Dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów opatrunkowych oraz różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Data publikacji 2020-12-09
Data zakończenia 2020-12-18 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
Miejscowość Mysłowice
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763512-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 331411197, 331411207, 331990001, 331411166, 331411104, 331411159, 331711103
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów opatrunkowych oraz różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 32 części zamówienia - pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Nr Pakiet
1. OSŁONA NA PRZEWODY STERYLNE
2. KOMPRESY
3. KOMPRESY II
4. SIATKA CHIRURGICZNA
5. SUKIENKI OPERACYJNE
6. ZESTAW DO WKŁUCIA CENTRALNEGO
7. MATY, PODKŁADY
8. FARTUCH STERYLNY
9. SERWETY
10. TAMPONY, TUPFERY
11. OSŁONY ORTOPEDYCZNE
12. CZEPKI
13. FARTUCHY STERYLNE
14. PRZYLEPCE, PASKI DO ZAMYKANIA RAN
15. GAZA, WATA
16. PODKŁADY Z FIZELINY
17. FARTUCHY
18. KOSZULE ZABIEGOWE
19. OSŁONA
20. PRZYLEPCE Z FOLII
21. PRZYLEPCE
22. KIESZENIE NA NARZEDZIA
23. KOMPRESY III
24. OPATRUNKI II
25. OPASKI, RĘKAWY
26. FOLIA OPERACYJNA
27. SERWETY, OSŁONY II
28. OPATRUNKI, PLASTRY
29. KOMPLETY CHIRURGICZNE
30. MASKI CHIRURGICZNE
31. OPATRUNKI DO MOCOWANIA KANIUL
32. OPASKI GIPSOWE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1 do 2.32 SIWZ.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
Produkty objęte niniejszym zamówieniem muszą być dopuszczone do obrotu na zasadach określonych ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 poz. 175 z późn zm.) , w tym spełniać następujące wymagania:
1. muszą spełniać tzw. wymagania zasadnicze w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania, oznakowania tych wyrobów, a także informacji dostarczonej przez wytwórcę,
2. wystawiono dla nich deklarację zgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
3. są oznakowane znakiem CE.
Zamawiający wymaga, aby daty ważności dostarczanych wyrobów nie były krótsze niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
Wielkości określone specyfikacją asortymentowo - ilościową zostały oszacowane na podstawie przewidywanego zapotrzebowania i są wielkością maksymalną. Ostateczna wielkość dostawy zostanie określona na podstawie sukcesywnych zamówień wynikających z potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający podał w załączniku nr 2 optymalne wielkości opakowań i wymagane ilości przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach o ilości innej niż żądana przez Zamawiającego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego przeliczenia ilości. Dopuszcza się przeliczenie ilości opakowań/ sztuk tak, aby ilość wyrobów była tożsama z ilością żądaną przez Zamawiającego. Fakt przeliczenia należy zaznaczyć w Specyfikacji Asortymentowo-Cenowej.
W miejscach gdzie Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania przez dany wyrób takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych, a w szczególności dotyczących poziomu bezpieczeństwa. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie do oferty: wykazu produktów oraz kart katalogowych lub innych dokumentów, w których zawarty jest ich dokładny opis pod kątem ich równoważności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tzn.:
Podane w Specyfikacjach Asortymentowo-Cenowa ilości asortymentu są ilościami orientacyjnymi niezbędnymi do obliczenia ceny oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości o 40%, stosownie do potrzeb wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów oraz przeprowadzanych zabiegów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu między pozycjami w zależności od potrzeb, bez konieczności zmian w umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości umowy o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zachowania cen jednostkowych na niezmienionym poziomie. Kompensacja nie może spowodować zwiększenia całkowitej wartości umowy.
Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowiązań odszkodowawczych z tego tytułu.
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 30% wartości przedmiotu zamówienia.
