DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY ORAZ KOSMETYCZNYCH

Data publikacji 2020-12-09
Data zakończenia 2020-12-21 00:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papier toaletowy,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764140-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337610002, 337119006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
DLA ZAD. 1
Dostawa środków higieny: papieru toaletowego, ręczników papierowych, chusteczek higienicznych.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.

DLA ZAD. 2
Dostawa środków kosmetycznych: mydeł, kremów, past
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ.

Przedmiot zamówienia musi być oryginalnie opakowany. Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, ponadto przedmiot zamówienia musi posiadać wszystkie wymagane prawem pozwolenia na dopuszczenie do obrotu na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej, czyli: świadectwa, certyfikaty, akredytacje, atesty lub karty charakterystyki produktu. Wszystkie środki chemiczne wchodzące w skład produktu muszą posiadać etykiety w języku polskim zawierające następujące dane tj.: nazwa wyrobu, nazwa producenta, ciężar lub pojemność opakowania, data produkcji, okres przydatności do użytku i skład chemiczny.
Przedmiot zamówienia zostanie przez Wykonawcę wniesiony oraz ustawiony na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Wykonawca gwarantuje i zapewnia, że dostarczony przedmiot zamówienia jest nowy, pełnowartościowy, posiada właściwości zgodne z cechami określonymi w załączniku. Okres przydatności do użytku dla każdej z dostaw nie może być krótszy niż 75% terminu jego użytkowania.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w SIWZ.

1Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, ale posiada co najmniej, cechy, funkcje i parametry techniczne określone w SIWZ.
W przypadku zaproponowania produktu równoważnego, na potwierdzenie, że zaproponowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty karty katalogowe / karty produktu / karty charakterystyki sporządzone przez producenta/ dystrybutora zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające wszystkie dane techniczne (dokładny opis), umożliwiające porównanie danego przedmiotu z parametrami określonymi w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” wskazanymi przez Zamawiającego.

