| GuidZP400 |
2c11f81e-e15e-440c-9d95-fee032c7cede
|
| Biuletyn |
766990-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
|
| Regon |
00000000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Plac Słowiański
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Malbork
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
82-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
556 460 400
|
| Zamawiajacy email |
starostwo@powiat.malbork.pl
|
| Adres strony url |
https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej tradycyjnej złożonej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera bądź osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Malborski Plac Słowiański 17 Sekretariat pokój 24 82-200 Malbork
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń budynku sportowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku przy Placu Gabriela Narutowicza 14” – MONITORING
|
| Numer referencyjny |
ZZP.272.76.2020.PSH
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń budynku sportowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku przy Placu Gabriela Narutowicza 14” Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 osobne Części. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych dla poszczególnych Części. Wykonawca nie może złożyć oferty na wybrane pozycje z danej Części, tylko na wszystkie pozycje z Części. W przypadku złożenia oferty obejmującej niepełny przedmiot zamówienia tzn. nie będzie zawierała wszystkich pozycji – skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
|
| Cpv glowny przedmiot |
35125300-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
70
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia wynosi: * – dla Części każdej z Części osobno:
– od 1 do 28 dni kalendarzowych – termin minimalny,
– od 29 do 56 dni kalendarzowych – termin pośredni,
– od 57 do 70 dni kalendarzowych – termin maksymalny,
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24ust. 5 pkt 1) ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej przedkłada dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu dalszego potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) kartę produktu, kartę katalogową, specyfikację techniczną, opis techniczny lub inny dokument
potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego – dotyczy każdej z pozycji Formularzy cenowych.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1). 2) Wypełnione Formularze Cenowe (załączniki nr 6 - 7 do SIWZ). 3) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie
ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. 4) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13) i 14) oraz 16) – 20) oraz art. 24 ust. 5 pkt
1) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności – jeśli dotyczy. 5) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów
rejestrowych (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP (wzór - załącznik nr 4). UWAGA: powyższe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania tj. dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego
(https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia pod nr ZZP.272.76.2020.PSH) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga aby wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy (stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Strony przed zawarciem umowy mogą uzupełnić lub zmodyfikować
Projekt umowy w zakresie, który nie został określony w ofercie, np. kwestie organizacyjno-porządkowe. 3. Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w Projekcie umowy. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie
w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 5. Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią
jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie mogą być podstawą roszczenia Wykonawcy o dokonanie zmian.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Urządzenia monitorujące wraz z montażem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35125300-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
70
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi: * – dla Części każdej z Części osobno:
– od 1 do 28 dni kalendarzowych – termin minimalny,
– od 29 do 56 dni kalendarzowych – termin pośredni,
– od 57 do 70 dni kalendarzowych – termin maksymalny,
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń budynku sportowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku przy Placu Gabriela Narutowicza 14” - MONITORING (Formularz cenowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie stanowiska dozoru
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
70
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi: * – dla Części każdej z Części osobno:
– od 1 do 28 dni kalendarzowych – termin minimalny,
– od 29 do 56 dni kalendarzowych – termin pośredni,
– od 57 do 70 dni kalendarzowych – termin maksymalny
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń budynku sportowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku przy Placu Gabriela Narutowicza 14” - MONITORING - Wyposażenie stanowiska dozoru - szczegółowy opis w załączniku nr 7 do SIWZ
|
| | |