” Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego oraz wyposażenia serwerowni w ramach realizacji inwestycji pod nazwa Remont pomieszczeń w budynku przy ulicy Daleka 11A na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego”

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Powiat Grodziski
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771537-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302360000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostało podzielone na 2 części:

Część nr 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do pomieszczenia serwerowni w budynku Kościuszki 32 w Grodzisku Mazowieckim.
Część nr 1: Zestawy komputerowe i laptopy dla Starostwa.
1. Komputer Typ 1 - 6 szt
2. Monitor Typ 1 – 6 szt
3. Komputer Typ 2 -3 szt
4. Monitor Typ 2 – 3 szt
5. Komputer Przenośny (Laptop) – 4 szt

CPV 30213100-6 Komputery przenośne,
CPV 30213000-5 Komputery osobiste,
CPV 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
CPV 33195100-4 Monitory
CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6a do SIWZ

Oferowane urządzenia musi być fabrycznie nowe i nieużywane.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek produkt poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, do-puszcza się dla tych produktów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w Siwz. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub po-chodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje Zamawiającego, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w Siwz i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne” .

Część nr 2: Wyposażenie serwerowni w budynku na ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim
1. Szafa dystrybucyjna 42U - 1 szt.
2. Zasilacz awaryjny (UPS) – 4 szt.
3. Zarządzalny przełącznik sieciowy – 16 szt.
4. Kable typu patchcord i wkładki SFP+

