| GuidZP400 |
ecf5a047-748f-4a7d-aba3-406031cc9e3f
|
| Biuletyn |
766673-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 141 im.Mjr.H.Sucharskiego
|
| Regon |
00000000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szaserów
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
117
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
04-349
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-22 6106772
|
| Zamawiajacy fax |
0-22 6106772
|
| Zamawiajacy email |
sp141@edu.um.warszawa.pl
|
| Adres strony url |
https://sp141warszawa.edupage.org/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://sp141warszawa.edupage.org/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://sp141warszawa.edupage.org/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 141 im. majora Henryka Sucharskiego ul. Szaserów 117, 04-349 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 141 im. Majora Henryka Sucharskiego w Warszawie – 2021 rok”
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
| Okreslenie przedmiotu |
dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 141 im. mjr. H. Sucharskiego - 2021 rok.
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2021 r. (w przypadku
przedłużającej się procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2021 r., zgodnie z zawartą umową, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia i w załącznikach 2.1-2.3do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony
został na 3 części. Część 1Produkty ogólnospożywcze i nabiał -szczegółowy opis części zamówienia
znajduje się w załączniku do SIWZ nr 2.1; Część 2: Warzywa, owoce świeże oraz jaja konsumpcyjne
-szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ nr 2.2; Część 3:
Mięso i wędliny -szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ nr 2.3;
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że posiada decyzję właściwego
organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą zakład Wykonawcy w rozumieniu art. 62 ust. 1
pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252,
z późn. zm.)
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że: a. dysponuje co najmniej
jednym pojazdem spełniającym wymagania do przewozu żywności oraz wymogi sanitarno –
epidemiologiczne; b. należycie zrealizował co najmniej trzy dostawy artykułów żywnościowych o
wartości brutto minimum 100.000,00 zł każda. Przez dostawę rozumie się: sukcesywną dostawę artykułów spożywczych, w asortymencie należącym do grupy produktów odpowiadającej części
zamówienia, na którą składana jest oferta, przez okres minimum jednego roku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz pojazdów będących w dyspozycji Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ) oraz
kopii dokumentu (poświadczonej za zgodność z oryginałem) - decyzji wydanej przez organ
Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej w sprawie spełniania wymagań
koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi – dopuszczającej środek
transportu wskazany w wykazie pojazdów do przewozu artykułów spożywczych, 2. kopii dokumentu
(poświadczonej za zgodność z oryginałem) - zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów
podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzję właściwego
organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą zakład Wykonawcy w rozumieniu
odpowiednio art. 62 ust. 1 pkt 4 i 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i
żywienia (Dz. U. z 2017 r. 149 ze zm). 3. wykazu wykonanych dostaw (zgodnie z Załącznikiem Nr 7
do SIWZ) artykułów żywnościowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 100.000 zł brutto
każda. Wykonawcy składający ofertę na kilka części zamówienia są obowiązani przedstawić wykaz
dostaw w odniesieniu do każdej z części z osobna. Do wykazu Wykonawcy są zobowiązani dołączyć
kopię dokumentów (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) potwierdzających należyte wykonanie
ww. dostaw 4)zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na
zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub
kryteriów selekcji, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt
7.1.2.SIWZ Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu
zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1.3. SIWZ
Informacje zawarte w powyższych oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że
Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
(oświadczenie stanowi Załącznik numer 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca
może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy
Wykonawca
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca składa wraz z ofertą (zgodną z Załącznikiem nr 1 do SIWZ): 1)wypełniony i podpisany
formularz cenowy (zgodnie z Załącznikiem 2 do SIWZ). 2)w celu wykazania spełniania przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1, 1b ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych aktualne na dzień złożenia oferty oświadczenie o
spełnieniu ww. warunków (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ). Dla Wykonawcy/Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego - w przypadku kiedy Wykonawcy
wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego powyższe oświadczenie składa każdy z
nich. 3)w celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.
24 ust. 1 pkt 12-23 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 oraz na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1,2, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ) Dla
Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego - w
przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego powyższe
oświadczenie składa każdy z nich. 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałania, z której
będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej
kopii; 5)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za
zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych
wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17
lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca
wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów
złożonych wraz z ofertą;
|
| IV 4 4 data |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Część 1: Produkty ogólnospożywcze i nabiał
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wykonanie
zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2021 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2021 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia i w załączniku 2.1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce świeże oraz jaja konsumpcyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wykonanie
zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2021 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2021 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia i w załączniku 2.2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wykonanie
zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2021 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2021 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia i w załączniku 2.3 do SIWZ
|
| | |