Pozyskanie usługi doradztwa IT i wsparcia merytorycznego w procesie realizacji umowy na budowę systemu aplikacji mobilnej i systemu zarządzania treścią w projekcie „Wirtualny Warszawski Obszar Funkcjonalny” (Virtual WOF), współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Stołeczne Biuro Turystyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 770555-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pozyskanie usługi doradztwa IT i wsparcia merytorycznego w procesie realizacji umowy na budowę systemu aplikacji mobilnej i systemu zarządzania treścią” w projekcie „Wirtualny Warszawski Obszar Funkcjonalny” (Virtual WOF), współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
1. Wybrany wykonawca nie może:
a) być w jakikolwiek sposób kapitałowo powiązany z wykonawcą Umowy na Aplikację;
b) brać udziału jako wykonawca czy podwykonawca, czy jako podmiot trzeci udostępniający swoje zasoby jakiemukolwiek podmiotowi w celu realizacji Umowy na Aplikację.
2. Umowa na Aplikację – postępowanie prowadzone przez Zamawiającego w trybie przetargu nieograniczonego o numerze ZP/PN/02/2020 (2020/S 219-538046, https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:538046-2020:TEXT:PL:HTML) na budowę systemu aplikacji mobilnej i systemu zarządzania treścią.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego realizacja znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 608397a8-c2dc-4c78-ba75-e05e2bbb60ec
Biuletyn 770555-N-2020
Zamawiajacy nazwa Stołeczne Biuro Turystyki
Regon 12216512000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Defilad 1, Pałac Kultury i Nauki p. X pok.1051
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 656 64 84
Zamawiajacy fax 22 656 64 86
Zamawiajacy email tomasz.nowak@warsawtour.pl
Adres strony url www.warsawtour.pl
Adres strony internetowej https://warsawtour.bip.um.warszawa.pl/default.htm
Adres strony internetowej narzedzia https://warsawtour.bip.um.warszawa.pl/default.htm
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPMA.02.01.02-14-8835/17-00 – „Wirtualny Warszawski Obszar Funkcjonalny” (Virtual WOF), współfinansowany z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa mazowieckiego 2014–2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zamawiającym jest Miasto Stołeczne Warszawa z siedzibą w Warszawie (plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa), NIP: 525-22-48-481, reprezentowane przez Stołeczne Biuro Turystyki (jednostka budżetowa m.st. Warszawy), powołane uchwałą nr XXIX/395/2000 Rady m.st. Warszawy z dnia 21 grudnia 2000 roku, zmienioną uchwałą nr XXXIV/1026/2008 Rady m.st. Warszawy z dnia 29 maja 2008 roku, z siedzibą przy placu Defilad 1, 00-901 Warszawa, w imieniu którego działa Dyrektor Stołecznego Biura Turystyki, na podstawie upoważnienia Prezydenta m.st. Warszawy. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę oraz tylko w jednej, wybranej przez siebie formie: pisemnej albo w postaci elektronicznej.
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://warsawtour.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/default.htm
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://warsawtour.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/default.htm
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę oraz tylko w jednej, wybranej przez siebie formie: pisemnej albo w postaci elektronicznej. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć na adres: Stołeczne Biuro Turystyki (Pałac Kultury i Nauki), X piętro, pok. 1051 (sekretariat) plac Defilad 1, 00-901 Warszawa Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przy składaniu ofert w formie pisemnej oferty nalezy przesłać na adres: Stołeczne Biuro Turystyki Pałac Kultury i Nauki, X piętro, pok. 1051 (sekretariat) plac Defilad 1, 00-901 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Pozyskanie usługi doradztwa IT i wsparcia merytorycznego w procesie realizacji umowy na budowę systemu aplikacji mobilnej i systemu zarządzania treścią w projekcie „Wirtualny Warszawski Obszar Funkcjonalny” (Virtual WOF), współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny ZP/PN/04/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Pozyskanie usługi doradztwa IT i wsparcia merytorycznego w procesie realizacji umowy na budowę systemu aplikacji mobilnej i systemu zarządzania treścią” w projekcie „Wirtualny Warszawski Obszar Funkcjonalny” (Virtual WOF), współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. 1. Wybrany wykonawca nie może: a) być w jakikolwiek sposób kapitałowo powiązany z wykonawcą Umowy na Aplikację; b) brać udziału jako wykonawca czy podwykonawca, czy jako podmiot trzeci udostępniający swoje zasoby jakiemukolwiek podmiotowi w celu realizacji Umowy na Aplikację. 2. Umowa na Aplikację – postępowanie prowadzone przez Zamawiającego w trybie przetargu nieograniczonego o numerze ZP/PN/02/2020 (2020/S 219-538046, https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:538046-2020:TEXT:PL:HTML) na budowę systemu aplikacji mobilnej i systemu zarządzania treścią. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego realizacja znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72220000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-11-30T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizowali jedną z poniższych usług: a) której przedmiotem było doradztwo IT w zakresie wdrożenia i odbioru aplikacji mobilnej na systemy Android i iOS pobierającej dane poprzez API z systemu zewnętrznego, np. CMS; b) której przedmiotem było doradztwo IT w zakresie wdrożenia i odbioru aplikacji webowej lub strony internetowej, pobierających dane poprzez API z systemu zewnętrznego, np. CMS; c) której przedmiotem było wykonanie aplikacji mobilnej na systemy Android i iOS pobierającej dane poprzez API z systemu zewnętrznego, np. CMS, oraz która została opublikowana i jest dostępna dla nieograniczonej liczby użytkowników w systemach dystrybucji aplikacji mobilnych (sklep Google Play i App Store), a w przypadku kiedy aplikacja nie jest już dostępna – podanie okresu publikacji; – przy czym Zamawiający wymaga, aby wykazana usługa miała wartość nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto. W przypadku usługi, której wartość określona była w innej walucie niż PLN, Wykonawca przeliczy jej kwotę po bieżącym kursie średnim wyliczanym przez NBP (Tabela A) z dnia zakończenia realizacji usługi. Dysponują lub będą dysponować osobą skierowaną do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) Project Manager (Doradca), który spełnia następujące wymagania: w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w realizacji jednego projektu, jako osoba odpowiedzialna za koordynowanie i odbiór, zakończonego i odebranego przez zlecającego projekt (nie wykonawcę), którego przedmiotem było: a. zaprojektowanie i wdrożenie aplikacji mobilnej na systemy Android i iOS pobierającej dane poprzez API z sytemu zewnętrznego np. CMS; lub b. zaprojektowanie i wdrożenie aplikacji webowej lub strony internetowej pobierającej dane poprzez API z sytemu zewnętrznego np. CMS.