| GuidZP400 |
3c12bafc-c85d-444a-8cab-4cdc2c976600
|
| Biuletyn |
763512-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
|
| Regon |
00030825800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Bytomska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Mysłowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
723183366,
|
| Zamawiajacy fax |
323183362
|
| Zamawiajacy email |
e.przetargi@szpital2myslowice.pl,
|
| Adres strony url |
www.szpital2myslowice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital2myslowice.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital2myslowice.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://portal.smartpzp.pl/szpital2myslowice.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów opatrunkowych oraz różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
|
| Numer referencyjny |
Szp.2/NZ-271-25/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
32
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów opatrunkowych oraz różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 32 części zamówienia - pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Nr Pakiet
1. OSŁONA NA PRZEWODY STERYLNE
2. KOMPRESY
3. KOMPRESY II
4. SIATKA CHIRURGICZNA
5. SUKIENKI OPERACYJNE
6. ZESTAW DO WKŁUCIA CENTRALNEGO
7. MATY, PODKŁADY
8. FARTUCH STERYLNY
9. SERWETY
10. TAMPONY, TUPFERY
11. OSŁONY ORTOPEDYCZNE
12. CZEPKI
13. FARTUCHY STERYLNE
14. PRZYLEPCE, PASKI DO ZAMYKANIA RAN
15. GAZA, WATA
16. PODKŁADY Z FIZELINY
17. FARTUCHY
18. KOSZULE ZABIEGOWE
19. OSŁONA
20. PRZYLEPCE Z FOLII
21. PRZYLEPCE
22. KIESZENIE NA NARZEDZIA
23. KOMPRESY III
24. OPATRUNKI II
25. OPASKI, RĘKAWY
26. FOLIA OPERACYJNA
27. SERWETY, OSŁONY II
28. OPATRUNKI, PLASTRY
29. KOMPLETY CHIRURGICZNE
30. MASKI CHIRURGICZNE
31. OPATRUNKI DO MOCOWANIA KANIUL
32. OPASKI GIPSOWE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1 do 2.32 SIWZ.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
Produkty objęte niniejszym zamówieniem muszą być dopuszczone do obrotu na zasadach określonych ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 poz. 175 z późn zm.) , w tym spełniać następujące wymagania:
1. muszą spełniać tzw. wymagania zasadnicze w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania, oznakowania tych wyrobów, a także informacji dostarczonej przez wytwórcę,
2. wystawiono dla nich deklarację zgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
3. są oznakowane znakiem CE.
Zamawiający wymaga, aby daty ważności dostarczanych wyrobów nie były krótsze niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
Wielkości określone specyfikacją asortymentowo - ilościową zostały oszacowane na podstawie przewidywanego zapotrzebowania i są wielkością maksymalną. Ostateczna wielkość dostawy zostanie określona na podstawie sukcesywnych zamówień wynikających z potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający podał w załączniku nr 2 optymalne wielkości opakowań i wymagane ilości przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach o ilości innej niż żądana przez Zamawiającego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego przeliczenia ilości. Dopuszcza się przeliczenie ilości opakowań/ sztuk tak, aby ilość wyrobów była tożsama z ilością żądaną przez Zamawiającego. Fakt przeliczenia należy zaznaczyć w Specyfikacji Asortymentowo-Cenowej.
W miejscach gdzie Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania przez dany wyrób takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych, a w szczególności dotyczących poziomu bezpieczeństwa. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie do oferty: wykazu produktów oraz kart katalogowych lub innych dokumentów, w których zawarty jest ich dokładny opis pod kątem ich równoważności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tzn.:
Podane w Specyfikacjach Asortymentowo-Cenowa ilości asortymentu są ilościami orientacyjnymi niezbędnymi do obliczenia ceny oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości o 40%, stosownie do potrzeb wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów oraz przeprowadzanych zabiegów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu między pozycjami w zależności od potrzeb, bez konieczności zmian w umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości umowy o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zachowania cen jednostkowych na niezmienionym poziomie. Kompensacja nie może spowodować zwiększenia całkowitej wartości umowy.
Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowiązań odszkodowawczych z tego tytułu.
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 30% wartości przedmiotu zamówienia.
Towar dostarczany będzie sukcesywnie na podstawie składanych zamówień. Warunki realizacji dostaw określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.1. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia przez wszystkich Wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub wspólnie razem wszyscy Wykonawcy.
7.3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą tej grupy nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga – oświadczenia / wypełnionego załącznika nr 5 do SIWZ nie należy składać wraz z ofertą. Aby było skuteczne, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia oświadczenia zobowiązany jest każdy z wykonawców.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
a. zmiana danych podmiotów zawierających umowę;
b. zmiana nazwy handlowej towaru stanowiącego przedmiot umowy;
c. określonych w § 6 ust. 6 niniejszej umowy
d. obniżenie ceny przedmiotu umowy przez WYKONAWCĘ (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody ZAMAWIAJĄCEGO ani sporządzenia aneksu do Umowy);
e. zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona;
f. zmiana nazwy towaru, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym towarze;
g. WYKONAWCA wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
h. Wytwórca towaru, będącego przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i WYKONAWCA zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
i. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość zmiany ilości towaru między pozycjami w danym pakiecie w zależności od potrzeb, bez konieczności zmian w Umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości umowy o zamówienie publiczne.
2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 WYKONAWCA zobowiązany będzie przedłożyć ZAMAWIAJĄCEMU pisemny wniosek o zmianę Umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez ZAMAWIAJĄCEGO na proponowaną zmianę, ZAMAWIAJĄCY ma prawo rozwiązać umowę za jednomiesięcznym wypowiedzeniem.
3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Osłona na przewody sterylne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja
Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych-1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Kompresy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.2 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 3.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Kompresy II
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.3 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Siatka chirurgiczna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141120-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.4 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Sukienki operacyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.5 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zestaw do wkłucia centralnego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.6 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Maty, podkłady
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.7 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Fartuch sterylny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.8 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Serwety
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.9 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Tampony, tupfery
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.10 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Osłony ortopedyczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.11 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Czepki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.12 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Fartuchy sterylne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.12 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
Przylepce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.14 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 8.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
Gaza, wata
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141115-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.15 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 3.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
16
|
| Zalacznik nazwa |
podkłady z flizeliny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.16 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
17
|
| Zalacznik nazwa |
Fartuchy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.17 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
18
|
| Zalacznik nazwa |
koszule zabiegowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.17 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
19
|
| Zalacznik nazwa |
Osłona
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.19 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
20
|
| Zalacznik nazwa |
Przylepce z folii
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.20 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
21
|
| Zalacznik nazwa |
Przylepce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.21 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
22
|
| Zalacznik nazwa |
Kieszenie na narzędzia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.22 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
23
|
| Zalacznik nazwa |
Kompresy III
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.23 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 5.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
24
|
| Zalacznik nazwa |
Opatrunki II
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.24 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 5.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
25
|
| Zalacznik nazwa |
Opaski, rękawy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.25 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 6.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
26
|
| Zalacznik nazwa |
Folia operacyjn
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.26 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
27
|
| Zalacznik nazwa |
Serwety, osłony II
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.27 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 4.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
28
|
| Zalacznik nazwa |
Opatrunki, plastry
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.28 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
29
|
| Zalacznik nazwa |
Komplety chirurgiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.29 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
30
|
| Zalacznik nazwa |
Maski chirurgiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171110-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.30 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
31
|
| Zalacznik nazwa |
Opatrunki do mocowania kaniul
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.31 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
32
|
| Zalacznik nazwa |
Opaski gipsowe, podkłady gipsowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.32 do SIWZ. Ilość pozycji asortymentowych - 4.
|
| | |