GuidZP400 |
9ef49b19-cff4-4b15-af03-7daad30619e2
|
Biuletyn |
766494-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej
|
Regon |
36719081000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
146393034, 146393034
|
Zamawiajacy email |
e.tutaj@zaz.tarnow.pl, m.sawczak@zaz.tarnow.pl
|
Adres strony url |
www.slonecznewzgorze.tarnow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt Gminy Miasta Tarnowa pn. OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI w Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej „Słoneczne wzgórze” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakład budżetowy.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.slonecznewzgorze.tarnow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze” ul. Sanguszków 28A 33-100 Tarnów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa ciast oraz soków i napojów do budynku CRSiZ ZAZ „Słoneczne Wzgórze” w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A”
|
Numer referencyjny |
ZAZ/2/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część I – Dostawa soków i napojów do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15982000-5
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz
załącznik nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. (soki i napoje)
- dostawa według potrzeb Zamawiającego, jednak nie mniej niż trzy razy w tygodniu, dostarczona po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, wniesiona bezpośrednio do budynku Zamawiającego.
Uwaga: Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia dwóch witryn chłodniczych o pojemności ok. 513 litr, w których zamawiający będzie przechowywał towar.
-Wykonawca zobowiązuje się do pełnej kontroli technicznej udostępnionego sprzętu
Część II – Dostawa ciast do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15812000-3
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 4 do SIWZ- formularz cenowy. ( ciasta)
- dostawa według potrzeb Zamawiającego, 1-3 razy w tygodniu, dostarczona po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, wniesiona bezpośrednio do budynku Zamawiającego
- ciasta powinny być bardzo dobrze zabezpieczone podczas transportu, aby nie uległy uszkodzeniom mechanicznym
- należy przewozić środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu żywności w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości
- Zamawiający nie przyjmie zamówienia wówczas, gdy wystąpi chociaż jedna z następujących sytuacji: ciasto będzie spalone lub niedopieczone, wystąpią zanieczyszczenia mechaniczne, widoczne będą objawy pleśnienia, psucia bądź deformacje mechaniczne, widoczne będzie oddzielenie się nadzienia od ciasta, masy będą miały widoczne grudki (z mąki bądź masła) , widoczna będzie obecność szkodników lub ich pozostałości.
1. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny, tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako przykładowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
15982000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnego na dzień złożenia, następującego dokumentu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 2.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2.1.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty i wszystkie załączone oświadczenia i dokumenty podpisuje własnoręcznie osoba reprezentująca Wykonawcę na podstawie wpisu do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, albo osoba należycie umocowana przez osobę uprawnioną do reprezentacji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz
w przypadku:
1) zmiany obowiązujących aktów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) zmiany wynagrodzenia umownego w razie zmiany stawek podatku od towarów
i usług, w takim przypadku wynagrodzenie umowne ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu lub zmniejszeniu,
3) zmiany podwykonawców, jeżeli Wykonawca w ofercie wykazał, że polegał będzie na wiedzy
i doświadczeniu podwykonawcy, zmiana takiego podwykonawcy jest możliwa jedynie
w przypadku wykazania spełniania tego warunku przez proponowanego podwykonawcę; zmiana podwykonawcy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego,
4) zmiany danych adresowych Stron,
5) zmiany warunków i terminów płatności,
6) zmiany sposobu realizacji umowy, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej przedmiotu umowy,
a zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w przypadku:
1) wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej rozumie się okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie;
2) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
3. Strona wnioskująca o zmianę umowy w zakresie wskazanym w ust. 1 i 2 przedłoży drugiej Stronie wniosek o zmianę umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczności wprowadzenia takiej zmiany umowy.
4. Wszelkie zmiany i uzupełniania postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa soków i napojów do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15982000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz
załącznik nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. (soki i napoje)
- dostawa według potrzeb Zamawiającego, jednak nie mniej niż trzy razy w tygodniu, dostarczona po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, wniesiona bezpośrednio do budynku Zamawiającego.
Uwaga: Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia dwóch witryn chłodniczych o pojemności ok. 513 litr, w których zamawiający będzie przechowywał towar.
-Wykonawca zobowiązuje się do pełnej kontroli technicznej udostępnionego sprzętu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ciast do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15812000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 4 do SIWZ- formularz cenowy. ( ciasta)
- dostawa według potrzeb Zamawiającego, 1-3 razy w tygodniu, dostarczona po upływie max 24h od momentu złożenia zamówienia, wniesiona bezpośrednio do budynku Zamawiającego
- ciasta powinny być bardzo dobrze zabezpieczone podczas transportu, aby nie uległy uszkodzeniom mechanicznym
- należy przewozić środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu żywności w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości
- Zamawiający nie przyjmie zamówienia wówczas, gdy wystąpi chociaż jedna z następujących sytuacji: ciasto będzie spalone lub niedopieczone, wystąpią zanieczyszczenia mechaniczne, widoczne będą objawy pleśnienia, psucia bądź deformacje mechaniczne, widoczne będzie oddzielenie się nadzienia od ciasta, masy będą miały widoczne grudki (z mąki bądź masła) , widoczna będzie obecność szkodników lub ich pozostałości.
|
| |