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Powyższy dokument musi zostać przekazany w sposób wskazany przez Zamawiającego w piśmie stanowiącym wezwanie do złożenia dokumentów w jednej z poniższych form: - oryginału w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu, lub - elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. b) oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentu potwierdzającego dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 9 do SIWZ); c) oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 10 do SIWZ); d) dokumenty, o których mowa w lit. b) i c) muszą zostać przekazane w sposób wskazany przez Zamawiającego w piśmie stanowiącym wezwanie do przedłożenia dokumentów w jednej z poniższych form: - oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub - elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. e) zgodnie z par. 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1261), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 13.3.2. lit. a), b) i c) SIWZ. f) W przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, działa na mocy udzielonego jej pełnomocnictwa, do dokumentów należy załączyć pełnomocnictwo w jednej z form określonych w pkt 13.1.2 lit. e) SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 12.2.1. SIWZ. Wykaz usług może zostać załączony do oferty w jednej z poniższych form: - oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub - elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie; b) dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane; - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów; Powyższe dokumenty muszą zostać przekazane w sposób wskazany przez Zamawiającego w piśmie stanowiącym wezwanie do złożenia dokumentów w jednej z poniższych form: - oryginału w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu, lub - elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. c) wykaz osób, które będą uczestniczyć (będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego) w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu czynności, które będą przez te osoby wykonywane w ramach realizacji zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 12.2.2 SIWZ wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ. Wykaz osób może zostać załączony do oferty w jednej z poniższych form: - oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub - elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
Inne dokumenty niewymienione A) oświadczenia Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacją o samodzielnym wykonaniu zamówienia (sporządzonego wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ). Oświadczenie może zostać załączone do oferty w: - oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub - elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie; B) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokumentu (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w: - oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub - elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza; C) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody, o których mowa w pkt 17 SIWZ. Powyższy dokument może zostać załączony do oferty w: - oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub - elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. D) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokumentu potwierdzającego, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeśli wskazany podmiot trzeci, na którego zasoby powołuje się Wykonawca nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia to Wykonawca nie może powoływać się na te zasoby celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Powyższy dokument może zostać załączony do oferty w: - oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub - elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. E) W terminie 3 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 SIWZ
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Otwarcie ofert w formie pisemnej nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pl. Defilad 1 (Pałac Kultury i Nauki), piętro X, pokój nr 1050 (sala konferencyjna), w dniu 08.01.2021 r., o godz. 10:00 2. Otwarcie ofert w postaci elektronicznej rozpocznie się bezpośrednie po zakończeniu otwierania ofert w formie pisemnej. Zamawiający przystąpi do otwarcia ofert w postaci elektronicznej w dniu 08.01.2021 r., o godz. 10:15. Otwarcie ofert w postacie elektronicznej: Zamawiający z Platformy ePUAP pobierze wszystkie zaszyfrowane oferty i zapisze je na swoim komputerze. Po upływie terminu otwarcia ofert, zamawiający zaloguje się na miniPortal, aby następnie wykonać deszyfrowanie pobranych ofert. 3. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej, Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji z ePUAP (bezpośredni link: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia) lub przez miniportal. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez wykonawcę aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Kwalifikowany podpis elektroniczny nie jest zapewniany przez ePUAP.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Doświadczenie Project Managera
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)