Dostawa pościeli jednorazowego użytku i innych materiałów medycznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Starachowice
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Bielizna pościelowa,
  • Materiały medyczne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 770265-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395120004, 351134003, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pościeli jednorazowego użytku i innych materiałów medycznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą Starachowicach, ul. Radomska 70 ujętych w pakietach, w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z działalności leczniczej. W załączeniu wykaz asortymentu medycznego (załącznik nr 6 do SIWZ) z opisem przedmiotu zamówienia i ilością przewidywanego zużycia w okresie 12 miesięcy. Produkty winny spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski określone w Ustawie o wyrobach medycznych. Dostawy winny być realizowane na koszt Wykonawcy w terminie (od 2 do 10 dni roboczych wg oferty) na podstawie zamówień oraz potrzeb składanych faxem lub e-mailem (w nagłych przypadkach telefonicznie potwierdzonych w późniejszym czasie faxem lub e-mailem), transportem Wykonawcy (lub wynajętym środkiem transportu) do magazynu Zamawiającego – PZOZ Starachowice ul. Radomska 70.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5c41c2ce-85bf-4bcf-958a-321405af485a
Biuletyn 770265-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 29114175200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Radomska
Zamawiajacy adres numer domu 70
Zamawiajacy miejscowosc Starachowice
Zamawiajacy kod pocztowy 27-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 273 91 82,
Zamawiajacy fax 41 273 92 29
Zamawiajacy email przetargi@szpital.starachowice.pl,
Adres strony url http://zoz.starachowice.sisco.info/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zoz.starachowice.sisco.info/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zoz.starachowice.sisco.info/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wersja pisemna-język polski
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pościeli jednorazowego użytku i innych materiałów medycznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
Numer referencyjny P/48/12/2020/SJU-MED
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 11
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pościeli jednorazowego użytku i innych materiałów medycznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą Starachowicach, ul. Radomska 70 ujętych w pakietach, w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z działalności leczniczej. W załączeniu wykaz asortymentu medycznego (załącznik nr 6 do SIWZ) z opisem przedmiotu zamówienia i ilością przewidywanego zużycia w okresie 12 miesięcy. Produkty winny spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski określone w Ustawie o wyrobach medycznych. Dostawy winny być realizowane na koszt Wykonawcy w terminie (od 2 do 10 dni roboczych wg oferty) na podstawie zamówień oraz potrzeb składanych faxem lub e-mailem (w nagłych przypadkach telefonicznie potwierdzonych w późniejszym czasie faxem lub e-mailem), transportem Wykonawcy (lub wynajętym środkiem transportu) do magazynu Zamawiającego – PZOZ Starachowice ul. Radomska 70.
Cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Poprzez przedstawienie informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wg formuły spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Poprzez przedstawienie wykazu dostaw lub usług wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg formuły spełnia/nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2.2 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.3 aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13,14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.5 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2a Jeżeli wykonawca ma siedzibę na lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2.1-2.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) pkt 2.4 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2b Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem są sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 3.1 informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną), równą co najmniej dla: Nr pakietu Kwota w PLN 1. 50 000,00 2. 15 000,00 3. 140 000,00 4. 15 000,00 5. 28 000,00 6. 51 000,00 7. 16 000,00 8. 8 000,00 9. 115 000,00 10. 112 000,00 11. 18 000,00 3.2 wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie: min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej dla: Nr pakietu Kwota w PLN 1. 50 000,00 2. 15 000,00 3. 140 000,00 4. 15 000,00 5. 28 000,00 6. 51 000,00 7. 16 000,00 8. 8 000,00 9. 115 000,00 10. 112 000,00 11. 18 000,00 3a Dowodami, o których mowa w pkt 3.2 są referencje bądź inne dokumenty, z tym, że w odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych w/w dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 3b Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 3.1, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy PZP.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 4.1 Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności lub certyfikat CE potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na rynku polskim zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020 r. poz. 186). Jako potwierdzenie spełnienia w/w warunku, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedstawienia w/w dokumentów tj. deklaracji zgodności lub certyfikatu CE na etapie badania i oceny ofert. Na dzień składania ofert deklaracje zgodności i certyfikaty CE nie są wymagane. 4.2 Opisy, ulotki, nr katalogowy, fotografie ze stron katalogowych oferowanych produktów. 4.3 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć próbki towaru na żądanie zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od momentu zawiadomienia pisemnego o takiej potrzebie (w przypadku kiedy próbki nie są wymagane na dzień składania ofert).