ZADANIE NR 1
Nazwę producenta, pełne oznaczenie oraz gramaturę produktu oferowanego w kolumnie 11 „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia” wypełniają wszyscy Wykonawcy.
ZADANIE NR 2
Nazwę producenta, pełne oznaczenie produktu oferowanego w kolumnie 11 „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia” wypełniają wszyscy Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0f7668a6-972d-42b4-9b23-2e5adcc5d843
Biuletyn 764140-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Regon 12122900000000
Zamawiajacy adres ulica gen. Sylwestra Kaliskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-908
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48261837865,
Zamawiajacy fax +48261839723
Zamawiajacy email dzp@wat.edu.pl,
Adres strony url WWW.WAT.EDU.PL
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny UCZELNIA PUBLICZNA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://wat.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wat.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej: https://wat.ezamawiajacy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, z dopiskiem „Dział Zamówień Publicznych"
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://wat.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY ORAZ KOSMETYCZNYCH
Numer referencyjny 122/DZZ/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest DLA ZAD. 1 Dostawa środków higieny: papieru toaletowego, ręczników papierowych, chusteczek higienicznych. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ. DLA ZAD. 2 Dostawa środków kosmetycznych: mydeł, kremów, past Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być oryginalnie opakowany. Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, ponadto przedmiot zamówienia musi posiadać wszystkie wymagane prawem pozwolenia na dopuszczenie do obrotu na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej, czyli: świadectwa, certyfikaty, akredytacje, atesty lub karty charakterystyki produktu. Wszystkie środki chemiczne wchodzące w skład produktu muszą posiadać etykiety w języku polskim zawierające następujące dane tj.: nazwa wyrobu, nazwa producenta, ciężar lub pojemność opakowania, data produkcji, okres przydatności do użytku i skład chemiczny. Przedmiot zamówienia zostanie przez Wykonawcę wniesiony oraz ustawiony na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje i zapewnia, że dostarczony przedmiot zamówienia jest nowy, pełnowartościowy, posiada właściwości zgodne z cechami określonymi w załączniku. Okres przydatności do użytku dla każdej z dostaw nie może być krótszy niż 75% terminu jego użytkowania. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w SIWZ. 1Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, ale posiada co najmniej, cechy, funkcje i parametry techniczne określone w SIWZ. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego, na potwierdzenie, że zaproponowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty karty katalogowe / karty produktu / karty charakterystyki sporządzone przez producenta/ dystrybutora zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające wszystkie dane techniczne (dokładny opis), umożliwiające porównanie danego przedmiotu z parametrami określonymi w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” wskazanymi przez Zamawiającego. ZADANIE NR 1 Nazwę producenta, pełne oznaczenie oraz gramaturę produktu oferowanego w kolumnie 11 „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia” wypełniają wszyscy Wykonawcy. ZADANIE NR 2 Nazwę producenta, pełne oznaczenie produktu oferowanego w kolumnie 11 „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia” wypełniają wszyscy Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia: zad. 1 i zad. 2 – sukcesywnie przez okres 12 m-cy licząc od dnia podpisania umowy lub do czasu wykorzystania kwoty określonej w par. 2 ust. 1 umowy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione OFERTA SKŁADANA W FORMIE PISEMNEJ 11.1. Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 i/lub 3A do SIWZ; d) W przypadku zaproponowania produktu równoważnego, na potwierdzenie, że zaproponowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego - karty katalogowe / karty produktu / karty charakterystyki sporządzone przez producenta/ dystrybutora zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające wszystkie dane techniczne (dokładny opis), umożliwiające porównanie danego przedmiotu z parametrami określonymi w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” wskazanymi przez Zamawiającego. e) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą; OFERTA SKŁADANA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 3 i/lub 3A do SIWZ; d) W przypadku zaproponowania produktu równoważnego, na potwierdzenie, że zaproponowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego - karty katalogowe / karty produktu / karty charakterystyki sporządzone przez producenta/ dystrybutora zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające wszystkie dane techniczne (dokładny opis), umożliwiające porównanie danego przedmiotu z parametrami określonymi w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” wskazanymi przez Zamawiającego. e) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą - oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego udzielenia lub kopia poświadczona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. f) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa regulująca współpracę, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność; Dokument wymieniony w pkt 11.16. ppkt. a) SIWZ należy podpisać w aplikacji za pośrednictwem platformy, natomiast pozostałe dokumenty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym poza aplikacją, a następnie zamieszczone na platformie. W przypadku dokumentów wymienionych w pkt 11.16 ppkt b), c), d) SIWZ zalecane jest, aby dokumenty zostały zapisane w pliku pdf, a następnie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy określonej w § 2 ust.1 umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy w zakresie: 1) zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie dołączony dokument stwierdzający, że oprócz zmiany handlowej nie nastąpiła zmiana asortymentu pod względem składu i jakości przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy, 2) zmiany przedmiotu zamówienia pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go produktem tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych korzystniejszych dla Zamawiającego. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie innego produktu, lub produktu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować produkt innego producenta, o lepszych parametrach jakościowych od wykazanych w załączniku do umowy, korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do wprowadzenia zmiany będzie oświadczenie producenta/oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 3. Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia. 4. Zaproponowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ujęty w aneksie powinien odpowiadać parametrom technicznym wykazanym w załączniku do umowy. 5. Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. 6. Zamówienia cząstkowe będą składane w formie określonej w § 4 ust. 1, w której wyszczególnione zostaną: asortyment, ilość bądź wielkości zamawianego przedmiotu. 7. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, Strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzanie aneksu do umowy. 8. W przypadku niezrealizowania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, Strony przewidują możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, do czasu zrealizowania wartościowego pozostałej części kwoty przeznaczonej do zapłaty za wykonanie przedmiotu umowy z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. Zawarcie aneksu nastąpi przed upływem terminu 12 m-cy.
IV 4 4 data 2020-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa;  administrator danych powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wat.edu.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 122/DZZ/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;  odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://wat.ezamawiajacy.pl;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.) − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.) − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa środków higieny: papieru toaletowego, ręczników papierowych, chusteczek higienicznych. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA ŚRODKÓW KOSMETYCZNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa środków kosmetycznych: mydeł, kremów, past Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)