Dostawa czasopism polskich i zagranicznych oraz prasy w roku 2021 dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.

Data publikacji 2020-12-09
Data zakończenia 2020-12-17 00:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Czasopisma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764130-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222120009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa czasopism polskich i zagranicznych oraz prasy w roku 2021 dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 14 pakietów: Pakiet nr 1: Dostawa czasopism zagranicznych w pełnej wersji online; Pakiet nr 2: Dostawa czasopism zagranicznych w pełnej wersji online; Pakiet nr 3: Dostawa drukowanych czasopism polskich; Pakiet nr 4: Dostawa drukowanych czasopism polskich; Pakiet nr 5: Dostawa pełnych wersji online i elektronicznych czasopism polskich; Pakiet nr 6: Dostawa pełnych wersji online i elektronicznych czasopism polskich; Pakiet nr 7: Dostawa pełnych wersji online i elektronicznych czasopism polskich; Pakiet nr 8: Dostawa drukowanych czasopism polskich; Pakiet nr 9: Dostawa drukowanych czasopism polskich; Pakiet nr 10: Dostawa drukowanych czasopism polskich; Pakiet nr 11: Dostawa drukowanych czasopism polskich; Pakiet nr 12: Dostawa prasy drukowanej; Pakiet nr 13: Dostawa prasy drukowanej z dostępem online; Pakiet nr 14: Dostawa prasy w wersji online. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik 2.1 – 2.14 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85888c33-6292-4a72-b222-f59dc7e862c0
Biuletyn 764130-N-2020
Zamawiajacy nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Regon 00028903500000
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2083547,
Zamawiajacy fax 32 2083568
Zamawiajacy email jjeziorski@sum.edu.pl,
Adres strony url www.sum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r, Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Zamawiającego, parter - pokój nr 11, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa czasopism polskich i zagranicznych oraz prasy w roku 2021 dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Numer referencyjny RZP/PN/91/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa czasopism polskich i zagranicznych oraz prasy w roku 2021 dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 14 pakietów: Pakiet nr 1: Dostawa czasopism zagranicznych w pełnej wersji online; Pakiet nr 2: Dostawa czasopism zagranicznych w pełnej wersji online; Pakiet nr 3: Dostawa drukowanych czasopism polskich; Pakiet nr 4: Dostawa drukowanych czasopism polskich; Pakiet nr 5: Dostawa pełnych wersji online i elektronicznych czasopism polskich; Pakiet nr 6: Dostawa pełnych wersji online i elektronicznych czasopism polskich; Pakiet nr 7: Dostawa pełnych wersji online i elektronicznych czasopism polskich; Pakiet nr 8: Dostawa drukowanych czasopism polskich; Pakiet nr 9: Dostawa drukowanych czasopism polskich; Pakiet nr 10: Dostawa drukowanych czasopism polskich; Pakiet nr 11: Dostawa drukowanych czasopism polskich; Pakiet nr 12: Dostawa prasy drukowanej; Pakiet nr 13: Dostawa prasy drukowanej z dostępem online; Pakiet nr 14: Dostawa prasy w wersji online. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik 2.1 – 2.14 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp oraz następujących przypadków: Pakiety 1-2 oraz 5-7: 1) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany terminu, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do Umowy; 2) zaprzestania publikacji danego tytułu przez jego wydawcę – nastąpi rezygnacja z prenumeraty danego tytułu i odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej umowy. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie takiej zmiany, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do Umowy; 3) zmiany częstotliwości publikacji prenumerowanego tytułu przez jego wydawcę – dany tytuł będzie podlegał dalszej prenumeracie, z zachowaniem dotychczasowych cen jednostkowych dla tej pozycji asortymentowej. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie takiej zmiany, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do Umowy; 4) zmiany tytułu prenumerowanego czasopisma wprowadzonej przez wydawcę – dany tytuł będzie podlegał dalszej prenumeracie pod nowym tytułem pod warunkiem, że zachowany będzie jego charakter i zawartość merytoryczna. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie takiej zmiany, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do Umowy; 5) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę; 6) zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie takiej zmiany, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do Umowy; 7) zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto określona w Umowie jest wartością stałą. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy Umowy czy też wyłącznie na kwestie nie uregulowane w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do Umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę; 8) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy Umowy czy też wyłącznie na kwestie nie uregulowane w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do Umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę. Pakiety: 3-4 oraz 8-11: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli stron lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane np. przez tzw. Siłę wyższą, np. pożar, zalanie, itp.. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany terminu, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do Umowy; 2) zmiany częstotliwości publikacji prenumerowanego tytułu przez jego wydawcę – dany tytuł będzie podlegał dalszej prenumeracie, z zachowaniem dotychczasowych cen jednostkowych dla tej pozycji asortymentowej. We wskazanym przypadku Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do Umowy; 3) zmiany tytułu prenumerowanego czasopisma wprowadzonej przez wydawcę – dany tytuł będzie podlegał dalszej prenumeracie pod nowym tytułem pod warunkiem, że zachowany będzie jego charakter i zawartość merytoryczna. We wskazanym przypadku Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do Umowy. 4) zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany (np. zaprzestania publikacji danego tytułu przez jego wydawcę). We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do Umowy; 5) zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części zamówienia, którego zmiana dotyczy oraz w przypadku zmiany klasyfikacji i certyfikacji odczynników, przy czym wartość netto określona w Umowie jest wartością stałą. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy Umowy czy też wyłącznie na kwestie nie uregulowane w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do Umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę; 6) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy Umowy czy też wyłącznie na kwestie nie uregulowane w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do Umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę. Pakiety 12-14: 1) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany terminu, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do Umowy; 2) zaprzestania publikacji danego tytułu przez jego wydawcę – nastąpi rezygnacja z prenumeraty danego tytułu i odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej umowy. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie takiej zmiany, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do Umowy; 3) zmiany częstotliwości publikacji prenumerowanego tytułu przez jego wydawcę – dany tytuł będzie podlegał dalszej prenumeracie, z zachowaniem dotychczasowych cen jednostkowych dla tej pozycji asortymentowej. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie takiej zmiany, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do Umowy; 4) zmiany tytułu prenumerowanego czasopisma wprowadzonej przez wydawcę – dany tytuł będzie podlegał dalszej prenumeracie pod nowym tytułem pod warunkiem, że zachowany będzie jego charakter i zawartość merytoryczna. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie takiej zmiany, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do Umowy; 5) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę; 6) zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany, We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie takiej zmiany, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do Umowy; 7) zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto określona w Umowie jest wartością stałą. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy Umowy czy też wyłącznie na kwestie nie uregulowane w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do Umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę; 8) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy Umowy czy też wyłącznie na kwestie nie uregulowane w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do Umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę.
IV 4 4 data 2020-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa czasopism zagranicznych w pełnej wersji online.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa czasopism zagranicznych w pełnej wersji online. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.1, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa czasopism zagranicznych w pełnej wersji online.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa czasopism zagranicznych w pełnej wersji online. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.2, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa drukowanych czasopism polskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa drukowanych czasopism polskich. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.3, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa drukowanych czasopism polskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa drukowanych czasopism polskich. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.4, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa pełnych wersji online i elektronicznych czasopism polskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pełnych wersji online i elektronicznych czasopism polskich. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.5, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa pełnych wersji online i elektronicznych czasopism polskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pełnych wersji online i elektronicznych czasopism polskich. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.6, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa pełnych wersji online i elektronicznych czasopism polskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pełnych wersji online i elektronicznych czasopism polskich. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.7, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa drukowanych czasopism polskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa drukowanych czasopism polskich. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.8, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa drukowanych czasopism polskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa drukowanych czasopism polskich. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.9, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa drukowanych czasopism polskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa drukowanych czasopism polskich. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.10, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa drukowanych czasopism polskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa drukowanych czasopism polskich. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.11, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa prasy drukowanej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa prasy drukowanej. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.12, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa prasy drukowanej z dostępem online.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa prasy drukowanej z dostępem online. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.13, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa prasy w wersji online.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa prasy w wersji online. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.14, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)