| GuidZP400 |
f8ed68be-fed1-495f-a7f0-c67bf1de7240
|
| Biuletyn |
769391-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Celejowie
|
| Regon |
43099273800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Celejów 68
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kazimierz Dolny
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
24-120
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 881 02 11
|
| Zamawiajacy fax |
81 882 04 49
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@spzolcelejow.pl
|
| Adres strony url |
www.spzolcelejow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo - Leczniczy
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.spzolcelejow.pl/zam-publiczne.html
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.spzolcelejow.pl/zam-publiczne.html
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie SP PZOL w Celejowie (Budynek Administracji –I piętro) do godz. 12.00 do dnia 30 grudnia 2020 r. w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 7:30 – 15:00.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Celejowie, 24-120 Kazimierz Dolny, Celejów Nr 68 (sekretariat budynek Administracji – I piętro)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż wraz dostawą chemii gospodarczej, środków higienicznych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby SP PZOL w Celejowie
|
| Numer referencyjny |
AD.252.10.2020.HZ
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz dostawą chemii gospodarczej, środków higienicznych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby SP PZOL w Celejowie z podziałem na zadania w ilości oraz asortymencie objętym Załącznikiem Nr 6
|
| Cpv glowny przedmiot |
03140000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 20 000,00 zł.( dwadzieścia tysięcy zł) lub zdolność kredytową do kwoty do kwoty co najmniej 20 000,00zł (dwadzieścia tysięcy zł):
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
| Zakresie warunkow udzialu |
informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; – w odniesieniu do warunku określonego w Roz V pkt. 2.2. ppkt. a) SIWZ
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1-Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru.
2-W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
3-Do oferty należy dołączyć karty charakterystyk w formie papierowej (opisy w formie instrukcji) oferowanych środków dotyczących:
- ZADANIA NR 1 poz.nr. 9,10,11,15,17,18,19,47,50,
-ZADANIA NR 2 –wszystkie pozycje,
-ZADANIA NR 3- wszystkie pozycje,
-ZADANIA NR 4-poz. nr. 1,2,3,5
4.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ,
5.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowo-cenowy – wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ,
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Cena określona w ust. 1 jest stała na okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Po upływie okresu , o którym mowa w ust. 2 cena może ulec zmianie na plus i na minus maksymalnie o 10 %, tylko z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, do których strony zaliczają: zmianę cen u producentów; ciężar dowodu z dokumentów obciąża Sprzedawcę.
Zmiany stawki podatku VAT- wartość niniejszej umowy ulega wzrostowi tylko o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT i tylko w stosunku do dostaw realizowanych po zmianie stawki
|
| IV 4 4 data |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
CHEMIA OGÓLNA, ARTYKUŁY DO SPRZĄTANIA I HIGIENY OSOBISTEJ, CHEMIA DO PRANIA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
CHEMIA OGÓLNA, ARTYKUŁY DO SPRZĄTANIA I HIGIENY OSOBISTEJ, CHEMIA DO PRANIA
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
CHEMIA DEZYNFEKCYJNA NIE WYMAGAJĄCA DOZOWNIKÓW
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
CHEMIA DEZYNFEKCYJNA NIE WYMAGAJĄCA DOZOWNIKÓW
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
CHEMIA DEZYNFEKCYJNA WYMAGAJĄCA DOZOWNIKÓW
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
CHEMIA DEZYNFEKCYJNA WYMAGAJĄCA DOZOWNIKÓW
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
ŚRODKI DO ZMYWARKI
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
ŚRODKI DO ZMYWARKI
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
RĘKAWICE GUMOWE GOSPODARCZE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
RĘKAWICE GUMOWE GOSPODARCZE
|
| | |