| GuidZP400 |
d9722e38-6003-4b2d-b820-2bf4bdb54bfe
|
| Biuletyn |
766149-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
|
| Regon |
30310705000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sidorska
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Biała Podlaska
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
21-500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
83 344 99 00
|
| Zamawiajacy fax |
83 344 99 50
|
| Zamawiajacy email |
r.olczuk@pswbp.pl
|
| Adres strony url |
www.pswbp.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
„Z myślą o wszystkich” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, Priorytet III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych, umowa nr POWR.03.05.00-00-PU11/19-00
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkoła Wyższa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
bip.pswbp.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.pswbp.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej (w postaci papierowej)
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorska 95/97, 21 –500 Biała Podlaska
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych zamawianych na potrzeby projektu pt. „Z myślą o wszystkich” realizowanego przez Państwową Szkołę Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
|
| Numer referencyjny |
SZP.272.654.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa pomocy dydaktycznych zamawianych na potrzeby projektu pt. „Z myślą o wszystkich” realizowanego przez Państwową Szkołę Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej, szczegółowo opisane w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie:
1. pozycje 1-3, 5-23 Opisu przedmiotu zamówienia do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy;
2. pozycje od 24-29 Opisu przedmiotu zamówienia do 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy;
3. pozycja 30 Opisu przedmiotu zamówienia do 49 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy;
4. pozycja 4 Opisu przedmiotu zamówienia do 112 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, polegającym na wykonaniu (dostarczeniu i odebraniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu / urządzeń dla osób niepełnosprawnych i / lub sprzętu / urządzeń rehabilitacyjnych o łącznej wartości minimum 200 000,00 zł netto (słownie: dwieście tysięcy złotych). Dla dostaw zrealizowanych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przeliczenie wg. średniego kursu tej waluty ogłoszonego przez NBP i obowiązującej w dniu zawarcia danej umowy. Przez dostawę Zamawiający rozumie pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. O ile nie wynika to z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy.
3. W zakresie potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada określonym wymaganiom Wykonawca należy przedłoży opis oferowanego asortymentu pozwalający na ocenę zgodności oferowanego asortymenty oraz ich parametrów z wymaganiami wskazanymi w SIWZ (np.: dołączenie kart katalogowych, podanie producenta modelu, opisy techniczne i funkcjonalne itp.).
4. Zamawiający informuje, iż nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem.
5. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie wskazać część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.
6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 7.2. SIWZ w części dotyczącej podwykonawców.
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7.1. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do wniosku.
7.2. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika.
7.3. Przepisy i wymagania dotyczące niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu stosuje się odpowiednio do każdego Wykonawcy.
7.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczące każdego z tych Wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnika.
7.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia zobowiązani będą do zawarcia między sobą umowy cywilno-prawnej. Umowa musi być zawarta na czas trwania umowy. Niezwłocznie, po zawiadomieniu o wyborze oferty, jednakże nie później niż 3 dni od wysłania ww. zawiadomienia przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą przedstawić Zamawiającemu umowę, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji umowy, w oryginale.
7.6. Umowa, o której mowa wyżej musi być podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. W umowie tej Wykonawcy wyznaczą spośród siebie Pełnomocnika upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę. Pełnomocnik upoważniony będzie także do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie realizujących umowę.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, epidemii, pandemii, działania militarne itp.). Zmiana postanowień umowy będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu jego realizacji, wynagrodzenia, terminu realizacji itp., i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy nr POWR.03.05.00-00-PU11/19-00 z dnia 24.04.2020 r. lub projektu pt. „Z myślą o wszystkich” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Os priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe Programy szkół wyższych, zostanie określona przez Strony i wprowadzona w formie aneksu
2. Zamawiający dopuszcza zmiany w sytuacji wystąpienia problemów finansowych po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych. Zmiana postanowień umowy będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu jego realizacji, wynagrodzenia, terminu realizacji itp., i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy nr POWR.03.05.00-00-PU11/19-00 z dnia 24.04.2020 r. lub projektu pt. „Z myślą o wszystkich” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Os priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe Programy szkół wyższych, zostanie określona przez Strony i wprowadzona w formie aneksu
3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu oferowanego przez Wykonawcę, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili złożenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od producenta danego asortymentu informacji dotyczącej daty zaprzestania produkcji i zaoferować w zamian inny asortyment o identycznych lub wyższych parametrach technicznych i funkcjonalności w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawić na piśmie propozycje zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej określonej w opisie przedmiotu zamówienia. Zmiana postanowień umowy będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu jego realizacji, wynagrodzenia, terminu realizacji itp., i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy nr POWR.03.05.00-00-PU11/19-00 z dnia 24.04.2020 r. lub projektu pt. „Z myślą o wszystkich” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Os priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe Programy szkół wyższych, zostanie określona przez Strony i wprowadzona w formie aneksu
4. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wprowadzenia przez władze państwowe lub samorządowe po terminie składania ofert restrykcji / ograniczeń / zakazów / zaleceń związanych z epidemią / pandemią COVID-19 lub zamknięcia bądź chwilowego zawieszenia lub ograniczenia działalności Wykonawcy lub Zamawiającego w związku z epidemią / pandemią COVID-19 (kwarantanny itp.). Zmiana postanowień umowy będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu jego realizacji, wynagrodzenia, terminu realizacji itp., i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy nr POWR.03.05.00-00-PU11/19-00 z dnia 24.04.2020 r. lub projektu pt. „Z myślą o wszystkich” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Os priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe Programy szkół wyższych, zostanie określona przez Strony i wprowadzona w formie aneksu
5. Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno ze strony Zamawiającego, jak i Wykonawcy, zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących strony itp. podobne zmiany nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|