Dostawa klipsów naczyniowych, staplerów chirurgicznych i siatek przepuklinowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-92/2020

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-16 00:00:00
Instytucja Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763411-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa klipsów naczyniowych, staplerów chirurgicznych i siatek przepuklinowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie;
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną liczbę części.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamówienie podzielono na 7 pakietów:
Pakiet 1 – staplery chirurgiczne;
Pakiet 2 – staplery chirurgiczne, skórne;
Pakiet 3 – klipsy naczyniowe tytanowe;
Pakiet 4 - klipsy naczyniowe polimerowe;
Pakiet 5 – siatki przepuklinowe 1;
Pakiet 6 – siatki przepuklinowe 2;
Pakiet 7 – instrumenty do zakładania siatek przepuklinowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 623174bf-0b28-4ad6-83aa-a836d17ce856
Biuletyn 763411-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 12298697000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Cegłowska
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-809
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 690 247
Zamawiajacy fax 228 341 820
Zamawiajacy email zp@bielanski.med.pl
Adres strony url www.bielanski.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne (Wersja elektroniczna) na platformie: https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny (Wersja papierowa) W zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego (pawilon H, pokój 106) i oznakować w następujący sposób: Nazwa, adres Wykonawcy: (może być pieczątka) Szpital Bielański ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa „Oferta na dostawę klipsów naczyniowych, staplerów chirurgicznych i siatek przepuklinowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-92/2020. Nie otwierać przed dniem 16.12.2020 r. godz. 11.00”.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Bielański im. ks. J. Popiełuszki - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa Dział Zamówień Publicznych, pawilon H, pokój nr 106;
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa klipsów naczyniowych, staplerów chirurgicznych i siatek przepuklinowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-92/2020
Numer referencyjny ZP-92/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa klipsów naczyniowych, staplerów chirurgicznych i siatek przepuklinowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie; Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną liczbę części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamówienie podzielono na 7 pakietów: Pakiet 1 – staplery chirurgiczne; Pakiet 2 – staplery chirurgiczne, skórne; Pakiet 3 – klipsy naczyniowe tytanowe; Pakiet 4 - klipsy naczyniowe polimerowe; Pakiet 5 – siatki przepuklinowe 1; Pakiet 6 – siatki przepuklinowe 2; Pakiet 7 – instrumenty do zakładania siatek przepuklinowych.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 9.1. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania: W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę, że przedmiotowe dokumenty, znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający skorzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one nadal aktualne. 9.1.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1 Pzp. (UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 9.2. w celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom postawionym w SIWZ. 9.2.1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi. Dokumenty te muszą być czytelnie opisane, której pozycji dotyczą. 9.2.2. materiały producenta dotyczące przedmiotu zamówienia (np. foldery, opisy techniczne, oświadczenia producenta, wyciągi z katalogów itp. materiały) – z wskazaniem pakietu i pozycji, której dotyczą. Dokumenty winny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. W przypadku gdy z materiałów dotyczących produktu, wskazanych w pkt 9.2.2) SIWZ nie będzie w sposób jednoznaczny wynikało czy zaoferowany asortyment odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego (w szczególności w zakresie kompatybilności), Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców, z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, do przeprowadzenia demonstracji zaoferowanego asortymentu. (UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 7. Oświadczenia i dokumenty, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu (dokumenty dołączane do oferty): 7.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 7.1.1. nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do formularza oferty.. Oświadczenia składane są wraz z ofertą. 7.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1, dotyczy: 1) Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdego z nich); 8. Oświadczenie wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 8.1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą biorącym udział w przedmiotowym postępowaniu. Oświadczenie musi zawierać numer postępowania oraz oznaczenie części, której oferta dotyczy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. (UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ)
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)