Kod: CPV:
30236000 - Różny sprzęt komputerowy

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6b do SIWZ .
Oferowane urządzenia musi być fabrycznie nowe i nieużywane.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek produkt poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, do-puszcza się dla tych produktów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w siwz. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub po-chodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje Zamawiającego, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w siwz i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2022053f-023d-404b-b076-680881ba9a1b
Biuletyn 771537-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Grodziski
Regon 01326910800000
Zamawiajacy adres ulica Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Grodzisk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48(22)7241833
Zamawiajacy fax +48(22)7243049
Zamawiajacy email zp@powiat-grodziski.pl
Adres strony url http://www.powiat-grodziski.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak pocztą na adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kościuszki 30, kod 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Nazwa nadana zamowieniu ” Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego oraz wyposażenia serwerowni w ramach realizacji inwestycji pod nazwa Remont pomieszczeń w budynku przy ulicy Daleka 11A na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego”
Numer referencyjny ZP.272.1.13.2020 część
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część nr 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do pomieszczenia serwerowni w budynku Kościuszki 32 w Grodzisku Mazowieckim. Część nr 1: Zestawy komputerowe i laptopy dla Starostwa. 1. Komputer Typ 1 - 6 szt 2. Monitor Typ 1 – 6 szt 3. Komputer Typ 2 -3 szt 4. Monitor Typ 2 – 3 szt 5. Komputer Przenośny (Laptop) – 4 szt CPV 30213100-6 Komputery przenośne, CPV 30213000-5 Komputery osobiste, CPV 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne CPV 33195100-4 Monitory CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6a do SIWZ Oferowane urządzenia musi być fabrycznie nowe i nieużywane. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek produkt poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, do-puszcza się dla tych produktów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w Siwz. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub po-chodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje Zamawiającego, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w Siwz i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne” . Część nr 2: Wyposażenie serwerowni w budynku na ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim 1. Szafa dystrybucyjna 42U - 1 szt. 2. Zasilacz awaryjny (UPS) – 4 szt. 3. Zarządzalny przełącznik sieciowy – 16 szt. 4. Kable typu patchcord i wkładki SFP+ Kod: CPV: 30236000 - Różny sprzęt komputerowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6b do SIWZ . Oferowane urządzenia musi być fabrycznie nowe i nieużywane. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek produkt poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, do-puszcza się dla tych produktów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w siwz. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub po-chodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje Zamawiającego, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w siwz i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne” Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – będący osobami fizycznymi, oso-bami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także w.w. Wykonawcy występujący wspólnie, spełniający warunki określone w ustawie oraz w niniejszym SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy wymienieni w ust. 1, którzy spełniają warunki dotyczące (wymagane w postępowaniu): 2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ) Zdolność techniczna Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy sprzętu komputerowego lub wyposażenia serwerowni o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł netto każda – załącznik 8a i 8b - wyposażenie serwerowni. Wykonawcy potwierdzają spełnienie powyższego warunku podpisując oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3a i 3b do SIWZ) oraz wypełniając załącznik Nr 8a i 8b do SIWZ w zależności od udziału w jednej i obu częściach b) zdolność zawodowa Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: Wykonawcy potwierdzają spełnienie powyższego warunku podpisując oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 2a, 2b i 3a, 3b do SIWZ) i wypełniając stosowne miejsca w formularzu ofertowym. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykonanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 i ust. 5 pkt. 1. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zama-wiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wy-każe zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową, o których mowa w ust. 2.2. - 2.3 rozdział V. 8. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku usta-nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia al-bo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 5 lit. a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol-skiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 5 lit. a niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6) Dokumenty i Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126) zmienionym Rozporządzeniem z dnia 16.10.2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1993) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje prze opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 8)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9)Wszelkie druki, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wzorami mającymi ułatwić Wykonawcy złożenie oferty. Dopuszcza się zastosowanie innych druków oświadczeń i wykazów pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje. 10)Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
Zakresie warunkow udzialu - Wykaz dostaw wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, - wg. wzoru załącznik nr 8a i 8b do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1a lub 1b, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu –zgodnego z treścią Załącznika nr 2a i 2b i 3a i 3b, 3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa(jeżeli dotyczy), 5) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzo-na za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pozostałe dokumenty – wykaz dostaw wraz z poświadczeniem należytego ich wykonania, składane są przez Wykonawcę najwyżej ocenionego w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność tego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zamian w umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ” Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego oraz wyposażenia serwerowni w ramach realizacji inwestycji pod nazwa Remont pomieszczeń w budynku przy ulicy Daleka 11A na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego” ZP.272.1.13.2020 część I przetargu zakup i dostawa sprzętu komputerowego:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część nr 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do pomieszcze-nia serwerowni w budynku Kościuszki 32 w Grodzisku Mazowieckim. Część nr 1: Zestawy komputerowe i laptopy dla Starostwa. 1. Komputer Typ 1 - 6 szt 2. Monitor Typ 1 – 6 szt 3. Komputer Typ 2 -3 szt 4. Monitor Typ 2 – 3 szt 5. Komputer Przenośny (Laptop) – 4 szt CPV 30213100-6 Komputery przenośne, CPV 30213000-5 Komputery osobiste, CPV 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne CPV 33195100-4 Monitory CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6a do SIWZ Oferowane urządzenia musi być fabrycznie nowe i nieużywane. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek produkt poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, do-puszcza się dla tych produktów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zacho-waniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w Siwz. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub po-chodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje Zamawiającego, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w Siwz i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne” .
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ” Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego oraz wyposażenia serwerowni w ramach realizacji inwestycji pod nazwa Remont pomieszczeń w budynku przy ulicy Daleka 11A na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego” ZP.272.1.13.2020 część II wyposażenie serwerowni w budynku Daleka 11A ( II piętro).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część nr 2: Wyposażenie serwerowni w budynku na ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim 1. Szafa dystrybucyjna 42U - 1 szt. 2. Zasilacz awaryjny (UPS) – 4 szt. 3. Zarządzalny przełącznik sieciowy – 16 szt. 4. Kable typu patchcord i wkładki SFP+ Kod: CPV: 30236000 - Różny sprzęt komputerowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6b do SIWZ . Oferowane urządzenia musi być fabrycznie nowe i nieużywane. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek produkt poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, do-puszcza się dla tych produktów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w siwz. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub po-chodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje Zamawiającego, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w siwz i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)