2) zmiana terminu realizacji zamówienia będzie możliwa w przypadku: a) zaistnienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło lub na czas usunięcia skutków działania siły wyższej, b) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt 2 Zmawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu/ów realizacji zamówienia o czas trwania przeszkody w realizacji umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2. 3. Zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, tel. 43 825 02 29, fax 43 825 02 02; 2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Mieście Zduńska Wola można skontaktować się pod adresem iod@zdunskawola.pl telefonem 43 825-02-82 *; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostarczenie 12 laptopów dla publicznych przedszkoli w ramach projektu: „Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci z orzeczeniami o niepełnosprawności w Publicznych Przedszkolach Miasta Zduńska Wola” nr sprawy: SRM.FZWP.271.28.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy PZP; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 11) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 12) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto (Pc)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)