Inne dokumenty niewymienione 1.2 formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 1 do niniejszej SIWZ), 1.3 wykaz asortymentu z cenami, opisem przedmiotu zamówienia z wymaganiami minimalnymi (wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z opisem i parametrami oferowanych produktów. 1.4 pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku gdy ofertę, składane dokumenty i oświadczenia podpisuje osoba nie widniejąca w dokumentach rejestrowych. 1.5 wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej dopuszczalne jest złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą przetargową. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą próbki zaoferowanych produktów (wg informacji z załącznika nr 6 do SIWZ) w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ oraz dokonania oceny jakościowej. Próbki oferowanego produktu zostaną wykorzystane do oceny jakościowej i nie podlegają zwrotowi. Ilości próbek Zamawiający określił w załączniku nr 6 do SIWZ. Próbki oferowanego produktu, jako elementy oferty nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem, że umowa może zostać zmieniona w następujących przypadkach: a) zmniejszenia ceny przedmiotu zamówienia w stosunku do ceny oferowanej, b) zmiany adresów, numerów telefonu, numerów kont, danych osób fizycznych i prawnych ujętych w niniejszej umowie, c) zmian (aktualizacji) numerów katalogowych wyrobów, d) zmian ilościowych zamawianego asortymentu pierwotnie określonego w poszczególnych pakietach. Zamawiający może składać zamówienia przekraczające wartość brutto danej pozycji w pakiecie, zmniejszając jednocześnie o tę samą wielkość wartość innych pozycji w pakiecie. Zmiany wartości poszczególnych pozycji w pakiecie nie mogą spowodować zwiększenia wartości brutto danego pakietu. Zmiana ta może być dokonana za zgodą Wykonawcy i na wniosek Zamawiającego. 2. W przypadku nie wydatkowania przez Zmawiającego całej kwoty wynagrodzenia o której mowa w § 1 ust. 4 umowy, zmiana może polegać na wydłużeniu terminu realizacji umowy, o okres niezbędny do zrealizowania całego zamówienia, jednak nie dłużej niż 3 miesiące tj. do dnia ……….. 2021 r., o ile będzie to leżeć w interesie Zamawiającego. Zmiana ta nie może wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nie ważności z wyłączeniem zmian określonych w ust. 1 lit. „a” i „d”. 4. W przypadku wydłużenia czasu trwania niniejszej umowy w drodze aneksu zawartego zgodnie z ust. 2, strony dopuszczają możliwość zmian wysokości wynagrodzenia na zasadach określonych w §14a. § 14a Możliwości zmian wysokości wynagrodzenia 1. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w następujących warunkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1 wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy. 3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 2 wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. 4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 3 wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zmianie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 1 pkt 3. 5. Zamawiający po zaakceptowaniu wniosków, o których mowa w ust. 3 i 4, wyznacza datę podpisania aneksu do umowy. 6. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy, o którym mowa w ust. 5. 7. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 3 i 4, na koszty wykonania zamówienia należy do wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez zamawiającego.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Fartuch dla odwiedzających wykonany z włókniny polipropylenowej, gramatura 25-35 g/m2, mankiet wykończony gumką, w pasie wiązany na troki. 2. Fartuch jednorazowy lekarski z mankietami i z wiązaniem przy szyi. Wykonany z włókniny polipropylenowej 20-25g/m2.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Ochraniacze na obuwie wysokie, foliowe, rozmiar min. 38x47 cm.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Pościel j.u. z włókniny typu TMS 40-50g/m2 powłoką 200x150cm, poszewka 90x75cm,prześcieradło 210x150cm. 2. Myjka w kształcie prostokąta o wymiarach 16x23 cm
