Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego GAJDA - MED sp. z o.o.

Data publikacji 2020-12-14
Data zakończenia 2020-12-22 00:00:00
Instytucja SZPITAL POWIATOWY GAJDA-MED Sp. z o.o.
Miejscowość Pułtusk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766400-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roczne dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego GAJDA - MED sp. z o.o. 2. Zamówienie obejmuje 31 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości dostaw stanowi druk Formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e71c6cc0-5151-4286-a3c7-88c3e72d2ed3
Biuletyn 766400-N-2020
Zamawiajacy nazwa SZPITAL POWIATOWY GAJDA-MED Sp. z o.o.
Regon 36150581000000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Teofila Kwiatkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Pułtusk
Zamawiajacy kod pocztowy 06-102
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 23 691 99 01
Zamawiajacy fax 23 691 99 06
Zamawiajacy email sekretariat@szpital.pultusk.pl
Adres strony url www.gajdamed.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.gajdamed.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gajdamed.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy GAJDA - MED Sp. z o.o., ul. Teofila Kwiatkowskiego 19, 06-100 Pułtusk - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego GAJDA - MED sp. z o.o.
Numer referencyjny 06/PN/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są roczne dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego GAJDA - MED sp. z o.o. 2. Zamówienie obejmuje 31 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości dostaw stanowi druk Formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i do złożenia Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i 1b oraz z art. 24 ust. 1 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, formularza cenowego, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) w zakresie: 1. numeru katalogowego produktu, 2. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, 3. przedmiotowym (produkt zamienny), 4. liczby opakowań/sztuk/para/fiol./fl, itp., 5. zamiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych w ramach zadania przy zachowaniu tej samej ceny, 6. zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem. 2) w sytuacji gdy: 1) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony), 2) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, 3) Wykonawca zaoferuje niższą cenę. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: 1) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 2) Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz.
IV 4 4 data 2020-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy GAJDA – MED. Sp. z o.o. ul. Teofila Kwiatkowskiego 19, 06-102 Pułtusk, tel. (0-23) 691 99 01, fax. (0-23) 691 99 06, e-mail: sekretariat@gajdamed.pl 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Powiatowym GAJDA jest Pan Dariusz Deptuła adres e-mail: ddeptuła@gajdamed.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku do Szpitala Powiatowego GAJDA – MED. Sp. z o.o., nr 06/PN/ZP/2020 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843, ze zm.); 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały i sprzęt jednorazowego użytku 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (18 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały i sprzęt jednorazowego użytku 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (18 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały i sprzęt jednorazowego użytku 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (27 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materiały i sprzęt jednorazowego użytku 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (8 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Materiały i sprzęt jednorazowego użytku 5 (ostrza i dreny)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (11 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Materiały i sprzęt jednorazowego użytku 6 (ostrza do strzygarki)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (1 pozycja asortymentowa) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Materiały i sprzęt jednorazowego użytku 7 (ostrza do strzygarki)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (1 pozycja asortymentowa) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Materiały i sprzęt jednorazowego użytku 8 (żele poślizgowe do cewnikowania)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (3 pozycje asortymentowe) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Materiały i sprzęt jednorazowego użytku 9 (narzędzia laryngologiczne jednorazowego użytku)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (8 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Sprzęt jednorazowego uzytku dla potrzeb OIT oraz Bloku Operacyjnego 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (13 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Sprzęt jednorazowego uzytku dla potrzeb OIT oraz Bloku Operacyjnego 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (15 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Sprzęt jednorazowego uzytku dla potrzeb OIT oraz Bloku Operacyjnego 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (12 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Sprzęt jednorazowego uzytku dla potrzeb OIT oraz Bloku Operacyjnego 4 (zestawy do żywienia dojelitowego)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (3 pozycje asortymentowe) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Materiały operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (11 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Folie operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (1 pozycja asortymentowa) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Materiały dla potrzeb Oddziału Neonatologii 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (5 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Materiały dla potrzeb Oddziału Neonatologii 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (3 pozycje asortymentowe) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Materiały do diagnostyki obrazowej 1 (estawy do kolonoskopii wirtualnej)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (1 pozycja asortymentowa) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Materiały do diagnostyki obrazowej 2 (zestawy CT duo)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (2 pozycje asortymentowe) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Maski, czepki, odzież ochronna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (14 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Odzież operacyjna jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (4 pozycje asortymentowe) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Zestaw do zakłądania elektrod do serca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (2 pozycje asortymentowe) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Akcesoria do eektrokoagulacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (2 pozycje asortymentowe) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Papiery rejestracyjne do aparatów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (19 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Sprzęt pomocniczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (3 pozycje asortymentowe) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Asortyment dla Oddziału Ginekologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (2 pozycje asortymentowe) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Plastry ochronne i dezynfekcja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (2 pozycje asortymentowe) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Zestawy do higieny jamy ustnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (1 pozycja asortymentowa) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Sprzęt jednorazowego użytku dla potrzeb OIT oraz Bloku Operacyjnego 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (10 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Odsysanie pola operacyjnego i ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (10 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Sterylne obłożenia operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku (20 pozycji asortymentowych) określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)