Towar dostarczany będzie sukcesywnie na podstawie składanych zamówień. Warunki realizacji dostaw określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c12bafc-c85d-444a-8cab-4cdc2c976600
Biuletyn 763512-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
Regon 00030825800000
Zamawiajacy adres ulica Bytomska
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Mysłowice
Zamawiajacy kod pocztowy 41-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 723183366,
Zamawiajacy fax 323183362
Zamawiajacy email e.przetargi@szpital2myslowice.pl,
Adres strony url www.szpital2myslowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital2myslowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital2myslowice.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://portal.smartpzp.pl/szpital2myslowice.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów opatrunkowych oraz różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Numer referencyjny Szp.2/NZ-271-25/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 32
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów opatrunkowych oraz różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 32 części zamówienia - pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli: Nr Pakiet 1. OSŁONA NA PRZEWODY STERYLNE 2. KOMPRESY 3. KOMPRESY II 4. SIATKA CHIRURGICZNA 5. SUKIENKI OPERACYJNE 6. ZESTAW DO WKŁUCIA CENTRALNEGO 7. MATY, PODKŁADY 8. FARTUCH STERYLNY 9. SERWETY 10. TAMPONY, TUPFERY 11. OSŁONY ORTOPEDYCZNE 12. CZEPKI 13. FARTUCHY STERYLNE 14. PRZYLEPCE, PASKI DO ZAMYKANIA RAN 15. GAZA, WATA 16. PODKŁADY Z FIZELINY 17. FARTUCHY 18. KOSZULE ZABIEGOWE 19. OSŁONA 20. PRZYLEPCE Z FOLII 21. PRZYLEPCE 22. KIESZENIE NA NARZEDZIA 23. KOMPRESY III 24. OPATRUNKI II 25. OPASKI, RĘKAWY 26. FOLIA OPERACYJNA 27. SERWETY, OSŁONY II 28. OPATRUNKI, PLASTRY 29. KOMPLETY CHIRURGICZNE 30. MASKI CHIRURGICZNE 31. OPATRUNKI DO MOCOWANIA KANIUL 32. OPASKI GIPSOWE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1 do 2.32 SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Produkty objęte niniejszym zamówieniem muszą być dopuszczone do obrotu na zasadach określonych ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 poz. 175 z późn zm.) , w tym spełniać następujące wymagania: 1. muszą spełniać tzw. wymagania zasadnicze w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania, oznakowania tych wyrobów, a także informacji dostarczonej przez wytwórcę, 2. wystawiono dla nich deklarację zgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, 3. są oznakowane znakiem CE. Zamawiający wymaga, aby daty ważności dostarczanych wyrobów nie były krótsze niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego. Wielkości określone specyfikacją asortymentowo - ilościową zostały oszacowane na podstawie przewidywanego zapotrzebowania i są wielkością maksymalną. Ostateczna wielkość dostawy zostanie określona na podstawie sukcesywnych zamówień wynikających z potrzeb Zamawiającego. Zamawiający podał w załączniku nr 2 optymalne wielkości opakowań i wymagane ilości przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach o ilości innej niż żądana przez Zamawiającego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego przeliczenia ilości. Dopuszcza się przeliczenie ilości opakowań/ sztuk tak, aby ilość wyrobów była tożsama z ilością żądaną przez Zamawiającego. Fakt przeliczenia należy zaznaczyć w Specyfikacji Asortymentowo-Cenowej. W miejscach gdzie Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania przez dany wyrób takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych, a w szczególności dotyczących poziomu bezpieczeństwa. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie do oferty: wykazu produktów oraz kart katalogowych lub innych dokumentów, w których zawarty jest ich dokładny opis pod kątem ich równoważności. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tzn.: Podane w Specyfikacjach Asortymentowo-Cenowa ilości asortymentu są ilościami orientacyjnymi niezbędnymi do obliczenia ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości o 40%, stosownie do potrzeb wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów oraz przeprowadzanych zabiegów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu między pozycjami w zależności od potrzeb, bez konieczności zmian w umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości umowy o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zachowania cen jednostkowych na niezmienionym poziomie. Kompensacja nie może spowodować zwiększenia całkowitej wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowiązań odszkodowawczych z tego tytułu. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 30% wartości przedmiotu zamówienia. Towar dostarczany będzie sukcesywnie na podstawie składanych zamówień. Warunki realizacji dostaw określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.1. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia przez wszystkich Wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub wspólnie razem wszyscy Wykonawcy. 7.3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą tej grupy nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga – oświadczenia / wypełnionego załącznika nr 5 do SIWZ nie należy składać wraz z ofertą. Aby było skuteczne, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia oświadczenia zobowiązany jest każdy z wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a. zmiana danych podmiotów zawierających umowę; b. zmiana nazwy handlowej towaru stanowiącego przedmiot umowy; c. określonych w § 6 ust. 6 niniejszej umowy d. obniżenie ceny przedmiotu umowy przez WYKONAWCĘ (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody ZAMAWIAJĄCEGO ani sporządzenia aneksu do Umowy); e. zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona; f. zmiana nazwy towaru, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym towarze; g. WYKONAWCA wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; h. Wytwórca towaru, będącego przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i WYKONAWCA zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; i. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość zmiany ilości towaru między pozycjami w danym pakiecie w zależności od potrzeb, bez konieczności zmian w Umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości umowy o zamówienie publiczne. 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 WYKONAWCA zobowiązany będzie przedłożyć ZAMAWIAJĄCEMU pisemny wniosek o zmianę Umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez ZAMAWIAJĄCEGO na proponowaną zmianę, ZAMAWIAJĄCY ma prawo rozwiązać umowę za jednomiesięcznym wypowiedzeniem. 3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Osłona na przewody sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych-1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kompresy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.2 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 3.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Kompresy II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.3 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Siatka chirurgiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.4 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sukienki operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.5 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestaw do wkłucia centralnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.6 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Maty, podkłady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.7 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Fartuch sterylny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.8 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Serwety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.9 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Tampony, tupfery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.10 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Osłony ortopedyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.11 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Czepki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.12 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Fartuchy sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.12 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Przylepce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.14 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 8.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Gaza, wata
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141115-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.15 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 3.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa podkłady z flizeliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.16 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Fartuchy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.17 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa koszule zabiegowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.17 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Osłona
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.19 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Przylepce z folii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.20 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Przylepce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.21 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Kieszenie na narzędzia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.22 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Kompresy III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.23 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 5.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Opatrunki II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.24 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 5.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Opaski, rękawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.25 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 6.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Folia operacyjn
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.26 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Serwety, osłony II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.27 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 4.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Opatrunki, plastry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.28 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Komplety chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.29 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Maski chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171110-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.30 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Opatrunki do mocowania kaniul
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.31 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Opaski gipsowe, podkłady gipsowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.32 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 4.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)