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Myjka do bezwodnego mycia. Jednorazowe, włókninowe w formie ściereczki. Nie wymagające namoczenia oraz spłukiwania. Rozmiar 33 cm x 22 cm. Możliwość podgrzania w mikrofalówce. W wersji zapachowej i bezzapachowej. Opakowanie typu "Flow wrap". Na opakowaniu jednostkowym nadrukowana ilość, rozmiar ściereczek oraz pole do opisu daty otwarcia opakowania. Wyrób nie zawierający lateksu. Niesterylne.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Basen sanitarny jako produkt jednorazowego użytku, wykonany z masy papierowej. Po użyciu pojemnik wraz z zawartością jest do utylizacji w maceratorze. Produkt jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EEC. 2. Kaczki jednorazowe jako produkt jednorazowego użytku, wykonany z masy papierowej. Po użyciu pojemnik wraz z zawartością jest do utylizacji w maceratorze. Produkt jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EEC. 3. Miski nerkowate jednorazowe, długość w zakresie 24-28cm. 4. Miska jednorazowego użytku, głęboka, wykonana z masy papierowej.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Prześcieradło ju z włókniny typu TMS, gramatura w zakresie 60-80 g/m2,roz.210x160
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Fartuch jednorazowy urologiczny, w części przedniej oraz przedramiona podfoliowane, zapewniający barierowość dla płynów. Gramatura w zakresie od min. 50 g/m² do 80 g/m²
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Fartuch jednorazowy, przedni foliowy, pakowany pojedynczo, o gram. 40-50 g/m2. Pakowany po 100 szt. 2. Jednorazowe spodenki dla dorosłego pacjent (uniwersalne) z otworem z tyłu z włókniny o gramaturze w zakresie 40-50 g/m2 włókninowe, kolor np. granatowy
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ręcznik jednorazowy, wym. 150x70 cm lub więcej
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Obszerny okrągły czepek pielęgniarski w kształcie beretu, wykonany z lekkiej przewiewnej włókniny o gramaturze 18-25 g/m², ściągnięty lekką nieuciskającą bezlateksową gumką. Sposób pakowania: kartoniki pakowane po 100 lub 150 szt. gwarantujące higieniczne przechowywanie i łatwe wyjmowanie. 2. Czepek chirurgiczny j.u. typu printbonded, gramatura w zakresie 20-25g/m², część górna wykonana z włókniny polipropylenowej typu spundbonded o gramaturze 18 g/m², wiązany na troki, część przednia wydłużona z możliwością wywinięcia. Pakowane w kartonik w formie podajnika. 3. Ochraniacze foliowe na buty a '100szt. 4. Maska chirurgiczna trójwarstwowa pełnobarierowa, zawiązywana na troki o dł. Min. 45cm, strona twarzowa wykonana z wysokiej jakości włóknin niepowodujących podrażnień skóry, wygładzona wolna od mikrowłosków, pakowana w kartoniki po 50 lub 100 szt., co gwarantuje higieniczne przechowywanie i łatwe wyjmowanie, zgodna z normą PN EN 14683 II, kolor zielony lub niebieski. 5. Czepek chirurgiczny, włókninowy wykonany z włókniny wiskozowej typu printbonded o gramaturze 20-25g/m², ściągnięty z tyłu gumką. Pakowany w kartonik po 50 lub 100 szt. w formie podajnika/dyspensera. Kolor niebieski, zielony, fioletowy. 6. Maska chirurgiczna czterowarstwowa pełnobarierowa, wykonana z włókniny o wysokiej jakości, gramaturze jednej warstwy min. 17 g/m², warstwa twarzowa nie posiadająca mikrowłosków oraz specjalnie wygładzana nie powodująca uczuleń, wyposażona w sztywnik zapewniający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, wiązana na troki o długości min. 40 cm. Odporna na przesiąkanie, wodoodporna, z warstwą ochraniającą przed parowaniem. Spełniająca normę PN EN 14683 IIR. Barierowość bakteryjna maski min. 99,7%, pakowana w kartoniki po 25 lub 50 szt. co gwarantuje higieniczne przechowywanie i łatwe wyjmowanie, kolor inny niż zielony, niebieski.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Podkład higieniczny celulozowy ze skrzydłami włókninowymi lub bez skrzydeł, rozm. 90 x 170, pakowane po 30 szt.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy (od 2 do 10 dni)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)