GuidZP400 |
690c89b1-4ce6-42f9-b60b-f7daf13a9011
|
Biuletyn |
764690-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
|
Regon |
47120816400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
113
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-549
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 6393452, 6393458
|
Zamawiajacy fax |
426 393 452
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.skwam@wp.pl
|
Adres strony url |
http://www.uskwam.umed.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.uskwam.umed.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.uskwam.umed.lodz.pl/cms/?page_id=2363
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/uskwam_umedlodz
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ USK im. WAM-CSW UM w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna - pokój obok sekretariatu Dyrekcji
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży medycznej i obuwia medycznego dla personelu szpitalnego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi
|
Numer referencyjny |
209/PN/ZP/D/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest:
Dostawa odzieży medycznej i obuwia medycznego dla personelu szpitalnego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi, (zwanego dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 2 pakiety.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”).
|
Cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w terminie:
Pakiet nr 1 – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Pakiet nr 2 – 30 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od
dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP,
przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4
do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, dokumentów dotyczących spełniania przez oferowany towar warunków wymaganych przez Zamawiającego:
1. dla całego asortymentu wskazanego w Pakiecie 1 w załączniku nr 2 do SIWZ – dokument potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących tkaniny określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, wystawionego przez producenta tkaniny lub inną instytucje uprawnioną do potwierdzania parametrów tkaniny lub karty parametrów technicznych.
2. dla całego asortymentu wskazanego w Pakiecie 1 w załączniku nr 2 do SIWZ – Certyfikatu Zgodności z PN – P – 84525 oraz ENV 14237 na tkaninę oraz wyroby gotowe.
3. dla całego asortymentu wskazanego w Pakiecie 1 w załączniku nr 2 do SIWZ – Certyfikatu Oko-tex lub równoważny na: tkaninę, napy, nici.
4. dla całego asortymentu wskazanego w Pakiecie 1 w załączniku nr 2 do SIWZ – Informacje (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego towaru, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia określonym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
5. dla całego asortymentu wskazanego w Pakiecie 2 w załączniku nr 2 do SIWZ – Deklarację zgodności, iż dany wyrób posiada oznakowanie CE i spełnia wymagania w zakresie dyrektywy Unijnej, WE 89/686/CE, wystawione przez jednostkę notyfikowaną.
6. dla całego asortymentu wskazanego w Pakiecie 2 w załączniku nr 2 do SIWZ – Informacje (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego towaru, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia określonym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1. „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w rozdziale VIII SIWZ).
2. „Formularz asortymentowo-cenowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ.
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z opracowanymi wzorami umowy w zależności od pakietu - załączniki Nr 5.1 i 5.2. do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest:
Dostawa odzieży medycznej dla personelu szpitalnego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi, (zwanego dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest:
Dostawa obuwia medycznego dla personelu szpitalnego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi, (zwanego dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”).
|
| |