Dostawa odzieży medycznej i obuwia medycznego dla personelu szpitalnego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi

Data publikacji 2020-12-15
Data zakończenia 2020-12-28 00:00:00
Instytucja SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764690-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest:
Dostawa odzieży medycznej i obuwia medycznego dla personelu szpitalnego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi, (zwanego dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 2 pakiety.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 690c89b1-4ce6-42f9-b60b-f7daf13a9011
Biuletyn 764690-N-2020
Zamawiajacy nazwa SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Regon 47120816400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 113
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-549
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6393452, 6393458
Zamawiajacy fax 426 393 452
Zamawiajacy email zamowienia.skwam@wp.pl
Adres strony url http://www.uskwam.umed.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.uskwam.umed.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.uskwam.umed.lodz.pl/cms/?page_id=2363
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/uskwam_umedlodz
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ USK im. WAM-CSW UM w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna - pokój obok sekretariatu Dyrekcji
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży medycznej i obuwia medycznego dla personelu szpitalnego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi
Numer referencyjny 209/PN/ZP/D/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa odzieży medycznej i obuwia medycznego dla personelu szpitalnego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi, (zwanego dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 2 pakiety. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”).
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 30
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w terminie: Pakiet nr 1 – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Pakiet nr 2 – 30 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, dokumentów dotyczących spełniania przez oferowany towar warunków wymaganych przez Zamawiającego: 1. dla całego asortymentu wskazanego w Pakiecie 1 w załączniku nr 2 do SIWZ – dokument potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących tkaniny określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, wystawionego przez producenta tkaniny lub inną instytucje uprawnioną do potwierdzania parametrów tkaniny lub karty parametrów technicznych. 2. dla całego asortymentu wskazanego w Pakiecie 1 w załączniku nr 2 do SIWZ – Certyfikatu Zgodności z PN – P – 84525 oraz ENV 14237 na tkaninę oraz wyroby gotowe. 3. dla całego asortymentu wskazanego w Pakiecie 1 w załączniku nr 2 do SIWZ – Certyfikatu Oko-tex lub równoważny na: tkaninę, napy, nici. 4. dla całego asortymentu wskazanego w Pakiecie 1 w załączniku nr 2 do SIWZ – Informacje (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego towaru, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia określonym w załączniku Nr 2 do SIWZ. 5. dla całego asortymentu wskazanego w Pakiecie 2 w załączniku nr 2 do SIWZ – Deklarację zgodności, iż dany wyrób posiada oznakowanie CE i spełnia wymagania w zakresie dyrektywy Unijnej, WE 89/686/CE, wystawione przez jednostkę notyfikowaną. 6. dla całego asortymentu wskazanego w Pakiecie 2 w załączniku nr 2 do SIWZ – Informacje (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego towaru, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia określonym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w rozdziale VIII SIWZ). 2. „Formularz asortymentowo-cenowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z opracowanymi wzorami umowy w zależności od pakietu - załączniki Nr 5.1 i 5.2. do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa odzieży medycznej dla personelu szpitalnego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi, (zwanego dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa obuwia medycznego dla personelu szpitalnego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi, (zwanego dalej towarem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostaw
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)